Friday 9 January 2015

2014 Macau Trip Day 2

22-12-2014

包包呢晚訓得幾好,同平時一樣,7點幾起身

起身換片抹面飲奶奶之後,包包又自得其樂,行行行,玩下鞋…… 我同papa就梳洗,攪攪下都成9點先落去食早餐。




我地無去夢工場早餐,因為怕包包驚啲大公仔,到時真係辛苦自己。本來想去飲茶,但點心上得慢,同包包一齊又點會歎到茶,而且包包已經開始眼訓,安全起見我地決定食McDonald's算啦!酒店商場就有McDonald's, 我叫左個麥香餅餐,包包都有得食!而且McDonald's有highchair, 坐返stroller又得!

食完上返房包包又夠鐘nap, 又係要暗訓 (>﹏<)

包包訓時老公就爭取時間賭多陣!end up 老公贏左成個trip嘅旅費,好lucky 呀!

而我就執野準備退房。check in時request左late check out at 1pm, 所以都好多時間。

訓醒啦?!


11點左右包包就醒左,我就餵佢食粥。朝早已焗左粥,諗住再加baby food畀佢食,但包包竟然唔食!仲吐返出來!我已經買蕃薯南瓜味架啦!另一方面係用象印焗嘅粥偏淋,對於食慣杰粥嘅包包黎講可能太淋太水!

幣啦~唔食點算?唯有睇下一陣有咩可以買畀佢食。

我地執好野12點幾check out啦~
包包is ready to go!


喺大堂影下相先!



寄存好行李就坐shuttle bus 去外港碼頭,再轉的士去大三巴,呢個方法係最慳水慳力嘅!

呢日天氣預報話好凍,但大大個太陽真係好warm, 我地都覺得好熱呢!






去大三巴真係為左影呢幾張相!話哂都係地標!但真係太多太多人,我地影完都想快啲走……

但係……

包包係都要落地行樓梯呀~
仲行完又行,上上落落好開心
完全唔覺自己肚餓

由於太多人,又熱(著太多衫),唯有捉佢走,佢即刻大喊!好多人望住呀!後來畀個水樽佢先平靜到!(>_<)

我地想買麵包畀包包,但真係見唔到麵包店!
唯有啦啦聲搵個地方食野

財神爺海鮮飯店 Estb de Comidas Chun Yit


想搵個地方食野都行左好耐,我無做功課,點解好似無咩好食咁嘅……

最後揀左呢間,見地方乾淨唔太迫,估唔到仲有high chair, 雖然有點舊同無seat belt, 要加tote seat。

包包豬一定好肚餓啦~

而包包都食左佢人生中第一餐有調味嘅飯!

佢食左半碗白飯,西蘭花炒帶子,仲有海鮮豆腐湯裡面嘅魚肉同豆腐。


而我地大人又叫左水蟹粥同京都骨!

水蟹粥無蟹味,但當排骨粥加蟹咁食都ok嘅。其他食物都唔錯,包包都鐘意食。

二個大人一個b, 真係超飽!


而且店員好nice, 個個都包包玩。由於我無諗過同包包食街外飯,無帶交剪,店員仲provide埋交剪畀我!(不過我怕dirty最後無用到)



之後就返酒店拎行李,再坐shuttle bus 去氹仔碼頭。

去到碼頭包包已經超級眼訓好扭計。

上到船就因為太眼訓癲左咁喪喊!畀左支奶佢以為佢會訓,但佢係又眼訓但又要落地玩!全船人望住晒。我唯有夾佢訓。出動手機嘅兒歌先令佢冷靜再入睡。而我就一手扶住欄杆(因為企同船已開行),另一手拎住手機+攬住包包(有hipseat)。

呢part我真係好忟,除了包包大喊,就係老公完全幫唔到忙仲要激嬲我!

  • 去到碼頭包包扭計就推畀我,但我就又船飛又開奶好忙碌,是旦塞啲野畀包包玩住唔得咩?
  • 去到碼頭未上船,我就打算開奶畀包包,水樽奶粉熱水瓶擺晒出來倒緊水時先叫我上船先開奶,話驚唔夠時間畀包包飲晒支奶!大佬,點解唔早講?包包見到奶樽又無奶飲又發癲!咁佢話唔夠我唯有信佢。但我唔覺得唔夠時間囉!
  • 上到船包包爆喊,叫老公喺我手袋拎我手機出來,點知就拎包tissue塞畀包包玩算,包包等緊手機聽歌歌點會玩,又喊啦~我問手機呀!佢居然話搵唔到!我即刻鬧佢我手袋有幾大呀?佢先拿拿聲再搵!救命呀!ヽ(`Д´)ノ


出動聽歌歌包包就無再喊慢慢訓著,但我就真係好嬲好嬲呀~要寫喺blog度遣責一下!

而包包豬就一直訓,到落船,到mtr,到差不多到站先醒,佢就爽啦~

返到屋企,我攰到飯都唔想食,好在有姐姐接手包包!

後記
總括四宗罪:
1. 唔肯食baby food
2. 唔肯沖涼
3. 唔肯自己訓
4. 上船爆喊

返到屋企我話我短時間內都唔會同包包去旅行!實在太辛苦而隔離嗰個又幫唔到忙!!

