Thursday 7 August 2014

腳仔

bb大得快,估唔到腳仔都大得快~

包包上playgroup要著襪,但一堂裡面甩襪幾次,我諗啲襪仔已經大細了 (我買一pack幾對嘅襪,所以一唔啱就全部都唔啱了)。

呢日著了新襪仔就無再甩啦。
而呢對襪係朋友喺台灣個幾月前買嘅,我仲話咁大隻下年先著得,點知轉個頭就啱著啦~



好多朋友鍾意送襪仔,所以包包好多未著嘅襪仔,睇黎要快啲著啦~

叔公叔婆喺沖繩買對鞋仔畀包包,6-12 months size,點知有點迫,包包唔鍾意呀~嘥晒 ~


我也要為包包物色新鞋仔了

腳仔大得快證明包包在不斷成長,包包豬,要繼續健康成長呀~

送上兩張可愛相 (^ з^)



16 comments:

  1. 包包唔同晒喇, 大個咗好多, 睇嚟剃頭堅work, 包包啲頭髮好密好靚仔喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢頭頂嗰part仲好厚,好似爸媽咁多頭髮!

      Delete
  2. 我都覺得腳仔大得特別快呀! 諵B買next鞋仔買到12-18m都係啱啱好, 穿鞋個位窄d都放唔入, 之前買左d 6-12m未著過已經唔啱喇, 好嘥呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀~真係唔識買鞋,太大又怕甩,太細又好快唔啱

      Delete

  3. 呀妹啲靚襪仔都好多唔啱喇,好在唔係買好多!
    包包對鞋仔好得意。。

    ReplyDelete
  4. 我個仔一直都係赤腳大仙~ 人地送D 鞋未著過已經著唔落...

    ReplyDelete
  5. 哎呀,bb 的腳真係大得好快架,巨龍有d 鞋著狙幾次已經緊緊地了......

    ReplyDelete
  6. 瞕瞕到而家仲著緊13cm的鞋,好似無乜點大過咁^__^

    ReplyDelete
  7. 我覺得所有牌子既襪仔都係偏細既!

    ReplyDelete
  8. Anki都係,上次日本買果對鞋著左2個月唔岩啦!佢未識行我就買果d鞋都唔岩著,太浪費

    ReplyDelete