Saturday 22 June 2013

WEEK 19-20 (回憶): 屯門醫院覆診+第五次私家檢查

WEEK 19

之前提到我心有雜音所以要去屯門醫院CHECK, 呢次係返去覆診.... 見醫生等左一個半鐘 (快左啦, 上次等左2個鐘) ...
呢次係個女醫生, 好過上次個男醫生!!! 聽左BB同我既心跳, 再講埋上次份內科報告就走得!! 醫生CONFIRM個心無事啦, 下次檢查可以返去健康院啦, 真係好!!!

食方面已經好左好多, 唔再無胃口了! 不過訓就差左, 因為要側訓, 成日訓得唔好...

有日老公放工返黎話要買個香蕉枕畀我, 嗰下都唔知佢講既香蕉枕係咩... 後來佢話問過佢做了媽媽既女同事, 話用香蕉枕會好訓D!!
其實嗰下都好開心架, 因為老公一向唔會問D咁"師奶"既野, 証明佢好緊張我同BB呢!!

到左WEEKEND, 老公其實病病地, 睇完醫生就同我去千色買左個香蕉枕!!
我地2個都無咩IDEA那個牌子好, 見到MINIMOTO有8折, 折後2百多元好似OK就買左了....
第時仲可以喂BB飲奶時用....

用左訓時無咁易腳痺... 而且有時可以頂住個背脊, 條腰都舒服D!!







WEEK 19 的我.... 肚肚開始明顯多了!!!


WEEK 20

已經去到懷孕過程的一半, 說實在的我又唔覺得快, 呢幾個月我覺得好漫長.... 我好想好想快D到WEEK 40 生阿B出來!!!!

呢次檢查又去DR. CHEUNG度, BB又大左好多啦, 係中碼B!! ... DR. CHEUNG話睇到BB無免唇, 仲見到手指仔啦... DR. CHEUNG仲CONFIRM我地BB係100% BOY, 仲叫我地可以改定名呢!!! BB呢日好乖咁畀醫生照, 真抵錫!!!

DR. CHEUNG話照埋結構就可以去法國醫院落訂, 但係..... 我仲未決定順產定開刀呀... 好難決定..................

其實我WEEK 20 已經重左10磅了, 但個個都話我唔似, 老公仲係咁迫我食多D野, 驚佢個仔無野食到喎!!!!

所以呢日檢查完我地去左.... 打... 邊... 爐......... WAHAHAHA......... 當然我會整熟晒D食物先食, 都好安全的....
我仲飲左汽水呀, 好耐無飲啦..... (到了WEEK 20 我開始放縱, 沒之前般戒口戒得咁清了!!)

可能因為食得太飽, 個肚肚突晒出黎.... 回家時坐地鐵我第一次畀人讓座!!!!!  好開心香港人咁好呢!!!!

3 comments:

  1. 加油呀,40週好快就過,好好記住懷孕感覺。
    God Bless
    [版主回覆06/25/2013 19:41:42]好想快啲生佢出黎呀

    ReplyDelete
  2. 你仲好靚好fit呀!!!!
    呢個u型枕超好用, 而家你用, 遲d bb仔出左世用黎餵奶用, 非常好架~~
    你老公咁細心, 抵讚!!!!!!!
    [版主回覆06/25/2013 19:42:50]佢真係好少咁細心呢!

    ReplyDelete
  3. 真係一個fit mama
    我20wks時已經.............大龍躉陪住我..哈哈
    so你放心食多d啦~~但唔好咁多邊爐呀..熱氣呀~haaa
    [版主回覆06/25/2013 19:43:44]我都食唔到多,好快飽,唯有食多兩餐

    ReplyDelete