Friday 4 November 2011

Tasmania 之旅有用資料


為左去TASMANIA, 之前搵過好多INFO, 放係度希望人地有用啦....

自駕
相信好多人去TAS都會選擇自駕, 以下係好多人會問既野:
- 澳洲駕車要國際牌嗎?
其實澳洲係ACCEPT香港車牌(因為HK車牌係in english), 但有一D租車公司會要求DRIVER有國際牌, 所以我地都有APPLY國際牌以防萬一

- 香港無駕開車, 可以自駕嗎?
TAS既HIGHWAY係可以開到100-120, 行得慢會係咁比人爬頭, 同時又會有需要成日爬D行得慢既頭,會有D好似transformer咁大既truck行過, 而且要不時小心有小動物走出馬路, CRADLE MOUNTAIN 同上山/下山路都好似頭文字D既路咁, 要小心... 夜晚大部分路段無街燈, 最好唔好夜晚駕車...要小心落雨落雪能見度會低而且路滑, 如果覺得自己HANDLE到以上既野就可以GO啦... HAHA

- GPS可靠嗎?
SO FAR我都覺得OK, 只係試過帶我地行左條遠路... 有D address搵唔到, 我地就搵個TOWN OR ROAD再自己留意位置


租車
邊度租車最平? 其實好DEPENDS你自訂既行程, 可以用以下呢個WEBSITE比較下價錢, 不過都唔係100%準確! 
https://www.drivenow.com.au/

比較多人用既有以下:
www.avis.com
(出名的租車公司, 不用多介紹)

www.thrifty.com
(以前讀書時通常用呢間, 因為STUDENT有DISCOUNT)

不過我既SEARCH就話我知最平係呢2間:
www.budget.com

www.europcar.com

2間差不多, 而我最後係揀左BUDGET... 不過價錢都會因為你想要既VEHICLE TYPE, DAMAGE COVER, GPS 等等而有所不同!!
要留意有時租車公司係有PROMOTION, 可以CLICK入"PROMOTION", "HOT DEALS" 等等望下, 如果唔CLICK入去BOOK, 係會用NORMAL PRICE架!
而我發現www.europcar.com.au 係會有多D DISCOUNT (compared to www.europcar.com )
www.budget.com & www.budget.com.au 又會有唔同PRICING, 所以真係要CHECK多幾次!!

GPS
除左可以租GPS之外, 其實如果香港有駕開車, 可以去鴨記買個GPS, 佢地可以免費DOWNLOAD埋澳洲MAP, 因為同租車公司租GPS係一日一日咁計, 都幾貴, 計埋同你買一個差不多!!! 當然, 租車時要問下有無MAP借, 因為最好唔好盡信GPS! (可惜間BUDGET居然無MAP借囉! 叫我地自己去INFO CENTER拎/買喎!!)

FLIGHT
去TAS就要搭DOMESTIC FLIGHT, 因為TAS係無INTERNATIONAL FLIGHT (即係香港無直航去架)
最多人搭既係www.jetstar.com (佢係QANTAS既SUBSIDIARY)
可以去呢個WEBSITE 比較價錢, 都幾準:
www.webjet.com
不過BOOK就最好去返AIRLINE個WEBSITE BOOK啦....
機票係愈早買愈平, 我地一個月前買都遲左又貴左啦....



去TAS真係多D人著數D, 因為除左租車可以SHARE之外, 好多住既地方都係FOR FAMILY, 抵住D!! (即係2個人同4個人住都一樣價錢!!)
想知個有咩hotel同price, 可以去http://www.wotif.com/
睇o岩location同price, 就可以去www.tripadvisor.com 睇下人地既comment.


食係我地最頭痛既, 宜家澳元咁貴真係食咩都貴!!
choice 1: 可以住一d有廚房既accommodation, 因為o個度supermarket真係咩都有!!
chocie 2: 出街食, 就要注意餐廳既關門時間, 因為佢地好早關門, 9點後好難有野食.... lunch 通常2點or3點後就會休息, 到晚市先開返... downtown有時會有d takeaway 店賣fish & chips, 會平d, 去restaurant就當然貴啦.... 

去TAS當然要食OYSTER啦, 地點遲下寫遊記再講....


我呢度唔多講, 遊記再講, 不過都係好睇個人興趣啦.... 可以由launceston玩到去hobart, 又或者倒轉, 咁就唔使走回頭路!
一提TAS既NATIONAL PARK門票都幾貴, 如果多人同埋會玩幾個NATIONAL PARK 既, 可以買HOLIDAY PASS, 抵D!
NATIONAL PARKS PASSES
http://www.parks.tas.gov.au/index.aspx?base=914

google map好好用, 可以預計到每程車既時間, 當然都要睇你既行車speed而有些出入....

寫住咁多先....

7 comments:

  1. 真係好details 呀mrs tong

    ReplyDelete
  2. 期待你既遊記呀!!
    [版主回覆11/10/2011 22:07:40]會盡快寫!

    ReplyDelete
  3. Pin Pin Tree House9 November 2011 at 20:17

    Hi, your info is very useful, I would keep for future use!!
    [版主回覆11/10/2011 22:07:21]you're welcome ^^
    can ask me if any questions!

    ReplyDelete
  4. 我睇你寫完呢d資料我就諗起果時去tasmania既野呀,
    果時印象中好似無gps, 我地係睇住本大大既 map, 最搞笑係, 原來我地既map舊版既, 其實只係差一年, 所以有條路開左我地唔知, 就轉左一個好大既圈。
    仲有, 我地太遲lunch, 搞到要去7仔買熱狗食唧。
    之後, 我地真係太辛苦, 太累, 去到竟然join day tour, 佢帶左我地去一個熱帶雨林咁既地方, 依家唔記得個名喇, 只記得果度有一棵好大年紀既樹, 我企係隔離影相, 真係覺得自己好渺小。
    [版主回覆11/10/2011 22:07:02]of coz no gps la, 讀書時我地都係用melbway.... I know that rainforest ar, but we're not interested so didn't go.... 我地都係lunch遲左, 只可以食fish & chips, 天氣又乾, 攪到我爆瘡!! 我估你去o個時真係無咩人去TAS?!

    ReplyDelete
  5. 我都好想去ar~~~
    [版主回覆11/16/2011 15:36:14]有機會去下都唔錯呀!

    ReplyDelete
  6. 真係一個好美的地方,請問是在那兒,,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆11/22/2011 11:49:43]係澳洲Tasmania

    ReplyDelete
  7. 我睇完晒你個遊記, 超詳細呀...
    D資料好有用!!!
    我都會去, 去完比D新資料大家^.^

    ReplyDelete