Wednesday 7 December 2011

2011 Melb+TAS之旅 Day 4 @ Tasmania

2011年10月25日

Day 2 @ Tasmania

Cradle Mountain > Trowunna Wildlife Park > Honey Farm > Bicheno (Penguin Tour)





因為前一日天氣唔好, 呢日一起身立即打開窗, 嘩...... 天氣好好呀, 好開心!!

窗外仲有幾隻wallaby同我say hi 呢!



hello!!



吃過早餐後就出發行CRADLE MOUNTAIN啦.... 真係好天到呢.....



呢間就係CRADLE MOUNTAIN CHATEAU



雖然天色好, 但其實都係好凍架, 架車面結晒霜!!



去TOURIST CENTER買TICKET後就起程啦... 可以揀搭佢地既SHUTTLE BUS OR自己揸車入去, 而我地就揀左自己揸車...

之前提過, 如果會再去其他NATIONAL PARK, 買HOLIDAY PASS會抵D... 最唔抵係2個人去(即係我地) !!

老實講無人會check 你有無買ticket, 但香港人, 要自律呀! 而且我地既入場費其實都係佢地保育既fund, 澳洲既National Park 都 keep好好, d track又起得好, 都係靠呢d ticket ja....


 

前面呢座就係CRADLE MOUNTAIN啦



一落車感覺係.... 好凍呀.... 好大風....

見到DOVE LAKE啦, 的確係好靚啊, 好開心天氣好好....





呢個TRIP係HEA為主, 所以我地更係行最短既DOVE LAKE CIRCUIT 啦...



影幅相就行啦....


我地係黎影相多過行山...  HAHA
 



雖然好好陽光, 但其實都好凍, D路仲舖滿霜, 要小心D行!


大石上個人仔係KENNETH黎架.....



好靚.....





D 水係好清好清


 





山景都好靚....



我地無再行其他TRACK啦.... 好快就要離開CRADLE MOUNTAIN.... 因為我地太懶, HAHA... 不過相信喜歡行山既人會好喜歡呢度!

之後我地就要返去LAUNCETON方向, NEXT STOP係Trowunna Wildlife Park....

GOOGLE MAP話大概1 HR 30 MINS...

GPS搵唔到EXACT地址, 唯有去到MOLE CREEK再搵.... 原來MOLE CREEK RD好長, 不過好容易搵到呢個PARK....

行車中的一個LOOKOUT, 唔知咩名, 現場睇好有LAYER, 一望無際...



沿途都係一大塊一大塊的草地, 和UNCOUNTABLE既羊咩....




Trowunna Wildlife Park
1892 Mole Creek Road, Mole Creek TAS 7304
 Daily 9am-5pm   (Shows at 11am, 1pm & 3pm)
TEL: +61 3 6363 6162
http://www.trowunna.com.au/

Entry Fee: A$20/ea


終於找到了....

未到TOUR時間, 我地先周圍走走...

呢個係WILDLIFE PARK, D 袋鼠係周圍走, 無捆住, 所以周地都係"金".... 小心踩金呀....

 




呢隻肥DO DO 既就係WOMBAT (袋熊) 啦....



有幾隻好靚既雀....



見到鸚鵡, 好自然就睇佢識唔識講野.... 咁我未叫HELLO囉.... 點知呢隻PINK鸚鵡真係識講HELLO架, HAHA.... 攪到我好開心.... 仲係咁試隻鸚鵡, BYE 呀, LOVE U 呀咁, 不過隻鸚鵡都係只係識HELLO ja.... 老公話我傻瓜, HAHA....




到左tour 時間啦... 其實我黎呢個park都係為左佢..... MAGGIE!! 佢係一隻SUPER CUTE 既WOMBAT....



WOMBAT係袋熊, 所以佢同袋鼠一樣都有袋架....


 

MAGGIE好乖, 不過真係好重手!!! 要TOUR時間先有得抱抱架.... 所以一定要睇tour時間黎呀.....
 


睇佢訓得幾舒服!!



呢D係TASMANIA DEVIL(袋獾) BB, 佢地係食肉架, 所以唔敢抱佢....


1990年代末,袋獾面部腫瘤病嚴重影響了袋獾的數量,故袋獾已於2008年被列入瀕危物種名單!



呢D DEVIL唔出聲都幾CUTE, BUT 一到食野時間就好兇殘!!


 

我地都留左成一個半鐘, 因為太肚餓所以要走啦....

之後就去左附近既一個HONEY FARM, 只係5 MINS路程, 其實係一間SHOP, 賣HONEY PRODUCTS

The Honey Farm
39 Sorell Street, Chudleigh Tasmania 7304
Sunday – Friday, 9am to 5pm (Closed on Saturdays)
TEL: (03) 6363 6160 
http://www.thehoneyfarm.com.au/



而我黎呢到係為左呢度既雪糕!!! YUMMY!!



間SHOP仲有一小PART有蜜蜂睇....



呢個時候已經2點幾, KENNETH已經餓到暈啦.... 不過呢度真係無野好食.... 於是我地就去左附近一個TOWN, 點知因為太晏好多餐廳都關左門啦... 佢地D餐廳好多都係午市後休息, 到晚市先開架....

只有CAFE, 得SANDWISHES OR MUFFIN.... 再唔係就得TAKE AWAY SHOP, 食FISH&CHIPS....

