Monday 7 July 2014

包包九個月成長紀錄

艾利絲實在太慢,包包已快十個月大了,希望下個月可以寫快啲,因我嘅記性愈來愈差啦,哈哈!


上個月去baby spa度磅,係9.1kg, 大概20磅,對於長期厭奶嘅包包黎講算係咁。

依舊厭奶,有兩個星期極度厭奶,見到支奶就推開,一早起身明明好肚餓都唔肯飲奶!唯一肯飲奶嘅時候係訓左嗰時,但都只係飲3-4安!!mama我為左跑數,唯有半夜起身餵夜奶,真係攞命!

三奶兩固,兩固就食得好好(姐姐餵得好),又可能少飲奶肚餓啦!通常一粥一糊,糊仔用奶開,叫做食到多啲奶。但之前好鍾意食生果嘅包包又唔鍾意食啦,真係好難觸摸!

mama我唯有整多啲bb奶蒸蛋黃 (買左illuma但包包唔肯飲,唯有咁用!)。而且開始畀芝士包包食,等佢吸收多啲鈣質。好多人同我講包包咁好肉唔使擔心,但我最concern嘅唔係佢肥唔肥,係佢夠唔夠營養呀,腦部、牙齒、身體同腸胃發展都好重要架。


咀嚼能力一般,試過食蘋果蓉同啤梨蓉,因為太爽口有渣,一食就嘔,嚇死我呀!第一次試牛油果就嘔,個樣仲要好似食左啲超過難食嘅野(但媽媽我好鍾意食牛油果架!)

奇異果火龍果試過切細細粒佢食,但食幾粒就唔食。第二日整蓉就食晒。好明顯佢唔鍾意咬野,係咪懶呢?

訓方面算ok,已經可以自己喺bb床訓,唔使暗訓。係我放假時曳啲,有時唔肯午睡。夜晚醒2-3次,拍拍會訓返。餵夜奶嗰幾晚訓得特別好。

行為
- 之前都有提到,包包已識扶住企。呢個月覺得佢大得好快,識爬之後好快又識企,但未係好穩,未識扶住行。
- 開始麻煩友上身,一唔鍾意就hm hm hm(低音,好似牛叫)
- 視線範圍無人就喊
- 眼訓,心情唔好就猛r頭 (有無人可以教我點樣可以令佢唔r頭?) 轉個頭就r到額頭損晒!
- 坐唔定,一坐低就爬爬爬或扭抱
- 多左bb話,ee yaya, 曳曳,但仲未識baba mama,即使我日日講幾百次
- 指令方面係零!教十萬次都唔做,連byebye都唔肯做 ToT
- 出名cool嘅包包多左好多笑容,開朗左

牙齒
出左半隻。我見bb通常下面兩隻牙仔一齊出,但包包好奇怪只出一隻。我摸過牙肉,另一隻未見有呢!

睇相啦 (包包8-9個月大):

前髮前


剪完爽晒!

真係好開心咁喎!


著新衫,玩搖控

依然係大頭仔一名


mama好鍾意呢個地盤佬look, haha


我爬爬爬。。。

阿仔,無頭髮啦,仲拎住把梳?



好專心咁自己玩

呢個係咩表情呢?


好努力爬 (仲係腹爬)


出界啦

在房影,燈光較暗。包包喜歡在爸媽床上玩一會先訓。


我發現原來呢個月幫包包影得好少相!

9 個月大啦,難得肯笑住影相!要keep住健康啊!

mama的話
包包豬,你知道mama餵夜奶真的很累嗎?mama不怕累,只怕你唔夠營養!
你乖啦,飲多啲奶奶啦!你唔飲奶mama就會唔開心!

看著包包很努力的爬同企,繼而識得倒亂,攪東攪西,我知道百厭星黎啦… 但mama真係好開心見到你學識愈來愈野,你嘅表情動作都好傻豬,帶給mama papa好多歡樂。

mama愛你,你也愈來愈愛mama吧,對嗎 (^ω^)


第一個母親節



20 comments:

  1. 長期厭奶都唔瘦,好厲害呀.
    不過你仲勁, 半夜起身跑數!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 全靠我日日跑數ja, 同埋包包食糊仔都會落奶,食糊仔同粥仔都可以食到一大碗架

      Delete
  2. 厭奶都有咁好肉地真係勁...我兩個囡食得都算唔錯, 不過就係唔生肉~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 全靠我日日跑數ja, 同埋包包食糊仔都會用奶開,佢食糊仔同粥仔都可以食到一大碗架

      Delete
  3. 你堅持到餵夜奶好勁, 又咁有心機整野食俾包包, mama真係好偉大!
    我諗包包雖然食得少但好吸收, 唔使咁擔心呀~
    btw, 我都好鍾意包包個地盤佬look, so cute~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇住佢唔飲奶真係好心痛架,唯有自己辛苦啲!好在我日追夜追,同包包食糊同粥都ok! 其實包包已經瘦左,佢之前係90%成長線架 :P

      Delete
    2. 有d bb真係鍾意食固體多d, 可以考慮睇下幾時轉3固, 咁你唔使追得咁辛苦呀~

      Delete
    3. 淨雞雞話你知依家包包已經食三固了

      Delete
  4. mama我為左跑數,唯有半夜起身餵夜奶,真係攞命! <==所以你咪咁fit囉,真係好媽媽
    講個秘密比你知,小檬都係重包包少少咋!! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係盡自己最大努力,仔仔唔飲奶真係好心痛!
      腰間肥肉仍在呀!仲加送熊貓眼同乾紋!

      Delete
  5. 辛苦你喇媽媽
    好彩包包肯食固體, 再大少少改3固, 咁你就冇咁辛苦喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 由於包包太唔鍾意飲奶,最近已經轉左三固了

      Delete
  6. 咁細個厭奶!!!
    好采厭得黎都唔係瘦!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經厭左幾個月啦,唉…
      好在媽媽我好努力跑數!

      Delete
  7. 好勁呀你,半夜仲起身餵奶!
    我個女同包包opposite, 吾中意solid但奶就可以.....點算?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無辦法,見到bb唔飲奶真係好心痛,唯有自己辛苦啲。妹妹仲細,試多啲食物,慢慢就會食多啲。其實包包都唔鍾意食野,係prefer solid多啲ja... 好煩惱!

      Delete
  8. 包包唔係點食嘢都咁多肉,好勁喎﹗
    眼訓,心情唔好就猛r頭 (有無人可以教我點樣可以令佢唔r頭?) 轉個頭就r到額頭損晒!<--估唔到燒腩仔同包包有一樣嘅習慣,不過佢係宜家大個先係咁,細個時無R得咁勁,我都只係用出口述嘅方法叫佢唔好R,例如話大個仔唔會成日R咁核突,又或者一見佢痕就問佢係唔係痕,即刻搽D lotion落去話唔痕啦唔好再R,有時真係R得好勁都要捉住佢隻手stop佢,特別係瞓覺時會叫佢拎實D公仔同等佢無手R囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望佢大個啲會聽我講啦,但包包有時訓訓下都r損額頭!真係好煩惱!

      Delete
  9. Kenden 都唔肯飲奶, 奶樽都俾佢拍咗落地N TIMES 喇...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,點解b b會唔飲奶架?咁你點應付呀?

      Delete