Wednesday 23 November 2011

F.O.V. (賣晒啦)

我d F.O.V. 賣晒啦.... 有人一次過買晒而且唔要我d gifts...
如果有人對我下面既products有興趣即本出價, 我只係唔想佢地阻左屋企!!


==================================================

去澳洲前, 我老爺突然同我地講話樓梯底仲有好多FOV... 無錯, 就係我地結婚時剩既FOV!!


一望之下, 居然有十支咁多!!

 點解仲有咁多支?? (我都好疑惑呀!?!)

所以我宜家以超市價7折出售! 希望盡快散晒佢地!





我從來都無出售婚後物資 (太煩唔想攪), 所以宜家買2支我就送一樣禮物(可自選), 買4支就送兩樣...

希望盡快清晒佢地.... 而且澳洲trip用左好多錢, 幫補下都好, haha....



 




請私人留言! (可mtr交收)

可揀選之禮物:


1. 喜字cushion


2. 易拉架 (淨架)
(join金都"專業製作"既朋友, 佢個易拉架係要租架, 而o係eprint, 一張banner只需幾十蚊, 有呢個架, reception就有多一個搶眼位啦)





3. 攔門紅球 (接新娘時攔門用)


4. poppers (酒樓送的但我無用到)


5. 紅傘 (只在我出嫁時用過一次)



6. 紗網 + 絲帶 (用黎做花車裝飾), 仲有好大卷



7. 花車用紅布2條





8. 女婿紅 (回門時, 老公要將呢條女婿紅掛在頸上, 然後將外母回既利是放於條"紅"既袋裡, 離開女家後先可以除, 呢樣野係我奶奶話要做架, 而呢條紅係搵人特製成hk$100條架!!)



 

2 comments:

  1. 為何不留回自己飲全部賣掉,,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆11/22/2011 11:51:29]自己無可能飲得晒!

    ReplyDelete
  2. 品味‧婚享 wedding acc.24 November 2011 at 03:35

    hi ~ 靚靚 ♥ 先自我介紹, 小店專賣韓國進口飾品, 頭飾, 耳環, 頸鍊等, 有時間來逛逛哦! 總有一款適合您 :) 真正韓國飾物,精選優質貨品! 特別搜羅新娘飾物/婚禮及宴會用的韓國高級飾物,影pre wedding photo & wedding date 就不會同人撞款,又衞生又不用租借咁麻煩啦! 購物愉快 ^_^ •°☆°•.~ 本店專售韓國高品質飾物 - Lucia, windy, Rucy, Wany, 4xtyle, Asma, Deim 等精選飾物.•°☆°•.~ 8折啦, 8折啦........ ... 由今日起, 任何飾品買兩件8折, 只限11月25日(星期五)或之前確認的訂單並入帳之貨品, 優惠期有限勿失良機 ! ! (換購價貨品以正價計算) 快D入黎facebook 睇下啦, 可面交, 只限MTR東鐵綫及馬鞍山綫‧email: vdeluxe@yahoo.com.hk本店有最終決定權作修改及不須另行通知 ‧ 品味館 (專售韓國人氣飾品+生活精品

    ReplyDelete