Monday 3 June 2013

WEEK 12 (回憶): 嫲嫲喪禮 + OSCAR TEST

嫲嫲喪禮
由於我在懷孕中, 所以整個喪禮中我的服裝和某些儀式都同其他人都不一樣... 所以因此整個家族和親友都知道我懷孕了(雖然肚子還沒突出)!!
老公話嫲嫲好好, 知道我剛剛12週才不怕被人知道... 我說估不到我地會以呢個方式來"宣佈"我有喜...
我又諗, 如果嫲嫲知道我有喜, 佢又會否支撐到BB出世呢??
不過我知道, 嫲嫲在天一定會祝福BB的!!

我們是圍村人, 所以嫲嫲喪禮都比較大型, 而且睇到好多圍村人的"習俗"....

呢一刻我好衰, 我好想肚入面的係囝囝, 因為呢個喪禮令我知道老公家族都係以男人為主, 如果家裡無男人會好唔方便...
BB你原諒MAMA的私心...
當然, 你係囡囡的話MAMA都一樣愛你, 只要你健健康康, MAMA已經好開心了....

OSCAR TEST (唐氏)
12 WEEK也是做OSCAR的時候, 我去的是屯門醫院... 我人生第一次使用政府醫院的SERVICE!!!
估不到我覺得又幾好喎...
去到登記之後, 就入房聽姑娘講TALK同睇VIDEO, 之後就照BB啦...
雖然我係9號籌, 但都好快到我地啦...
bb好乖好合作,頸皮1.8mm, 正常!

幫我地照既姑娘係頭先講TALK個位 (我估佢都係比較SENIOR), 佢好NICE呀, 頭呀手呀腳呀全部都照畀我地照,而且醫院個MON好大, 老公睇得好清楚!
睇睇下,姑娘仲話有粒白色野突起, 姑娘話可能係仔仔,但又話不過呢刻唔可以100%肯定!!
我好SURPRISE, 因為之前姑娘叫我地唔好問BB性別, 話佢地係唔會講既!!
雖然姑娘咁講, 但我地都唔敢"當"BB係仔仔,因為我驚BB如果係囡BB會唔開心!
抽完血就可以走了, 大概1.5HR就完成, 我覺得幾EFFICIENT呀! 抽血都唔痛!

老公呢日好開心,因為今次佢話超聲波好清楚,話見到BB yukyuk下好活躍好得意, 仲話BB好似做緊SITUP, 又話有佢既GENES所以咁活躍喎!
老公夜晚仲自己無啦啦係度kiki聲笑,佢話諗起bb今日yukyuk下個樣真係好得意,老公真係好傻呀!! 見到老公咁開心,我都好開心!
bb你要加油,2個星期後我地又見啦!你要健康長大呀,無論男女,媽媽都會咁愛你架!!
為左獎勵BB (同我), 檢查後去我地去左食麥當勞, WAHAHAHA.... (懷孕後好鍾意食麥當勞, 不過老公唔畀我食太多, 同埋我唔會飲汽水的!)

4 comments:

  1. 哈哈~~ 間中食下都OK 嘅,我都有食老麥呢,嘻嘻.....
    [版主回覆06/04/2013 10:46:25]係呀,間唔中都ok啦,哈哈

    ReplyDelete
  2. 麥當當係我嘅至愛, HEHE!~
    [版主回覆06/04/2013 10:46:47]yeah give me five!

    ReplyDelete
  3. 真是唔知點解懷孕時真是好like食m 記架
    [版主回覆06/05/2013 09:50:56]哈,原來個個都係咁架?!

    ReplyDelete
  4. 其實間中食下M記都OK架, 但點解唔好飲汽水??? 我地果時冇介口, 只怕會有妊娠糖尿, 先少飲汽水咋!!
    [版主回覆06/05/2013 14:23:47]因糖分高而且係凍嘅,中醫嗰時叫我唔好飲凍野呀,不過依家我都有飲少少呢!

    ReplyDelete