但係…… 睇返啲相,又覺得包包真係玩得好開心,返到黎佢仲記得panda,而且自此包包都為食左,而家見mama食野都會走過來想食!(因為包包一向唔為食,好多時畀新野佢食佢都唔食架,而家佢連星星餅都唔食!所以見到佢而家為食嘅樣,mama真係覺得好開心好可愛!)

所以我而家又心大心細想帶包包去旅行,或者同埋6299去,要好好plan下先得……

16 comments:

  1. 唔肯食baby food... 正常!! (因為係唔太好食)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我自己都有試,都真係幾難食!

      Delete
  2. 帶包包去旅行, 帶埋6299去幫輕下都唔錯啊...
    起碼有時佢地湊住先, 你同老公可以去梳夫下...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,湊住包包真係食飯都食得好唔得閒!

      Delete
  3. 你俾邊個牌子baby food包包呀?有D 小朋友好揀擇,可能只係唔鍾意食果個牌子。好似ET仔個朋友咁,之前俾Hipp 米糊,唔肯食,後來我介紹佢地食happy baby,就即刻無事。或者可以試多幾個唔同牌子。

    不過包包都大啦,可以試下就咁俾table food。我已經開始俾ET仔食,通常俾少D 味道,或者洗一洗先俾,佢地覺得好新奇,通常都肯試!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 買左兩樽唔同牌子,唔記得咩牌,佢都唔食呀,不過我自己試過都真係幾難食XD
      我又唔想咁快畀table food 呀,你知出面食飯肯定多鹽多味精啦~

      Delete
  4. 我帶瞕瞕去旅行都有同你相同既煩惱呀,就係隔離戈件愈幫愈忙,甚至仲要照顧埋佢...好似帶左兩個仔去旅行咁呀,救命囉,所以目前我都只敢去二日一夜戈d咋
    不過好彩既就係「四宗罪」瞕瞕都無份:
    1)baby food, 下次試下亨氏既蘋果燉肉,或者純雞肉,它的味道比較正常,其他牌子我地都有試過,不敢恭維
    2)沖涼,帶平時既沖涼玩具去玩會唔會d?雖然我無咁做,但我就帶左平時用開既紗巾(有圖案的)俾瞕瞕自己擦身,盡量令佢感覺同平時一樣
    3)訓覺,其實我連bb枕頭同被都帶左私伙野,咁細個既小朋友最需要既都係一份安全感姐
    4)上船,我覺得包包係因為扭眼訓先至爆喊,不過我又唔主張上船飲奶,因為我驚bb嘔.但最熟悉包包既依然係你

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪係,湊住包包之餘仲要理埋個老公,激氣!不過見係佢出錢就算啦,哈XD
      1. 好呀,下一次試下亨氏!我已經買pumpkin, sweet potato, chicken,但入口梗係有陣味
      2. 已帶沖涼玩具!所以我有理由相信係papa嘅問題!
      3. 我都帶左sleeping bag, blanket 同毛巾,枕頭因太大個無帶。包包要暗訓因為佢太貪玩,喺床度玩同企唔肯訓所以我要迫佢訓呀。once佢訓著左都ok可以訓天光。
      4. 我地兩公婆都唔會暈船浪,可能咁所以包包都無暈船,因為包包飲左奶就好快訓著^_^。

      Delete
  5. 你好叻架啦,頂到兩日,比在我一日都顛左.....^^"
    下次叫多D人去吧,有家人分擔下、同下包包玩,你就可以輕鬆 D 啦~ ^^
    不過或者包包再大小小,再易湊D 咁就EASY D 了 ^^

    ReplyDelete
  6. 又眼瞓又扭計落地玩係最難頂呀, 諵B都有呢個問題, 扭身扭勢真係攰死大人!
    我去旅行都有帶baby food, 好彩諵b都肯食, 不過有時出左去焗唔到咁多餐粥仔, 我都有俾少少table food佢食, 但堅持會用水沖一沖, 沖左都OK既, 最緊要佢肯繼續食番屋企d粥仔~
    我覺得bb去一去旅行會長大左架, 朋友唔信但我真心覺得係, 所以如果有機會我都想再帶佢去

    ReplyDelete
    Replies
    1. nam b 坐飛機乖唔乖呀?你快啲寫遊記啦,等你呀!

      Delete
  7. 天下間男人都係一樣, hahahaha
    蛇爸又係, 成日一副懶懶閒樣子, 佢呀, 仲會怪我過份緊張添呀
    但一到個仔痴我唔痴佢時就好upset, 又呷醋咁, 我話, 梗係啦, 你放幾多心思喺個仔身上, 個仔咪有幾痴你囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包爹都話我過份緊張架,仲成日話我畀bloggers教壞呀XD
      我仔痴我,佢又無upset架,都唔知幾free!

      Delete
    2. wahahahaha
      講明先, 如果有日我哋喺街遇到, 你千祈唔好話俾包爸知我係blogger 呀, 我驚佢怒睥我
      你就話我哋係舊街坊啦
      hahahahahaha

      Delete
    3. 梗係唔得啦,我仲要話佢知你咪係成日帶個仔去旅行個blogger囉 XP

      Delete