Thursday 3 November 2011

婚禮商戶評語(10) - 證婚律師梁景琨

結左婚都成8個月啦, d review都仲未寫晒, 拿拿聲寫埋佢啦...


今次我想寫既係證婚律師(婚姻監禮人)梁景琨先生...

譚英傑律師行
Y.K. TAM & CO., SOLICITORS
粱景琨
B.K. LEUNG
Tel: 9406 1628





梁律師其實係馬灣公園搵架, 因為我地個package係包律師, 但之前"多疑"既我又怕馬灣公園唔知俾個咩律師我, 自己都search過下, 發現一d出名既律師真係可以收好貴!! 真係好搵呀!


不過梁律師唔係馬灣公園既專用律師, 佢係自己接job的, 我都好慶幸我地遇到佢...



睇過咁多婚禮, 有d律師就好是旦, 只係做左佢律師應做既註冊部分, 無咩講野, 有d律師就好好, 做埋MC, 但講既野真係又老土又浮誇!



梁律師我覺得對我黎講唔錯, 佢正經得黎又唔太沉悶, 會講一d祝福既說話, 而且感覺到guests都好專心睇我地成個儀式 (有d律師講野悶+細聲, 好多時guest都無咩心機睇各自各傾計!)



婚禮前梁律師會同我地brief成個程序, 感覺安心好多...



而我地婚後, 好友J先生都搵左梁律師證婚, 今次因為時間充裕, 黃律師仲同一對新人rehearsal成個儀式, 連點樣牽頭紗同帶戒指都教埋!



我個wedding係西式, J先生就中式, 梁律師都表現好好, 最重要既係佢唔貴, 比所有出名既, 集團式既都平...



當然我知道每個人對律師有唔同要求, 只係想寫係度希望俾b2b有多一個choice...



參考:


my wedding
大日子紀錄(9) - Sweet Garden 婚禮開始

J先生 wedding (friend only)
超正的婚禮!!

1 comment: