Tuesday 15 July 2014

包包十個月成長紀錄

艾利絲今次算快啦,只係遲左一個星期,hehe

話咁快包包已經十個月啦,上個月"麻煩"嘅包包,今個月喺食方面好左,但行為上就只有"更加麻煩"╮(╯_╰)╭



無磅重,應該都係20磅左右

由於要包包食奶實在太辛苦,下午茶餐奶幾經博鬥佢先食2安,所以呢個月我決定轉三固啦!但係一粥兩糊,糊仔用奶開,咁樣都仍然有奶落肚,仲有加其他蔬菜蓉,多營養包包又肯食!唔知係咪飲少左奶,其餘兩餐奶都regularly飲到4-5安,算好好架啦,mama我都唔再要半夜起身跑數!(不過真係咪講,呢兩日包包好似又黎玩野!)

但係呢,包包食粥仔糊仔時就要電視餸飯,佢要一邊睇迪士尼dvd一邊食,睇其他唔得架喎!無歌聽佢就會勁無耐性食,又r頭,又發脾氣,又唔肯食!一聽歌就定晒,好投入咁睇架!唉,雖然我都唔想,但真係無辦法!

題外話:我包包真係好鍾意聽歌,如果飲奶時唱住歌,佢會飲多啲架。佢有時好曳唔肯停時,我就會抱住佢唱歌歌,佢就會冷靜。有時唔肯nap而佢又係眼訓嘅話,唱住歌佢就會乖乖聽,聽聽下就訓著。到依家都會開床鈴聲畀佢訓。可憐mama我一日唱幾十次abc同twinkle twinkle little star!

唔知係咪大左,日頭唔使訓咁多,包包間唔中會唔肯nap,但無nap嗰時會勁忟勁麻煩,所以有時要迫佢訓!不過迫都唔容易,佢會係咁反身想企咁唔肯訓,往往要喊一陣攰啦先肯訓囉!

行為
呢個月嘅包包好明顯又進步左啦!!
  • 已經識扶住行來行去
  • 之前包包企喺度唔識坐返低,會叫救命。呢個月裡面,見到佢識放手啦,開頭個patpat "櫈"落地下,依家仲會慢慢踎低先坐低呢
  • 仲識得由爬嘅pose轉去坐
  • 一連串動作:反身,爬,轉坐,扶住企起身,再扶住行,真係大個仔啦
  • 自從識得轉坐起,就識得由腹爬變四腳爬爬啦
  • 扶住佢underarm 會好似識行咁周圍行,最鍾意行入廚房攪攪震。不過扶住佢行嘅我地就好攰!
  • 因為識爬識(扶住)行,依家成日抱住佢都掙扎落地,佢真係好似以為自己識得咁呀!
  • 識得自己攞個奶咀放入口,仲識對啱個位先放,之前唔啱位都照塞入口
  • separation anxiety 愈來愈嚴重,Mondays 我一出門就勁喊!平時只要視線範圍無人就喊,有時我只洗個手ja... 如果要prepare food, 有時都無辦法由佢喊。一眼訓扭計就樹熊上身,係咁要我抱。
  • 脾氣臭左,一唔鍾意就r頭hm hm 聲,繼而大聲喊!真係麻煩左好多呀!依家叫佢喊包就啱啦!
認知
  • 指令方面依舊係零。唔知點解教左十萬次都唔byebye, 每日落樓食飯都教!但我覺得佢知bye bye意思,一bye 佢就望住門口架!hello, 握手,錫錫都唔做 ToT
  • 一話去街街就好興奮,知道可以出門
  • 叫佢個名有時應有時唔應,但我個人認為佢係知道
  • 還未懂得叫爸媽
牙齒
仍然得一隻

去相

多左好多笑容,但有啲笑點真係估佢唔到!



對呢啲bb玩具無咩興趣


識自己扶住企起身啦

幾招積!

係咁流口水

好開心

得一隻牙仔

咬紗巾 + 長長眼捷毛 (^ з^)

包包未出世已識嘅朋友仔鏗鏗,包包大三個星期。


咩都放入口


mama一行開就係呢個樣啦


咬playmat

好快又笑返

坐監,哈哈

四腳爬爬


單手企再露出一個自信嘅笑容!


