Tuesday 13 January 2015

發燒、玫瑰疹、藥物敏感、肚痾、絕食

剛過去嘅一個星期係包包出世以來最恐怖嘅一個星期,而家諗返都好驚呀!

6-1-2015 星期二

包包已傷風一個星期,主要係鼻水,同埋訓覺時鼻水倒流令佢咳醒,我都無覺好訓左成個星期,但包包尚算精神,食得訓得。由於有事請左半日假,就帶佢去再睇兒科醫生,睇下要唔要轉藥。

7-1-2015 星期三

凌晨兩點幾喊醒,一抱就feel到包包好慶,一度就38點幾度,餵退燒水,到三點幾無燒我先再訓。六點幾又喊醒,一摸又燒,於是抱佢出廳,餵藥同餵奶。包包望落都仍然精神,我就繼續返工,叫姐姐好好照顧包包,燒就餵藥,同whatsapp report 包包體溫。一整日就係發燒、食藥、退燒、再發燒!keep住38點幾度。包包雖然發燒,個人有點攰,但仲玩得同食得,我其實唔太擔心,但因為包包自出生後幾乎無發過燒,老公同家人就好擔心,堅持要帶包包去睇醫生,話買個安心咁話!而呢個係一個我好後悔嘅決定!

話說我放工時睇開嘅兒科醫生已經closed,我地去睇一個普通科醫生(下稱c醫生),之前我地大人睇過ok嘅。佢一睇包包就話佢發燒係因為中耳炎,話佢耳仔內已經紅晒,又話中耳炎可以引至耳仔穿洞,可以好嚴重!同時間包包身上有點紅點(我起初以為食物敏感),佢話係疹,係啲病毒發緊出來。叫我地聽朝好一早去睇我地嘅兒科醫生!?我都知中耳炎可以好嚴重,但我地都好奇怪點解要我地返去睇兒科?你不會對症下藥嗎?c醫生稱如果bb有事佢唔會負責任,因為唔係佢睇開喎!重申問我地係咪要佢開藥!由於包包發燒中,又知道係中耳炎,我地決定叫醫生開藥,唔想包包繼續燒。開左消炎藥。返屋企食左第一次藥。



8-1-2015 星期四

包包keep住發燒,食左藥退燒,無耐又發。至凌晨已燒到39點幾度。我幾乎成晚無訓,因為包包成日喊醒,要我抱。同時間要餵藥同keep住量體溫。朝早再食消炎藥,因為99放假,兒科醫生又book左10:00,所以我照返工,由99同姐姐帶包包睇醫生。兒科醫生打畀我報告情況。佢居然話包包唔係中耳炎,只係喉嚨發炎引起發燒!而且身上嘅唔係疹,係發燒加太多衫流汗出熱痱!包包個樣好精神,唔會係咁嚴重。點解兩個醫生嘅comment 可以爭咁遠?另一方面,因為喉嚨發炎都要食消炎藥,兒科醫生話見我地食緊隻藥,就話可以keep住食,但就話嗰隻藥會有可能肚痾,畀埋益生菌同塞肛退燒藥。會肚痾嗰個c醫生係完全無埋過囉!好在我地個兒科醫生留意到!

同日下午,包包依然有燒,但就相隔4-5個鐘先燒,而體溫跌返去38點幾度。肚痾方面,痾左兩次。

9-1-2015 星期五
凌晨包包仍然有燒,38點幾度,要食退燒藥,喊醒幾次,我都無點訓。朝早起身包包好扭計,無情情喊,少少事就忟,我返工佢平時唔會喊,呢日就喊住唔想我走,我知佢好唔舒服,我都好心痛!早上食退燒藥後,下午三點先再燒,晚上已退到38度。但姐姐話包包成日喊又好扭,又唔點食粥,要補奶粉。我放工返去見到佢喊到眼腫腫,包包好少喊咁耐。肚痾情況多左,痾左5次!已餵益生菌。明明已退燒中,點解包包狀態仲差左?同日發現佢身上多左啲紅點。

10-1-2015 星期六

凌晨已經無燒,但就成日喊醒,要我抱。一早起身就扭計,喺度喊,唔知佢點解喊。我同姐姐就輪住抱佢comfort佢。呢日嘅包包好恐怖,郁下就喊,要聽歌歌先冷靜到。仲唔肯食粥,飲奶每次只飲3安!成日都只係飲奶!而且極度疲累,一日三個nap(平時只係兩個),每次訓到2-3個鐘,好恐怖!肚痾情況持續,pat pat 都紅哂。



同時間身上嘅疹愈來愈多,大脾、頸同面都有!我懷疑係玫瑰疹,由於玫瑰疹會自己退,所以沒打算睇醫生。心想可能玫瑰疹令佢唔舒服?但上網睇過info,應該唔會太唔舒服架?!




11-1-2015 星期日

包包已經無再燒,但凌晨兩點喊醒,喊得好大聲好慘,點抱都喊,雙腳伸直,喊左10分鐘都無停,係包包從來都無試過!我意識到佢係肚痛!仲隱約聽到佢肚仔咕嚕咕嚕!我就叫老公餵益生菌,再加油搓肚仔。5分鐘後終於停喊、訓左。

到六點左右又黎,係咁喊,由於先前已餵益生菌,唔可以再餵,只好幫佢搓肚。包包喊到樓下99都上來睇佢咩事!好慘好心痛!同時發現佢又poopoo左,好水狀。我地有衝動帶佢睇急症!但見包包搓肚後平靜左,兒科又8:30開門,決定8點出門去睇返兒科醫生先!

