Saturday 1 June 2013

WEEK 11 (回憶): 嫲嫲不在了

呢個WEEK 發生左一件令我地好唔開心既事, 就係老公嫲嫲過身了.... 對我地都有點突然!

相關BLOG: 嫲嫲

嫲嫲過身時全家人都有去醫院見佢最後一面,但奶奶叫我唔好去醫院,奶奶話因為醫院多菌而且人地話大肚婆好易見到污JO野...
我在公司知道後都忍唔住喊左出黎 (懷孕的我特別容易喊)

我心想嫲嫲點解你唔等埋曾孫出世呢?我地都來不及話畀嫲嫲知我有左...

老公話嫲嫲已經好辛苦,或者解脫對她來說是好的。

嫲嫲我地會永遠掛念妳!

1 comment:

  1. iris, 不要再難過,正如你Honey所說,嫲嫲已經很努力也很辛苦,解脫對她來說是好的!
    [版主回覆06/05/2013 14:26:30]我都知道,不過真的好想嫲嫲可以見到曾孫出生呀

    ReplyDelete