Friday 31 May 2013

WEEK 10 (回憶): 結婚兩周年

 
結婚2週年,我地都請左假,BOOK去左照BB!(其實唔係特登, 不過咁岩畀左呢個期)

第二次私家產檢, 我地轉左睇DR.CHEUNG (雖然我都好鍾意DR. WONG)... 因為我唔知會唔會開刀, 朋友介紹DR.CHEUNG, 話開刀手勢好又唔貴, 所以就去睇下佢...
DR.CHEUNG好多人睇,要等好耐, 而且儀器都比較舊...
BB 好正常,有手有腳啦,有3.45 cm, 不過老公好失望,佢話DR.CHEUNG個O/S太抽象睇唔明喎 (其實因為唔太清楚),佢話好難想像喎!

但醫生一路照有一路講解, 所以我都明既!不過張相真係唔知影左D咩 (所以唔POST啦)

不過其實BB正常我已經就放心啦。張相清唔清楚都唔緊要啦....

之後我地就去左睇戲同HIGH TEA 啦 (其實如果唔係有左BB, 我地可能去左旅行LU....)

相關BLOG: 結婚2周年

不過因為我太累太眼訓, 所以HIGH TEA完就回家啦... 雖然沒有特別慶祝, 但呢日我地見到BB已經好開心了!!

下年就有BB同我地一齊慶祝啦...

1 comment:

  1. 休息多d 啦, 最後決定開刀定順產啊?
    [版主回覆05/31/2013 16:37:01]still struggling.... 可能開刀多,唔想煩

    ReplyDelete