已經第四次睇呢個醫生啦,包包去到都好熟悉會自己去玩玩具!醫生解釋佢應該係對隻消炎藥敏感,叫我地停食(好在呢日朝無餵藥,真係多得嗰個c醫生囉!),燒已退,喉嚨也無發炎。而且confirm係玫瑰疹,但啲疹比較嚴重,包包係成個肚都紅晒(唔敢影相,真係好紅),但醫生都話唔使太擔心啲疹會慢慢退。同時開多左益生菌同開胃藥。

包包依舊極疲累,回家後又訓左兩個鐘。訓醒後精神好少少,喺呃呃氹氹嘅情況下食左大半碗粥仔。玩左兩個鐘左右佢又眼訓。呢一覺訓左三個半鐘!三點訓到六點半!

起身後包包明顯精神好左好多,會自己去玩玩具!佢呢幾日病好多時都要我地抱,又或者扭計落花園,連玩具都無心情玩!dinner我好怕佢唔食野,開住迪士尼畀佢睇,好好彩佢又肯食,仲食左成碗粥!到7點半大人食飯,佢又要食,我畀左啲白飯同蕃薯佢食,仲飲左半碗湯!到我地食生果,佢又要食orange,睇黎佢應該真係好肚餓呢!mama睇到佢咁開胃真係放心晒!

個包包仍然疲累,8時多就眼訓要訓了!

12-1-2015 星期一

凌晨時份,包包已無再喊醒,一覺訓天光!mama我終於有覺好訓啦!
不過……
呢日包包6點就醒左唔肯再訓!睇黎佢可能呢幾日訓太多呢!可幸包包起身後好精神,自己玩玩具。到我返工仲好開心咁同我byebye!
呢日poopoo左兩次,只需食多兩日益生菌。
body同面上嘅紅疹退左少少,但大脾就仲有。應該慢慢會退晒。

後記
病左兩個星期,希望包包豬真係好返晒啦~
呢一次病真係嚇死我同papa呀,見到包包咁辛苦真係寧願病嗰個係自己。
包包呀,你要健康啲呀,知道嗎?

另外就係病完嘅後遺症,因佢病時太就佢:

  • 成日要睇迪士尼歌歌,特別係食飯時,會指住個搖控制吖吖吖呀!
  • 成日要出圍欄
  • 出左圍欄就扭落花園
  • 訓覺要mama攬住
希望快啲tune返佢回歸正常啦!



16 comments:

  1. 個c醫生真係超唔惦啵...下次bb有事, 都係去睇兒科/急症穩陣d, d普通科門診好多都唔得~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,但老公6299堅持要包包嗰晚睇醫生呀,早知去急症好過,仲要畀三百幾!

      Delete
  2. 小朋友有事真係要睇兒科,唔好睇其他醫生啦,始終專業範圍都唔同~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,但老公6299堅持要包包嗰晚睇醫生呀,早知去急症好過,仲要畀三百幾

      Delete
  3. 陰公豬, 見到你篇文我都心痛死, 可以想像包媽包爸有幾肉赤
    呢排好多小朋友病, 大家都要保重呀
    希望包包早日康復啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好心痛呀,又痾又唔食野!

      Delete
  4. 哎呀,嚇c, 好彩無事,hannah 之前都試過食消炎藥食到痾,嚴重到痾血,不過係d side effect, 但我見佢痾血我都停餵,最後發覺個隻藥都無幫助,好彩無再食。 佢地病真係人都癲,你仲返到工好勁,比我真係請幾日病假休息下。 希望大家d 小朋友唔好再病啦,好恐怖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩痾血好驚喎!
      公司有野要負責所以要返,我都想自己照顧包包!幾日無點訓仲返工我都覺得自己好堅!

      Delete
  5. ET仔上個月又係整左一鑊一模一樣,我完全明白你感覺呀!
    有機會呢,搵多個好的兒科醫生做back up啦,我覺得真係好的醫生很重要.
    消炎藥呢,ET仔幾乎食親都疴,醫生教除左俾益生菌,還可以俾yogurt~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係要個backup!
      yogurt 包包之前試過唔鍾意食呀,呢隻仔唔係咩都肯食,或者遲下再試

      Delete
  6. 睇到都feel到有幾心痛,真係辛苦晒包包同包媽包爸>.<
    我都試過同bb睇普通家庭醫生,但啲藥真係差好遠,完全無效,自此有咩事都一定睇番兒科,安心啲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯呀,所以以後一定要睇兒科

      Delete
  7. 搞錯呀個醫生,佢好唔負責任喎,我見到包包咁辛苦都好心痛>.<
    希望佢d病毒出哂後就以後都身體健康。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好後悔睇左嗰個c醫生!
      希望短期內都唔好再病啦

      Delete
  8. 好慘豬呀!媽媽應該都好身辛苦。我前排都係超辛苦,不過包包情況仲差啲,而而且小檬大啲識講咩事又好啲。真係多得個C醫生唔少!
    小檬病果時又係發咗巔咁,我地又係唔敢太就佢,驚返唔到轉頭,不過唔就又唔係,好麻煩!
    而家好返應該好快tune返正常!藥水又令佢地好噪,所以我諗住如果之後少少事真係唔好食藥,希望自己打低病菌

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以我都好希望包包快啲識講野呀!但係唔食藥又無咁快好,好矛盾

      Delete