Wednesday 30 July 2014

playgroup

包包10.5月大,我開始畀佢上playgroup。包包實在係一個cool b,到現在都唔會同人hello同byebye, 已經教左十萬次。其他指令如握手,hi five,kiss kiss 更加唔採我。到現在一個指令都唔識。我覺得包包有點自我,唔太理人地。真係要畀啲耐性慢慢教。

艾利絲唔想做怪獸家長(希望自己唔係),返playgroup嘅目的唔係要學指令,學英文,學什麼什麼,我純粹希望佢多啲同其他bb玩,多啲群體活動,唔好咁自我,唔好再搶人玩具。當然,最重要係包包玩得開心!

我覺得playgroup要近屋企,對bb黎講都唔會太辛苦,所以只會上元朗嘅playgroup。

揀左兩間比較有名氣和歷史的試堂(因唔準影相所以沒有相片):

1. Jolly Kingdom
在香港有多間分店,相信佢有過人之處

  • 環境:元朗分校好細!好多人喺reception等返學接放學,完全扣晒分。課室唔大且舊。
  • 老師:NET,好nice,有愛心
  • 內容:可能係試堂,短短一個鐘,有唱歌,玩遊戲,flash card,學color,學number,做手工,玩bubble。
  • 包包反應:呢隻playgroup要坐定定,對包包來說太難了。佢經常想走佬。雖然課程內容豐富,但對包包仍然偏深。最重要係包包一點都唔enjoy
  • 媽媽感想:我諗坊間playgroup都大概係咁,小朋友會學好多野。但我又諗,包包仲細,畀包包上呢種形式playgroup係咪真係適合佢?


2. Kid's Corner
在元朗有兩間分校,都幾多人報。課程種類多。

  • 環境:我去基達中心間分校試堂,環境乾淨舒服,唔太多人,有洗手區畀小朋友洗手先上堂。有個好大嘅play area,有好多玩具,有滑梯同波波池。相信唔少小朋友都好鍾意!包包上堂前可以玩一陣,等佢無咁驚陌生環境。
  • 老師:試堂時係個Chinese teacher,但英文都正宗。包包依家上嘅堂係女miss, 似係abc,英文都好聽。因為課程以music為主題,所以老師唔單只英文好,唱歌仲好好聽。
  • 內容:課程叫kindermusik,主要係音樂,律動同親子互動。透過音樂唱歌,教bb動物,樂器,唔同嘅認知。
  • 包包反應:對環境好好奇,因課室colorful周圍望。有時要同parent做動作所以唔一定坐定定。老師有好多道具,包包咩都玩一餐,仲去攪坐喺隔離嘅bb呢… 我見身邊bb反應都好好,應該上多兩堂包包就會投入啲
  • 媽媽感想:雖然課程簡單,有啲人話好似玩多過上堂,唔太值,但我見明顯包包係開心好多,又會同其他bb玩,呢個已經係我想要嘅目的。依家上嘅堂,包包仲好似好鍾意個miss,成日爬去miss度呢!而且其實我都好享受同個仔一齊上堂,有時包包真係好攪笑架!我打算畀包包上兩個月先,一星期一堂。playgroup係應該因應bb嘅程度去選擇,或者到時真係可以畀佢學多啲野。


希望包包你唔好再咁cool啦~


21 comments:

  1. 快d諗計容化包包呢座冰山喇

    ReplyDelete
  2. 最緊要包包enjoy呀! 我都贊同應該近屋企, 所以報左荃灣playgroup去試堂, 想等諵b夠一歲就正式返~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 諵b咁醒目,一歲先返都無問題啦!

      Delete
  3. 上playgroup 最梗要係包包開心,其他唔重要啦

    ReplyDelete
  4. 近屋企 同 enjoy上堂 <--呢兩點我都好認同...
    我都係屋企附近搵PG俾大爺上咋~呢個PG教禮儀,品行, 規矩比較著重啲
    我唔使大爺咁快識咁多野, 我淨係想佢做個有品格既小朋友..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講得好好呀,所以大爺性格咁好!

      Delete
  5. 我就揀屯門,因為都好方便,而且近婆婆,反而元朗我最憎行d路好迫好熱,如果元朗返我諗我要搭的士,我都覺元朗多選擇d,等anki大d都可能報元朗,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,元朗通街都好多人,我都係老公車ja... 我見anki個playgroup好似好多野學,幾好咁,但屯門對我就有點遠

      Delete
  6. 包包大個咗好多呀
    有啲BB 係慢熱啲, 可能包包就係呢TYPE
    我未同過蛇仔明返PLAYGROUP, 只係去BB GATHERING 或會所玩, 我同意有其他模仿對象小朋友會學得快啲....所以都想開始同蛇仔明試吓PLAYGROUP 呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包個樣似我,但性格似爸爸咁慢熱。蛇仔明咁醒目可以唔使咁快上呀!

      Delete
  7. 我都覺得返playgroup近屋企係好緊要!! 時關多數playgroup都好細無乜位放bb車, 所以我多數揹阿囝去, 有時老公唔得閒車我哋我就要行路去, 又重又熱真係超辛苦! 所以絶對要夠近!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係要老公車,如果元朗就算坐的士都ok,依家元朗真係多人又多車呀,我都唔想包包喺條街太耐

      Delete
  8. 呢邊無playgroup, 所以都係會約一班媽媽出來比D小朋友一齊玩就算。 其實最重要係包包enjoy, 學吾學到野都仲係言之過早。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想約多啲媽媽出來,但香港依家唔係好熱就落雨,到好天又唔係成日夾到時間,唔知點解好難約,唉~

      Delete
  9. 好同意你揀個包包 enjoy 㗎 playgroup!
    佢仲細,比佢玩得開心同體驗群體生活比學學術㗎嘢更重要呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,希望佢多啲群體生活就無咁cool啦

      Delete
  10. 包包仲細,未必係cool,可能係安全意識高,要摸索吓慢熱D姐,燒腩仔都係呢類人來,到宜家叫佢同樓下保安say hi,一轉咗人佢都要諗一輪先揮手㗎,去playgroup未必會即時溶化到佢哋,不過媽媽就可以見識吓差唔多年紀嘅小朋友係點,等自己無咁擔心同學多D嘢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包相比同年紀小朋友真係好cool好慢熱架,希望佢大啲會好啲啦~

      Delete