Friday 25 July 2014

不知不覺中長大

其實個個weekend都有同包包出街,但湊住個仔成日都唔記得影相。

呢日,相隔左2個月,去左同一屋苑嘅club house玩,發覺包包真係大個左好多。

上一次黎雖然識腹爬,但唔爬得遠,還是喜歡坐著周圍望。

呢一次,識四腳爬爬嘅包包,已經唔理媽咪,係咁爬係咁爬,去自己想去嘅位置!還特別喜歡那些玩具屋,因為識企嘅佢可以自己扶住企,仲同papa玩peekaboo!



仲有,包包已唔係一舊飯,佢仲識得搶人家玩緊嘅玩具。手多多,見人地對襪靚,成日想除左人地對襪,攪到mama我非常唔好意思!

睇相更加覺嘅係,包包長高不少了。
成個小朋友咁,朋友以為包包一歲大呢!




mama實在唔捨得bb時候嘅包包。
希望包包嘅bb樣last耐少少啦,哈哈!


另一樣好明顯長大嘅。。。。咪就係佢嘅臭脾氣囉!一唔滿意就呢個樣,"翁"埋眼耳口鼻,好醜怪呀,都唔知佢點學返黎嘅?!

雖然係咁,mama我仍然覺得包包好可愛,好可愛,哈哈!(母愛氾濫嘅媽媽)

19 comments:

  1. 大個左, 真係有自己既睥氣, 同時亦都好多得意野架!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,成日都覺得佢啲反應好得意!

      Delete
  2. 我覺得包包根本就發展得好好,點解你會話佢咩都唔識架??一定係你之前太心急了,哈哈
    暲瞕從來無搶過人地野,唔知係咪佢太細膽呢?但佢倒是成日俾人搶野,甚至俾人霸埋佢玩緊既地方,唔知係咪佢太細粒啦,人地完全無視於佢既存在

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包大肌肉發展唔錯,但說話同認知都唔太好呀。我覺得係性格呀,包包天生霸道大脾氣,哈哈!我唔知我係咪心急呀,雖然我承認我係緊張媽媽:P

      Delete
  3. 脾氣呢樣野, 我個6 個月都識! 而家D 小朋友真係好利害...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪係,都唔知點教,咁細個又未識聽道理!

      Delete
  4. 真係大得好快 要影多d相呀 電話都好過冇

    ReplyDelete
    Replies
    1. N T哥哥,我都想,但我得兩隻手,我老公又唔鍾意影相。。。。

      Delete
  5. 佢仲識得搶人家玩緊嘅玩具 <== 呢樣真係要快啲教, 包包,唔可以搶架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有教呀,但包包仲細佢好明顯唔明我講緊乜╮(╯_╰)╭

      Delete
  6. 包包真係大個左好多呀,不過一樣咁可愛呢 ^^
    搶人家玩緊嘅玩具 <---噢,希望包包之後唔會再搶啦 ><"

    ReplyDelete
  7. "翁"埋眼耳口鼻個樣勁CUTE呀~
    小朋友大得好快, 要影多D呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,但我真係無手影相╮(╯_╰)╭

      Delete
  8. 的確係嬲都嬲得可愛過人~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢個樣真係呃得下人架,實質惡到死!

      Delete