Thursday 24 November 2011

2011 Melb+TAS之旅 Day 3 @ Tasmania

前言


我地只去4日, 所以太遠太"山卡拉"既地方無去到...
而且由於我倆在Melbourne住過幾年, 又去過澳洲其他地方, 所以對於farm, zoo, vineyard etc都興趣不大...
所以呢次去Tasmania主要係休息同食oyster, 行程比較hea呢...

呢個就係我地今次行程啦:

 


2011年10月24日

Day 1 @ Tasmania


Melbourne > Launceston Airport > Cataract Gorge > Sheffield > Cradle Mountain


這天係星期一, 朋友仔要上班, 所以我地就自己坐車去Southern Cross Station 再坐skybus去機場, 無車真係好唔方便呢...


呢朝早好涼, 坐skybus見到出面落住毛毛雨, 心裡希望TAS唔好都係咁既天氣呀!




去到機場, 我第一次坐jetstar, 估唔到個counter都幾大而且好多人排隊! 條queue好長又行得好慢(澳洲人係咁gala), 攪到我地好心急...

我地2個係無寄倉行李, 見到個area中間有些self check-in既machine, 好疑惑, 係咪用得ga? 但又無咩人用既? 見到有人用, 部機print左張好似supermarket既receipt既野, 心諗咁"流"都係唔好試...


點知我地排左45mins去到個counter, 佢連id都唔check就俾左2張好似supermarket既receipt我 --> 其實係broading pass!! 即係同個machine一樣, 早知唔排咁耐啦...


domestic airport, 個天黑晒!!


around 1 hr 我地就到達Launceston Airport啦... 個機場好細, 一入室內area已見到租車公司counter...


我地用既係BUDGET, 個staff講解一大輪之後, 就叫我地自己去carpark攞車(有問題先返去問佢喎!), 最令人擔心既係佢居然無map借, 叫我地自己買or去info center拎, 但info center既map都係細細幅唔太detail既... 無法啦, 唯有信個GPS!


呢架就係跟我地4日既車仔, 都幾新, 睇miles都唔係行左好多, 隻色都幾sharp, 唔錯!



14:30



我地既旅程開始啦....


因為已經係下午, 好多景點都就快關門, 所以我地呢日無去太多地方...:


開車20 mins 就已到Launceston town, 我地第一站係Cataract Gorge:



Cataract Gorge-The Basin Chairlift

Basin Road, Cataract Gorge, Launceston, TAS 7250
Daily 9am-5pm
TEL: +61 3 63315915
http://www.launcestoncataractgorge.com.au/
Costs: Adult A$13 one way (return by walk)



一開門, omg, 超凍!!! 望一望, 架車show室外溫度係11度! 而且天陰陰好似就快落雨...


旅行的心情總是愉快的, 我倆立即著上大褸, 去買ticket! 其實呢度係一個公園, 除左坐chairlift仲可以行下賞下花...


我就係為左呢d chairlift黎呢度, 又驚又凍呢...


嘩好高呀!


見到隻孔雀o係屋頂! 原來呢個park有好多孔雀架...


宜家係澳洲既春天, d花開得好靚...






如果天氣好, 一定更加靚呀...


可能因為平日, 天氣又唔太好, 個park無咩人... 好在無落雨, 我地坐chairlift上去, 再行落黎, 都係半個鐘, 慢慢行, 好舒服, 千萬唔好買return ticket呀!



D孔雀周圍行, 一D都唔驚人!


有條橋




橋下面都好靚


連D樹我都覺得好靚, 好青, 好有層次, 好有春天感覺




望返轉頭, 原來我地行左一個圈啦... 圖中一粒粒o個D就係我地頭先坐既chairlift....



其實前後都只係用左less than 1 hr...

行緊時kenneth已經話肚餓, 仲話山下有間mcdonald, 咁就食左我地o係TAS既第一餐...






McChicken香港已經無啦... kenneth呢個Grand Angus都係香港無既... 味道就普普通通ja......


食飽飽之後我地就去supermarket買野(入town後會見到左邊有shell,右邊就係coles), 買d水呀零食咁, 最重要既係買早餐, 因為呢2晚既hotel都係唔包早餐 (可以畀錢加早餐但好貴呀)


下一站: Sheffield, 由Launceston 駕車去大概1 hr 10 mins...開車去Cradle Mountain 可順道黎呢度...

開車啦.... 我地第一程長途車!



Sheffield

Sheffield Rd, Sheffield TAS 7306



呢個town之所以出名, 係因為佢有好多壁畫, 而且Eason介紹過, 所以基本上所有香港人都會去...


我地搵Eason幅畫搵左好耐, 原來o係info center隔離ja!

d壁畫真係好靚...








反而Eason幅畫就.......




