Monday 5 January 2015

2014 Macau Trip Day 1

第一次帶包包出遊,選擇了近近地的澳門,兩日一夜,順道試下,睇下可否帶包包去旅行。

為了方便,選擇了尖沙咀上船。一歲過後就要買飛,一家船飛就近千元了!

2014-12-21


兩日一夜都要帶勁多野:一篋,一背囊,輕便stroller,hipseat, 加上我自己一個手袋仔。

我地9 am船,因為尖沙咀開出嘅船少班啲,所以是日我一早六點起床煲粥啦!

以前兩個人去澳門,只係早10分鐘入閘,今次早半個鐘都只係剛剛好。因為唔可以用e道,要排隊。帶住個b多行李又想早啲上船。

上船睇下書先!



包包上船無耐就訓左,少少扭,但可以接受。訓左45分鐘左右就到啦。

我地坐中間三個位,所以包包到落船先有機會去窗邊睇海。



坐酒店shuttle bus 去酒店,我地住Sheraton,只因為平同之前住過ok,同有free wifi

上車囉!


去到先11點左右,未可以check in,於是上左頂樓個food court 食野同餵包包食粥仔。food court 有bb high chair, 方便餵包包!但啲食物就真係又貴又難食囉!我食左個$80嘅吉列雞扒飯,老公食左個$115嘅牛肉麵!佢話佢無睇價錢喎 ( ̄∇ ̄)

見時間仲早,就去food court 旁嘅shop行下,賣小朋友玩具衫褲,好大下。

包包入到去又自己行唔畀人拖,好似巡視業務咁。去到啲counter 度又攪下人地啲野,我好驚佢唔肯放低要我買呀!

呢度係賣衫,但又有啲玩具玩,包包玩行好開心




出返商場又係咁行

仲想上電梯呀~好在mama身手敏捷!


有部機可以影相,再email返畀我地,有好多background揀架,但包包又扭落地唔肯影!如果唔係影多幾張!你睇佢個曳豬樣!


行行下畀我地見到聖誕老人呀~好開心,因為香港影親都勁多人排隊呢!


包包係行到唔肯走唔畀抱!最後要咩咩先肯走ja....


玩玩下都12點幾,我地就check in啦,點知係勁慢,攪成半個鐘先畀到房,呢個時候包包已在我懷中訓左!(好在有hipseat,因為包包只肯畀我抱)

上房先放低隻包豬


間房都ok呀,好多空間畀包包走來走去。


我settle 好啲野,就同包包一齊訓到2點幾 (^_^;)
而papa就緊係去賭場玩兩手啦!

訓醒嘅包包


睇下風景先!


本來plan左3點半去睇熊貓,因為熊貓係3:30開餐架,朋友話熊貓會好活潑咁食,唔會好似香港啲熊貓咁唔識郁。

但係去前要先餵飽包包,呢個包豬一喺出面食就特別扭特別慢


食飽換片執好野結果3:30先出發。個心一直叫住熊貓熊貓你等我地呀!

喺酒店坐的士去熊貓館,三十幾蚊,真係好近。
熊貓館位於石排灣公園。


去到買飛,$10張,bb唔使錢。


沿路都好多大熊貓公仔



呢個玻璃館就係啦~


去到都四點啦,好野,仲見到熊貓呀~


仲行來行去


兩仔爺一齊睇熊貓


但係……
睇睇下兩父子好溫馨咁喺度錫錫 ( ̄∇ ̄)



包豬幾開心!


睇左兩眼又要行行行啦!





捉都捉唔住呀!


無咩做,就行下個公園,呢日天氣好好。



去playground 玩



其實呢度真係好少人來,一如所料,走時無的士。朋友話安德魯就在附近,叫我有時間去食下葡撻!
時間尚早,我地就跳上是旦一架巴士。上車就問司機去唔去安德魯,真係好快,二三分鐘司機就叫我地落車啦!

公園一出個方向就係去路環,對面線就係返氹仔,去安德魯就要去路環嗰方向。

下面個stop就係我地落車嘅stop


安德魯花園咖啡



店面唔大,去到剛好有張四人枱,包包都可以舒服咁坐stroller, 店員都好nice!


黎到當然要試葡撻啦,真係好好味呀!

我叫左檸茶,係一壺茶咁上,如果唔係同包包一齊,真係會慢慢歎茶呀!


叫左個薯蓉畀包包食。不過包包唔欣賞!個薯蓉一般,主要因為個薯仔大太舊所以中間無咩味,但就真係好飽肚!旁邊salad都好味架。

仲有老公嘅凍啡。



另外就叫左club sandwiches,呢個sandwich真係我食過最好味嘅公司三文治!裡面有雞肉,蛋,蕃茄,生菜同火腿!諗返都回味呀!而包包就好鐘意sandwich個包,食左好多呀!


