Friday 18 July 2014

靚女

包包自出生開始,經常被問是否女仔,即使穿著男仔衫都會被問!

這個情況直到包包剃頭後才停止。

可能因為包包白雪雪,圓碌碌,還有長長的眼捷毛吧。


靚唔靚女呀?wahaha....

艾利絲沒有刻意將包包扮成女仔,只是最近包包經常拿我床頭的物件把玩,這天就拿了我的髮夾!媽媽心血來潮就把髮夾夾到包包頭上。

估不到一個髮夾就像極女仔呢,haha!

27 comments:

  1. 包包頭髮開始長番喇, 無得扮地盤佬喇~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,無地盤佬啦,應該都唔會再剃頭lu....

      Delete
  2. 唔講真係以為係女仔呀!! 包包妹妹

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 多謝靚媽,希望包唔係靚女都係靚仔啦XD

      Delete
  4. 好靚女呀 ^^
    咁你快D 生多個妹妹啦,一定好似呢張相咁咁可愛呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想下一個生女,但未有咁快啦
      人地話生女似爸爸喎,會唔會架?!

      Delete
  5. 靚女到暈...下個生女,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想下一個生女,但未有咁快啦
      人地話生女似爸爸喎,會唔會架?!

      Delete
    2. 我覺得 hannah 勁似我wor....

      Delete
  6. 咁靚女,快D生返個妹妹畀包包啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想下一個生女,但未有咁快啦
      人地話生女似爸爸喎,會唔會架?!

      Delete
  7. 我都想要個囡, 但都有少少擔心生囡會似爸爸~^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,我個仔似我,生女可能似爸爸呢

      Delete
  8. 包包好靚女呀^_^打算什麼時候生第二個?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等包包2-3歲先,揍2個真係唔掂!

      Delete
  9. hi美女, kiss 啖先, hahaaaaaa

    ReplyDelete