順帶一提, 我地黎到呢度大概5點多, 成條街都好靜, shop關晒門, 人影都無...


逗留左半個鐘我地就走啦... 目的地係Cradle Mountain!


Google Map 話 52mins, 我心諗一個鐘都到啦... 澳洲呢個時候成8點先天黑, 天黑前應該到...


點知... 個gps帶我地兜路!! 最近路線都要個半鐘!! 我地又無map, 唯有信個gps啦... 一路行個心一路驚, 沿途少車之餘, d 山路又彎, 心諗個gps會唔會點左我地去第二度架?? 個天就黎黑, 黑蚊蚊又無燈開車好危險架喎!!


仲要留意馬路上好多時有動物body, 係畀車車死左, 所以我地都好驚有小動物走出黎... 我地就o係近Cradle Mountain位置見到隻wombat "lan"過, 好在佢就快過完馬路而後面又無車ja... 由於趕時間我沒有拍照.


好好彩, 我地7.30pm終於到達Cradle Mountain! 車外溫度係3度!!


我地入住既係:



Cradle Mountain Chateau

3718 Cradle Mountain Road, Cradle Mountain, TAS 7310
http://www.puretasmania.com.au/default.asp?pID=54
Cost: Deluxe Room (A$148) (breakfast not included)


一上Cradle Mountain Road無耐右手邊就見到

Cradle Mountain只有2間hotel, 另外o個d都係cottage... 我地呢d城市人prefer住hotel, 因hotel有restaurant(所以成個山頭只有2間restaurent), 唔使自己煮!


另一間hotel就係比較出名既Cradle Mountain Lodge, 揀Cradle Mountain Chateau主要係因為平d, 無其他原因!



大堂都唔錯



入到房settle down都8點幾, 立即去食dinner, Cradle Mountain Chateau只有一間restaurent同一間coffee shop, 無選擇下食左個A$30 each既buffet!! 有set dinner but 比buffet仲要貴!!


food 不過不失, 但choice好少, 真係好貴呀! (kenneth話早知自己煮仲好呢, 因為supermarket真係好多野買)




返到房, 打開window, 見到幾隻wallaby呀, 係細種既袋鼠, 佢地一d都唔驚人呢!


房間有點舊, 但算乾淨整齊, 3人房同2人房一樣價錢, toilet有暖燈, shower時都唔怕凍!




第一晚我地都訓得好好呢...


(不過.... 後來hotel send左張bill, 話我地開左支ginger beer, A$5!!! 真係過份呀, 我地都無飲到, 就咁就charge我credit card, 你話咩都得ga la!! 估唔到澳洲人都係咁呀!)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 comments:

  1. 睇完你篇野, 我醒起我果時係 MELB 開車都做過殺手, 我殺死左隻雀。
    果時我開開下車, 其實我開得唔算快, 只係80唧, 但係突然間有隻雀自己撞埋落我個車頭玻璃度, 即刻有灘血呀, 嚇死我, 好彩我果時無嚇到扭呔, 如果唔係仲大件事, 因為我後面跟住好多車架。
    不過成十年我都仲記得, 好大陰影....
    [版主回覆11/28/2011 14:32:33]咁攪笑!隻雀盲架?不過有時都真係無法,因為唔係佢死就我亡,咁緊係佢死好過我死啦!我地都唔想架!

    ReplyDelete
  2. 原來香港無左McChicken喇...我唔知道呢!!! eason幅畫似整污糟多d....唔似畫呢...
    [版主回覆12/03/2011 23:14:42]係呀, 因為hk有個板燒雞包!

    ReplyDelete
  3. D花開得好靚呀~~ 等待餘下既旅程分享。
    [版主回覆12/07/2011 17:00:20]太多相,寫得好慢,剛剛出左一篇啦

    ReplyDelete
  4. 吓? 同佢講番話無飲過都唔得?? 咁又唔啱喎佢哋!
    [版主回覆12/07/2011 16:58:43]We tried to call in Melb but no one answer!! Call from HK is expensive so we gave up lu....

    ReplyDelete
  5. 寫得好詳細呀! 最鍾意就係你寫埋時間, 咁plan行程都預計得好d~ thx!!
    係啦, 應該同酒店講你地冇飲過, 唔好俾佢屈嘛...
    [版主回覆12/07/2011 16:58:07]We tried to call in Melb but no one answer!! Call from HK is expensive so we gave up lu....

    ReplyDelete
  6. mcchicken is my facourite!! 香港無咗真係好hurt, grand angus10月時香港有賣呀, 不過無出廣告, 我嫌佢太大個, 無食到, 依家又無咗了....by笨豬小慧simple
    [版主回覆12/14/2011 13:56:02]原來hk都有過grand angus??? 其實我都鍾意mcchicken, 我唔like個板燒雞架...

    ReplyDelete