Wednesday 28 January 2015

斜視

斜視,又稱鬥雞。

唔知人家覺唔覺,包包係有少少斜視。
包包六個月大我開始覺得,但兒科醫生話包包鼻樑扁,大大下有返鼻樑就唔會鬥雞。仲話好多bb都係咁。

到包包再大啲,我發現佢只有隻右眼鬥雞,但要係佢專注望一樣野時先覺,所以日常生活上係好難察覺。

下面呢兩張相就明顯啲。


包包嘅右眼係有少少問題


到包包一歲健康院檢查,我同醫生提出,但包包郁來郁去,連醫生都唔可以肯定包包係咪有斜視。

醫生好好,寫紙畀我地去眼科中心check。但papa mama就拖左兩個月先去睇,因為要親身去make appointment……

屯門眼科中心,揸車好快到,搭車就好轉接。所以papa都請左假一齊去。

真係估唔到政府野咁慢,整個check up總共用左三個鐘!!係我唔好,以為個幾鐘攪掂,仲無帶粥同奶,包包唯有食bb餅頂肚。


1. 首先等叫名,畀個醫生做簡單檢查
2. 去第二個醫生度驗斜視,呢part等又耐,檢查都好耐
3. 攞住result 去見返第一個醫生
4. 排隊影相
5. 去返第一個醫生度驗度數,眼睛要滴眼藥水,滴三次,每次相隔5分鐘
6. 最後一次滴完再等左20分鐘等瞳孔放大
7. 放大左之後先可以量度數
8. 醫生同我地講解,話我地知要點做
9. 去樓下約覆診

成個過程真係好耐!包包都算乖,只係行來行去,又撩人同佢玩,但最唔鍾意佢成日摸垃圾桶!!

有時papa抱去望街、望車車


最後,醫生話包包右眼有斜視,一般做法係遮住正常隻眼,等有事嗰隻眼用多啲。每日遮一小時。三月再返去覆診。

要買小朋友專用貼


起初都有點擔心,但問過兒科醫生,佢話包包仲細,9成9會好,希望遮眼有用啦~

唔知點解見到呢張相我有點想喊…… 
做媽媽的少不免會擔心,又唔想仔仔受苦


好在包包都好乖,無反抗無去搣走個貼。我地通常開歌仔佢睇10分鐘,之後佢就會唔記得左個貼,如常咁玩。



包包好鍾意我地陪佢睇歌仔,佢會坐喺我大脾或者挨住我地坐,好sweet架。不過都唔希望畀佢睇太耐電視。

希望三月覆診時有改善啦~

29 comments:

  1. 小朋友仲細,好多嘢仲發展緊,既然醫生都話九成九會好,咁你唔使太擔心啦﹗

    ReplyDelete
  2. 包包咁細+ 醫生都話九成九會好, 不用太擔心吧

    ReplyDelete
  3. 我明白母親嘅心情!咁快知道有問題對症下藥,好快冇事!

    ReplyDelete
  4. 噢,睇到張相真係好心up...
    不過包包咁細,加上醫生話九成九會好,我相信一定冇事。
    三月覆診一定會有好消息的 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 遮眼遮左兩個星期,好似無咩改善咁嘅

      Delete
  5. 包包仲細,唔需要太擔心既,可能有一日突然間自己好番!

    ReplyDelete
  6. 我見好多小朋友都有呢個問題, 不過大大下就好番架喇! 唔駛擔心呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,醫生都係咁講,希望快啲好啦

      Delete
  7. 我好明白你的情況呀, 一定好心up, 只要遮眼遮得好, 包包好快會無事, 包包都好叻仔呀! 加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 遮眼遮左兩個星期,好似無咩改善咁嘅

      Delete
    2. 慢慢黎呀, 每日好dd, 到3月覆診就會有好消息~

      Delete
  8. 信醫生, 包包好快無事架!!
    包包加油, 媽媽都加油.....

    ReplyDelete
  9. 包包咁乖,好快就可以訓練返隻眼~ 你都唔好太擔心呀

    ReplyDelete
  10. 要相信醫生呀! 包包一定會好的! 俾d 信心佢~~

    ReplyDelete
  11. 不用擔心。包包一定無事!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 遮眼遮左兩個星期,好似無咩改善咁嘅

      Delete
  12. 都係媽媽細心,平時見包包既相都唔覺。

    期待你三月覆診既好消息。

    ReplyDelete
  13. 無事既無事既,包包好快就好,媽媽擔心2 秒好啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 遮眼遮左兩個星期,好似無咩改善咁嘅
      始終痴住塊膠布包包都係唔太舒服,有時又會忟啲,所以希望好快可以好返唔使再痴啦

      Delete
  14. http://www.viralnova.com/dad-doodles-eyepatch/

    睇下呢個網頁呀,個daddy 整到膠布好靚, 個女女都好鍾意,或者可以同包包試試

    ReplyDelete