Wednesday 2 November 2011

難忘的澳洲之旅

我返黎啦...

呢次澳洲之旅真係難忘, 第一次去玩係咁想返香港呀!

話說老公從事航空業, 可以拎到所謂SUB-LOAD TICKET (subject to loading), 機票是係十分一價錢再另加TAX, 真係平好多架....
我嫁左之後就可以一齊拎呢D TICKET啦.... 因此我地就決定我地既澳洲之旅.... (雖然澳元真係好貴!!)

以前係MELBOURNE讀書, 所以諗住去HEA下探下朋友, 只係HEA又好悶, 所以就去埋TASMANIA啦...

去到OZ,只係覺得一個字 -- "貴"..... 咩都好貴呀, 宜家係一對8呀....

天氣就早晚溫差好大, 有時我都覺好凍下....

TAS去左四日, 租車自駕, 天氣好好, 好開心, 都好順利, 不過D野比我想像中貴囉....

星期五晚, 因為我地既TICKET係subject to loading, 所以係要STAND BY, 不過因為唔係PEAK SEASON, 好順利上到機....

星期一我地就買左內陸TICKET去TAS... 星期四返MELB.... 雖然好多人去TAS都去好多日, 但我呢D人就覺得4日都OK啦, 畢竟都係睇山睇水睇動物...

之後2日都係行下MELB啦, 因為我地都好熟MELB, 行到無咩想行... 本來星期日先返香港既我地, 就決定提早星期六零晨機返香港....

KENNETH之前一早CHECK過LOADING, 仲有三十幾個位, 上機應該無咩問題, 點知我地星期六晚去到MELB機場, 先發現QANTAS (澳航) 5PM開始罷工!!!!

CATHAY既機位立即爆晒, 攪到我地無得上機, 個staff仲話第二日2班機都已full左!!! 朋友仔車左我地去機場就走左, o個刻真係好無助呀.....

好在有電話, 即call朋友, 零晨時份打攪人地真係唔好意思呀.... 而因為零晨時份, 又唔想煩到朋友黎車我地, 又無交通工具, 我地只可taxi到朋友家, 真係勁貴呀....

之後o個日, 我地都好down, 一整日只係留意QANTAS 事件進展, 好可惜星期日件事仲未解決..... 我地無法子, 唯有去機場等機位....

 KENNETH CHECK過LOADING, fully booked, 只好去撞彩, 反正除左等我地都無咩可以做...

不過, 好好彩..... 有人no show, 我地終於星期日零晨上到機!!!!!! 只係滯留左一日, 都算好彩呀.....

呢幾日真係好掛住香港呀.....

而呢個trip都改變左我好多睇法, 遲d再share.....

6 comments:

  1. 擺工都係好突然...總之WELCOME BACK啦^V^
    [版主回覆11/02/2011 13:42:02]係啦, 邊估到咁大間airline會罷工!!!

    ReplyDelete
  2. 好似返到黎唧, 不過都真係估唔到佢地會突然擺工。
    [版主回覆11/02/2011 13:42:15]係啦, 邊估到咁大間airline會罷工!!!

    ReplyDelete
  3. 平安返黎就好了, welcome back^^
    等您share ^^
    [版主回覆11/02/2011 13:58:11]THX ^^

    ReplyDelete
  4. 好LIKE 你呢句: 「4日都OK啦, 畢竟都係睇山睇水睇動物」
    fully book + 罷工咁0既情況都等到位真係好 lucky!!
    [版主回覆11/03/2011 10:13:25]可能因為我地已經去過澳洲好多地方,所以唔似一般香港人咁大感受,不過TAS都值得去既!不過我地真係好好彩咁快返到黎呀

    ReplyDelete
  5. welcome back ar...平安返來就好了.
    有個從事航空業的老公幾好~~
    [版主回覆11/03/2011 12:15:42]呢d機票要standby,都唔係咁好架ja
    好似今次咁真係嚇餐死!

    ReplyDelete
  6. 好彩只係等咗一日就有得返嚟~ 平安就好la~
    [版主回覆11/04/2011 10:55:23]係呀我都覺得我地好好彩呀!

    ReplyDelete