唔俾人扶自己行


包包十個月生日快樂!
有人又唔肯影相,要出動Barney

咩黎架?!

呢兩張相同mama好似樣呢



mama的話
包包,呢個月嘅你學識好多野啊,mama好開心你不斷進步。但同時間你都愈來愈有個性,有主見,有脾氣。我感覺到你唔係一個容易受教的小朋友,但mama會給你100倍的耐性,慢慢教你,你都要加油啊!雖然你愛癡住mama,但這樣姐姐照顧你會很不方便,papa也很無奈,你大個仔,唔使驚架傻豬!也希望你沒有遺傳你papa的臭脾氣吧!( ̄∇ ̄)

28 comments:

  1. 包包同你真係餅印, 一模一樣呀!

    ReplyDelete
  2. 包包體能方便發展好好呀,其實包包仲好細個,我覺得佢其他方面發展都好ok架啦,佢愈來愈可愛呀:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明白急唔黎,唯有慢慢教

      Delete
  3. Replies
    1. hehe..但包包係男仔,我想似爸爸呀,會型仔啲,依家就圓碌碌XD

      Delete
  4. 包包招積樣好可愛呀! 食方面有進步好叻仔! 唔使mama咁擔心
    會唔會係平時你地返左工, 姐姐開dvd俾佢睇住食慣左呀?
    bb真係好醒, 試過第一次就識扭計, 慢慢就無左唔得, 會唔會可以試下改播cd的歌唔睇dvd好d?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 飲奶奶都無進步,好在食固體ok... 其實姐姐都有時開有時無開,係包包真係唔肯食時先開,我都有同佢講唔可以畀bb睇太多電視。但我餵時就一定要開包包先食(>﹏<),所以都明白姐姐開dvd。聽歌last無咁耐。其實每餐只開10mins, 我覺得可以接受。最主要係我包包係唔鍾意食野,所以無耐性食,好頭痕!

      Delete
    2. 包包都係蝦媽媽呀! 我都覺得睇一陣電視可以接受呀, 唔係長時間睇都唔怕既~
      不過最擔心係睇住電視食野, 如果可以慢慢tune番唔睇對你地將來好d, 因為到佢再大d, 可能唔止扭睇電視, 到時要玩玩具、落地、唔肯坐定咁仲頭痕, 同埋令佢以為扭同發脾氣就可以得到, 大個更難教
      諵b食野我都唔俾佢玩其他野, 要佢望住食晒先可以玩, 如果唔係就停一陣, 不過好彩諵b鍾意食野, 好快餵完
      又要擔心bb唔肯食, 又擔心佢養成唔好的習慣, 真係兩難, 訓練BB耐性又係另一個難題, 做人媽媽甚艱難, 一齊加油呀!

      Delete
    3. Yan 你講得好啱呀,又要擔心bb唔肯食, 又擔心佢養成唔好的習慣, 真係兩難!包包仲細,奶已經飲得少,我無辦法由佢唔食粥/糊。始終依家營養對佢好重要。我都係見步行步,希望佢大啲會好啲啦!諵b好乖,食咁快,包包尋晚dinner又唔知做咩淨係食半碗糊ja.... 佢食呢方面真係好差呀!

      Delete
    4. 每個bb都有難湊的地方, 唯有見步行步, 衡量邊樣對佢重要d~
      諵b食得好但便便好差, 成日都去得好辛苦又爆喊, 去到pat pat損晒, 老公話可能而家仲飲緊1號奶粉唔啱, 原本諗住飲到1歲轉illuma 3試下, 人人都話便便好, 而家等唔切喇, 早d試下轉illuma 2
      呢隻奶粉咁貴真係好肉赤, 唔到最後都唔想試....

      Delete
    5. 會唔會飲得少水?可以畀bb食火龍果同香蕉!我包包食美素,日日有便便。之前佢厭奶,買左illuma畀佢但佢唔飲,慳返!不過為左bb好,真係幾貴都會買╮(╯_╰)╭

      Delete
    6. 佢一得閒就俾佢飲下水, 但每次飲幾啖咁, 日日都有食生果, 但唔知點解都係去得好辛苦。其他牌子我又唔肯定邊隻好, 怕轉黎轉去對腸胃唔好, ILLUMA就人人都話便便好所以諗住直接試, 但真係好貴....

      Delete
  5. 包包的身體發展真係唔錯。但真係太有個性,媽咪可能要再加多兩分耐性去教了。莫非真係有人脾氣似爸爸?
    但食奶睇DVD真係要試吓戒。明白你擔心佢食得唔多,但呢個習慣唔改你日後可能仲煩呀。
    我規定食奶時,一切聲音電視定必關閉。食完奶才可繼續聽歌的呀。
    唔好介意,可能我講得直左少少。

    ReplyDelete
    Replies
    1. o仔媽,我完全明白,一開始我都有堅持,但當個仔奶已經飲得少,我做阿媽嘅實在唔能夠由bb連粥都唔食,我都係見步行步,我都知係唔好,但實在係無辦法。呢隻仔都係難教架啦!

      Delete
    2. 插咀,知易行難,我有啲堅持都放棄咗。尤其人質喺呀媽手,我覺得規定姐姐可能仲好,婆婆就唔想佢咁難攪。唔同BB又有唔同性格,O仔肯真係好乖仔!
      有時見步行步,見招拆招.
      小檬食飯都算乖,去到尾聲都可能行咗去,摸吓啲玩具又返嚟坐吓,佢都算自律,太乖一舊飯坐喺到唔郁我都驚, 唔太離譜我都尤佢,婆婆湊時另計,哈哈

      Delete
    3. 你講得好到呀... 因為O仔主要係工人湊..所以...基本上,我話一就一,二就二。
      而且每個小朋友的性格都唔同...所以... 真係好難一概而論... 唔過份的,有時,我都隻眼開隻眼閉的!
      O仔乖嗎?我未知....始終仲係細...唔太識反抗.... 有時... 最夜個餐奶...佢都唔多肯食...我由佢囉.... 我SET左個每日最低指數,佢基本上都達標... 既然達標,咁我就唔迫佢了。
      加油呀.... IRIS,做左人阿媽...其實會發現好多的身不由己呀!

      Delete
    4. 檬媽,小檬咁乖,我包包有佢一半就好啦!
      o仔媽,過多兩個月你就知o仔乖唔乖啦,hehe

      Delete
  6. 我自己個大女本身就係個人板,而家食野食兩啖就吾食,點都要開TV先食。 有一排又好D,但overall都係差架啦。 所以如果你吾想包包咁難纏,真係要由細學到大呀! 吾好比佢知你好蝦,要set up條 borderline比自己呀!!!!! 不過雖然包包吾食奶,但都好肥美,咁都OK啦!加油呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,我都知道唔好,咁我應該點做?佢唔肯食都由佢?

      Delete
    2. 你吾係話姐姐餵佢肯食咩?定係因為姐姐係開電視所以先肯食? 試下一個星期,佢呢餐吾食下餐,睇下捱得幾耐!

      Delete
    3. 姐姐餵有時開有時唔開,通常係食到後尾無耐性再食先開。我都有叫姐姐盡量唔好開。等我weekend時再觀察下,但我包包真係好麻煩架,唔食時又r頭又叫又喊,唉。。。

      Delete
    4. 其實係咪已經飽?我放棄左,所以hannah 咁瘦 XD

      Delete
  7. 10個月,20磅好好啦。

    我阿囝21個月都係得20磅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我知南瓜仔又係唔鍾意食野,可能包包吸收好,感恩!

      Delete
  8. 包包D大肌肉睇來都發展幾好喎,學指令呢方面唔使擔心啦,佢要識嘅時候自然會識,媽媽畀D耐性等吓就OK,係食呢...可能佢真係本身興趣不大,咁嘅話真係逼都逼唔來,只要佢肯食已經好好,加油呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包食方面真頭痛!唔明點解佢會唔鍾意食野!

      Delete
  9. 包包出肥美的腿,姨姨我暈晒大浪ar!
    媽媽你好似瘦左好多呀,你都努力食野啦 :)

    ReplyDelete