Friday 2 January 2015

2014 Christmas & New Year

聖誕節都只係去下街街,開下party,睇實包包嘅時候真係好難影相呀~包包又成日走佬,我老公又唔會主動幫我影相喎 ╮(╯_╰)╭

呢一秒之後已經lur落地啦~

去到婆婆度唔肯入屋,畀隻蕉佢就肯入 XD


party party! 好多野食!Cheese cake 我整架!


包包同佢嘅表哥表姊!


我家係bbq勝地!



29-31號請左假,我成年無放假啦~我公司假唔多,要儲起呀!
同老公去左二人世界,食buffet同睇戲!
自包包出世後都無去過戲院啦~特別揀套輕鬆啲嘅翻生侏羅館睇!


可惜30號晚包包開始作病,我都無覺好訓……

31號除夕嘅節目就變左去睇醫生!
1月1日都要在家休息(>﹏<)

幸好包包只係普通傷風,係鼻水倒流令佢訓得好差又咳。食左兩日藥都未好!


新一年希望大家都健健康康!

7 comments:

  1. 嘩,好多小朋友呀,包包同咁多小朋友一齊玩一定好開心啦 ^^
    希望新一年大家都健健康康,開開心心,包包快D 好返呀 ^^

    ReplyDelete
  2. happy new year!
    小檬都病咗,天氣時暖時凍,好容易病!希望大家快啲好返!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包仲未好呀,希望小檬都快啲好啦

      Delete
  3. 雖然2日未好,但正常3-5日都會好啦,好返就開開心心咁過年

    ReplyDelete
  4. 老公又唔會主動幫我影相喎 <--- 我個都係... 唉!

    ReplyDelete