呢餐埋單先百多元,真係好抵食呀!

好啦,食飽就返酒店,點知無的士!問路人都話係呀好難有的士,叫我地坐巴士話好快到氹仔。無辦法下唯有坐巴士,我抱住個仔,老公拎stroller同大背囊,好狼狽。仲要無人讓坐畀我,睇來澳門人同香港人讓坐意識一樣咁差!仲要架車好full! 大概20分鐘就到威尼斯人。好多巴士都去氹仔,上車問司機就得!

真係好唔想迫巴士!所以呢,如果有b都唔會再去安德魯啦,雖然真係好食。。。

返到酒店就休息下。發現bb床同浴盆仲未送到。要打電話follow。

包包就好開心咁走來走去玩!



而家一照鏡就錫自己 XD


bb床到左,但浴盆無來,又要打電話去check……而且原來bb嘅被枕都要request先有架!雖然我帶左sleeping bag, 但有啲被感覺張床無咁空洞。

包包好似好鍾意呢張床喎!




等埋個浴盆,我又焗埋粥畀包包,7點左右我地又出發食dinner 啦~

下面係商場噴水池。


等shuttle bus 去galaxy


再行去官也街嗰邊

葡韻美食店 A Tasca Do Luis


呢間餐廳老公出trip時試過,佢話大部份食物都好味

而我覺得最重要係佢地有baby highchair, 仲有bb餐具!


呢張highchair 好好架,高身得黎又穩又舒服!
店員都好nice, 包包玩又送糖畀佢,雖然包包唔食但feel到佢地都好welcome baby


豬仔包,內軟外脆,包包又有份食


影張相先!



好難得嘅全家福呀!


馬介休球,要幾粒order幾粒,最怕有啲餐廳一碟6粒,兩個人都唔知點食!幾好味,唔太咸,包包都試左少少!


乳豬:失望呀,一般般,但好大碟,好飽!


仲有牛油大蝦,但食完先發現無影相 :p

埋單$4xx!好貴呀! 老公order嘅,原來個乳豬好貴!下一次都係唔好畀男人order啦~

之後就taxi 返酒店。

返到酒店到包包食粥,但可能食得太多好野包包唔點食粥!算,夜啲再畀支奶佢。

到包包沖涼,酒店已畀bb浴盆。我叫papa同包包沖住先,我就執好啲衫。點知…… 無耐就聽到包包大喊,“事發經過”我唔知,但唔係水太熱,可能papa一野就放佢落水,無畀心理準備啩 (好明顯係包爹嘅問題囉)…… 可惜包包已經唔肯沖涼T_T

算啦,抹身著衫!

玩一陣就訓。點知包包太貪玩唔肯訓。要夾佢暗佢訓,救命!

而我就洗埋啲野,自己沖涼後就訓啦!

老公就又去玩兩手!

18 comments:

  1. 包包玩得好開心呀,我見到你身手敏捷果張笑左,你真係好敏捷呀。
    熊貓館我之前去過,唔錯呀,仲近距離過海洋公園。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,10蚊睇熊貓唔使迫都幾好!

      Delete
  2. 媽媽果然身手敏捷 KAKAKA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家佢真係行得好快。睇小陣都唔得!

      Delete
  3. 呢個行程唔錯wo, 我都考慮下帶囡去先 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 記得3:30係熊貓開餐時間呀!安德魯你就要預左嗰邊未必有的士!

      Delete
  4. 你老公係繁忙行程中仲可以玩番兩手, 真係利害呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 基本上包包一訓佢就去玩兩手!好lucky地嬴返啲旅費tim!

      Delete
  5. 好親切呀。。我地都係住呢到。熊貓反而未睇過,睇吓嚟緊有冇機會先

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你有朋友車就好啲!不過熊貓嗰邊好慌無,無咩做

      Delete
  6. 嬴返啲旅費,好犀利呀,你HONEY 手風好順呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩ja, 其實兩日一夜都使左三千幾!

      Delete
  7. 睇落包包都有d份量,好勁呀全程都由你一個人揹住佢
    Ps 澳門坐巴士無人讓座,因為d乘客大部份唔係澳門人,特別係戈幾架25號,26A,21A來往路環方向,唉,交通承載力就黎爆><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包係眼訓先指定要我,其他時間papa抱都ok! 係啦,嗰啲人好似地盆佬呀!

      Delete
  8. 包包咁得意,係人都俾鍾意啦!

    ReplyDelete
  9. 包包大個左好多呀,見到佢個肚腩仔,真係吾似吾食野喎....
    anyway, 呢個旅程都幾好玩呀,近近地又方便,吾錯!
    happy new year!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為佢食完粥仔又食我個sandwich呀~每次餵飯都好似打仗咁要迫佢食架!

      Delete