最後我地都係食BURGER & CHIPS! 太餓咩都食得落啦.....



食飽之後, 就起行啦.... 又一程長途車啦.... 下一站係BICHENO!!

不過天氣真係好到不得了, 我地帶左EASON去聽, 其實對住咁好既天氣同風景,舒舒服服咁揸車都係一種享受!! (老公都好享受揸快車!!!)

已經唔知見過幾多隻羊啦....





呢程車足足有2HR 30MINS!!!

終於到我地今晚落腳既地方...

Best Western Beachfront at Bicheno


232 Tasman Highway Bicheno 7215 TAS Australia


Tel: 03 6375 1111
 
www.beachfront.bestwestern.com.au


Cost: A$114 (not include breakfast)



Bicheno 有個好出名既resort 叫Diamond Island Resort, 呢個resort 係包埋penguin tour, 有villa有apartment, 但我地2個人住就太貴啦, 所以我地揀左Best Western Beachfront at Bicheno, 再另外join penguin tour... join 左tour會包接送...


Penguin Tours
www.bichenopenguintours.com.au
Cost: A$25/adult

Diamond Island Resort
www.diamondisland.com.au



Best Western係連鎖, 好多地方都有Best Western既hotel, 呢間都唔錯, 架車可以泊正o係門口, 不過離個beach遠左少少(仍然可以行到去的)...
而且呢間hotel係有free internet架(o係澳洲好多hotel internet都要charge!), 之不過我地去到先知房內個free internet係要cable架,只有reception先有wifi,不過佢個reception 7點就鎖門!




房間好新淨, toilet又有暖燈... (又係可以訓3個人!)










房外係草地, 有outdoor chair, 不過當日太凍不適宜在outdoor 太耐!!


呢個係hotel既餐廳...



酒店外既view, 好正.... 不過呢日真係好凍呀.....




又到dinner time, 住呢間hotel 既另一好處就係過對面馬路就係Sea life center restaurant



上網睇過好多人都話好食....

對住咁靚既view食飯真係好舒服!!





我話過呢個trip既其中一個目的係食蠔, 呢餐當然唔少得啦...

but d oyster比我想像中細隻, 所以食左一打都好"濕濕碎",  不過真係好fresh, waiter話佢地日日新鮮出海拎....



黎個合照先... XD




main course 有angus steak, 個steak好好味, 一d都無overcooked, 而且chips係炸到好脆, 好有薯仔味!!




仲有我個seafood pasta, 料好足, 都係好味



個portion好大份, 我地都食唔晒呀!! 呢度service好好, waiter (or boss??) 好nice, 又會問我地食物既comment...

好滿足既一餐, 雖然係貴左少少!!

食完8點幾, 天開始黑啦.... 但呢度係無街燈架... 要快d返hotel lu...



我地黎BICHENO除左因為個海之外, 就係黎睇Little Penguin... Little Penguin就算係成左年都係好細隻的.

等到個天黑晒, 我地就出發啦... join左tour, 會有個guide帶我地行...

我地係唔可以影相, 又唔可以帶電筒, 因為d光會傷害到小企鵝既眼睛, 只有個guide手上既特別電筒先ok,所以個環境好黑, 伸手不見五指, 而且去到海邊真係super凍呀...

個tour會講解penguin既生活同習性, penguins每日一到天黑就放工返屋企... 而佢地既工作就係出海捉魚啦!!

無耐就見到有廿多隻penguin企左o係路中間, 佢地全部企定定, 好攪笑, 原來佢地休息緊呀, 因為佢地好細隻, 由beach到佢地屋企對佢地黎講都幾長路程, 所以會有3-4個rest point... 佢地當中最頭頭o個隻就係leader, leader行就成班一齊行ga la, 真係好cute!

只要我地唔好嚇佢地, 佢地係一d都唔驚人, 仲會o係我地旁邊行過tim, 直頭想拎一隻返屋企, haha

因為唔可以影相, 拎左d官方相黎post...



個guide仲帶我地去睇penguin住既地方, 有d係呢度既人起既石屋仔/木箱, 有d係企鵝自己起, 感覺到呢度既人真係好保護d企鵝...


雖然A$25@係貴左d, 但起碼我畀既錢係有用到o係企鵝們身上啦...


行下行下又見到一堆penguin休息緊, 個guide用torch一照, 嘩, 我諗有過一百隻企鵝仔由海灘行緊上黎, 估唔到呢個地方係真係有咁多企鵝架!!


上網見到有人話可以唔join tour, 自己去睇, 因為企鵝仔係野生既, 但我個人就覺得o個度黑蚊蚊, 自己唔好亂行, 而且電筒又會傷害到企鵝, 如果個個都唔畀錢, 好容易就會破壞企鵝既生活, 又無人去保護佢地ga la...


所以我覺得呢A$25係值得既!!


 




 


2 comments:

  1. 初初以為係樹熊....原來係袋熊....d企鵝好得意呀!!!
    [版主回覆12/08/2011 08:45:12]Wombat無樹熊咁懶,好得意^^

    ReplyDelete
  2. 莎拉蛋糕Sarah Cake10 December 2011 at 20:20

    袋熊個樣好lazy呀,,,企鵝仔好得意呀,,,
    [版主回覆12/11/2011 00:03:28]企鵝真係好得意, 好想帶佢地返屋企, HAHA....

    ReplyDelete