Tuesday 25 June 2013

產前講座 (1)

結完結構, 我都要"的"起心肝預備BB既來臨....
新手爸媽完全唔識湊B... 心想都係去上下堂好...

產前講座邊度有??

1. 各大奶粉商 (或BB行業)
2. 醫院
3. 私人機構
4. 非牟利機構

我起初都唔知邊度有產前講座.... 心想搵唔到就要去上D要畀錢既...

不過當我有一日好努力咁去D 奶粉商WEBSITE REGISTER 做MEMBER 後, 原來佢地會自動SEND SMS話我知有講座!! (雅培除外)

我第一個上既講座係惠氏... 原因係講座地點在元朗!!!

第一PART都係講下D產前產後營養
第二PART就教幫BB沖涼

第一PART都係D例牌野, 有點悶....
我覺得第二PART好有用呀, 個姑娘都講解得好好!! 而且原來去講座有禮物送架....

一大個媽媽奶粉, 尿片2塊, DISNEY PEEKABOO BOOK, LOTION, 仲有PILLOW CASE!!


我最開心係捉埋老公去, 佢呀又唔鍾意睇書又唔上網睇資料, 係去講座先可以學到野!!!

第二個去既係美素...
因為我有諗過畀BB飲美素佳兒, 所以去聽下...

第一PART都係講下D產前產後營養
第二PART就講少少母乳, 之後又係教幫BB沖涼

由於同之前既惠氏OVERLAP 左部份內容, 所以有點悶.... 而且覺得惠氏既講得好D, 所以有點失望!!

禮物係三角枕同媽媽奶... 估唔到無野FOR BB既...


由於覺得奶粉商既講座內容應該差不多, 所以都不太想去佢地攪既講座....

醫院又唔就腳所以不太興趣....

我於是又走去睇下D要畀錢既講座.....

4 comments:

  1. 比心機學習呀!
    [版主回覆06/25/2013 18:35:47]知道!哈哈

    ReplyDelete
  2. 登記了奶粉公司後,會不時收到奶粉和其他禮品,我仔仔到現在仍收到奶粉喔。

    ReplyDelete
  3. 你真係好勤力呀!!
    bb出世後一定好幸福
    [版主回覆06/25/2013 18:36:30]其實我好懶就真呢,哈哈

    ReplyDelete
  4. 講聞奶粉商的講座好多嘢送的呀...

    ReplyDelete