Friday 11 November 2011

婚後第一次做姊妹

前一篇有提到, 我的好友F小姐11月6日結婚, 呢日我就係姊妹團之一!!

呢日我六點半就要出門口啦....

新娘子好細心為我地搵晒化妝, 個個姊妹都靚靚!!

不過最靚既當然係新娘子啦....

個頭SET得好靚, 新娘子面尖尖, 化上新娘妝真係好靚!! (我都想我塊面咁尖呀, HAHA....)


成朝好忙都無時間影相....

因為朝早GAMES要跳舞又要食屎, 好多野準備, 係新娘子指定要玩架....

不過D兄弟真係好玩得, D姊妹又好斯文, 我第3次做姊妹, 連同自己結婚, 第一次見D姊妹唔夠兄弟黎, 真係俾佢地激死!!!

上車去男家啦... 每個姊妹都帶上小皇冠...


因為佢地夜晚會於紅磡海韻軒澄天閣擺酒, F小姐用了紅磡海韻軒海景酒店做男家 ....

紅磡海韻軒係酒店式住宅, 所以酒店房都好有"家"既FEEL....



呢日行程相當緊密, 離開海韻軒我地去左酒樓食LUNCH....

LUNCH之後就起程到紅棉路註冊....

都成11月, 都唔知點解呢日咁熱!!!!

我為左配合新娘子和生得高既姊妹, 呢日著左對4吋高跟鞋! 又熱又攰又眼訓....
唯有影下相KILL下TIME啦....



呢日既姊妹裙個個都話好靚!!! 不過都幾DEEP架.... 個個姊妹都變得好"有料"呀......

 
終於到註冊時間啦.... 好多人呀, 成間房坐爆晒, 我地都係企ja....

新娘子宣誓時喊晒, 攪到我都眼濕濕....  (諗起自己結婚時唔知點解無喊仲好開心, haha)



成個過程真係好快呀, 好快我地就要離開, 立即列隊拍掌恭喜恭喜!!!



新娘子既婚妙簡簡單單, 好襯佢....



佢地就係超玩得既兄弟!!



把握時間同新娘子影相!!



註冊之後又要趕返海韻軒啦....

第一次去呢個場, 真係唔錯, 樓底好高又無柱.... 廿幾圍已經可以包場....


 

新人影左n輯婚紗相, 勁!!! 除左財力洪厚外, 新朗哥都好好呀, 肯影咁多輯!!



呢日我要坐reception呀.... 真係好攰呢.... 而且要留守到最後....



無得影相, 又無得睇march in 呀!!!!!!!!   好難得先可以捉住一對新人影相!!



同老公既唯一合照, 成晚都好忙, 冷落左老公tim.....



夜晚我攰到無胃口食野, 無力氣無影相....

不過新娘子既晚裝我都好鐘意, 再一次飲恨自己結婚時揀唔到自己喜歡既晚裝!!! (女人仔係咁煩ga la, haha...)

新郎仲唱左首"愛你一萬年"同99支rose俾新娘子, 好romantic呢!


呢日真係仲忙過自己結婚o個日!! 著左高跟鞋十幾個鐘, o係女家男家註冊都係企, 天氣又熱, 坐reception又要起身坐低起身坐低, 好辛苦... 第2日仲要返工, 攰到好似俾人打完咁....

不過好友結婚, 我都好替佢開心.... 知道佢地經歷好多野先行到結婚呢一步.... 新娘子雖然身體有點毛病, 但有super細心溫柔既父母, 又有super有耐性既老公, 都相當幸福呀.... 我相信知足必定常樂的.... 加油!!!!

(我爸是個super潮州大男人, 我媽有6個孫要理真沒空理我呢, 而老公係個super唔細心既人, 所以新娘子已經好幸福ga la, hahaha....)

祝你們永遠幸福快樂, 相愛到老!

 

 

 

 

 

5 comments:

  1. 我都係呀,自己結婚果日無喊到(雖然好多位都好感動,但唔識喊)...但睇人地結婚,就眼濕濕,好想bi眼淚出黎....
    [版主回覆11/15/2011 10:53:54]又係喎!哈哈!

    ReplyDelete
  2. 我都係呀,自己結婚果日無喊到(雖然好多位都好感動,但唔識喊)...但睇人地結婚,就眼濕濕,好想bi眼淚出黎....

    ReplyDelete
  3. 我都係呀...自己結婚時...想喊但無留到眼淚....反而做兩次姊妹都喊晒囉!!! 新娘子又真係幾高喎...
    [版主回覆11/16/2011 10:05:10]係呀我次次睇人結婚都喊,諗住自己結時一定會喊,點知又無喎

    ReplyDelete
  4. 新人影左n輯婚紗相, 勁!!! 除左財力洪厚外, 新朗哥都好好呀, 肯影咁多輯!! ==> 好少男士會咁配合
    [版主回覆11/22/2011 11:32:57]係呀所以話新郎都好唔話得!

    ReplyDelete
  5. 我都係 o係 天澄閣到擺酒架 , 同個經理熟鬼曬添 ~~
    [版主回覆02/07/2012 21:20:04]個場又幾靚既!!

    ReplyDelete