Tuesday 4 June 2013

WEEK 13 (回憶): 嚇C人之第一次健康院檢查 + 第三次私家檢查

雖然13週了,我沒有和太多人透露我懷孕, 可能心裡還是有點不安吧...
胃口還是一樣的差,老公成日叫我食多d野,我都想,但真的食唔到,個胃一係唔想食,一係就食少少就頂住,幾時先正常返?
人地話3個月後就會好, 點解仲未好架??

可幸的是中醫話已經唔使再飲藥, 而BB都似乎穩定了!!!

我覺得肚子大了,不過只係自己覺,人地只覺係肚腩^_^,沖涼時成日會照下個肚子有幾大!

依家開始要側睡,習慣平訓既我都睡得不太好。

第一次健康院檢查

我去元朗的容鳳書健康院檢查,check好多野,用左成2個鐘。
1. 磅重驗尿
姑娘都OK呀, 見我個樽仔太細仲送左個大D既藥樽畀我 (載尿用)...

2. 見姑娘
呢個姑娘好NICE, 同我傾計, 又問我有無唔舒服, 又講解書仔裡面既懷孕資訊, 呢D係私家醫生唔會做既...

3. 見醫生
個醫生係女醫生, 好後生, 都好NICE, 可惜又嚇我一餐...

原來會檢查乳房同聽心, 好在係女醫生JA...

檢查後BB無問題... 不過聽心後醫生話我心有雜音,要REFER我去屯門醫院CHECK!醫生話可能懷孕令血液流得快左, 但都有可能係心臟有事(如心漏) ...
我心想唔係呀話, 我唔擔心自己個心有事, 因為由細到大都無事, 而第一樣想到既係我唔想去屯門醫院...

4. 之後抽埋血就走得... TOTAL 2 HRS... 我之後仲要返工...

因為一早知道健康院檢查好HEA又唔會照O/S, 所以我叫老公唔使請假陪我...
當我報告畀老公知時, 老公好擔心,仲叫我不如去即刻去睇私家醫生, 或者去私家醫院睇睇...不過我覺得應該無事的,所以想先去看看屯門醫院
下星期睇DR CHEUNG時再問下意見吧。

走時好多奶粉EE,填左好多FORM, 送左好多bb野,第一次擁有BB既野, 雖然唔使錢, 但實在感又強了...

星期六去屯門醫院MAKE APPOINTMENT, 估唔到安排我4日後見醫生, 仲要婦科內科(心臟)醫生都要見... 老公又擔心,話政府醫院畀個咁早既期可能好嚴重... 唔理啦... 到時先睇下點啦....


第三次私家產檢

我地又係去DR.CHEUNG度... 見BK既MAMA話14 WEEK已經照到性別, 所以呢次產檢都有D期望...
好可惜, 醫生居然話太早未照到... 但我就估計係佢部機太渣睇唔清楚所以先照唔到...
老公好失望呀,話2個WEEK前屯門醫院都睇到D野, 但呢個醫生就咩都睇唔到喎,又話唔鐘意呢個醫生, 又呢樣個樣!!
我話我如果開刀想搵呢個醫生, 無辦法唔睇佢, 攪到我好嬲好唔開心, 好似照唔清楚係我責任咁!!!!! 嬲左老公一陣, 好在佢都知錯好快TUM返我!!!!

其實最緊要係bb健康,遲D知又有咩所謂?? (老公佢都係太緊張啦)

照O/S時bb有張開口,個下巴又尖,個樣其實好像ET, 但佢MAMA我覺得好得意!

個心既問題, DR CHEUNG話我個心應該唔會穿左,因為如果係唔會咁大個人都無事發生, 應該無事。咁都放心D!!

1 comment:

  1. 其實政府醫院而家都好緊張, 但好多都係買個保險, 一定冇嘢GA! 放心!
    [版主回覆06/04/2013 11:14:39]係健康院緊張啲,去到醫院啲醫生又唔係好緊張喎!好彩最後都冇事!

    ReplyDelete