Tuesday 10 January 2017

Momo百日宴Vendor Info

酒樓


元朗西鐵站彩晶軒

彩晶軒
地址: 元朗 港鐵元朗站26號舖
電話: 2443 2677

- 地點十分方便, 元朗西鐵站一出就見到
- 泊車泊YOHO MALL II, 酒樓送FREE PARKING
- 價錢唔算貴
- 服務好好 (我地有畀利是:P)
- 個場可以間唔同SIZE房, 我地8圍畀左個大廳!

場地佈置
波波慈-balloon art by sandy lee

朋友嘅朋友開, 小本經營, 比同行平, 最重要係真係整得靚!



蛋糕
Azúcar Pâtisserie


朋友介紹有85折 (有興趣可PM我)
朱古力味好味, 仲有好多味選擇, 又有脆脆底!
大蛋糕來講唔算貴, 但送元朗要加錢....



蝴蝶酥
Patisserie Le Papillon


無影到CLOSE UP, 我自己上網搵到, 價錢比起同行唔算貴 (不過蝴蝶酥一向都唔平架), 無帝苑個D咁大塊, 但就真係好味, 包包勁鍾意食!



淘寶table stand

Stand同balloon要分開拍,加埋只係rmb 6一個,勁抵呀~



另外仲想推介嘅係
Canon Selphy CP1200 相片打印機


我9月份買, 因為包包上K1後做功課成日要畀相
去百老匯, HK$1380, 點知無貨要訂... 行過蘇寧, 入去問下, $1280仲送舊外置電池 (另外買要$600架), 有左舊外置電池 , 就可以帶個PRINTER出街! 跟機送相紙一盒, 如果之後自己買, 圍返大概$2 一張相咁啦...
當日百日宴都有諗過帶去, 用手機影左相, 再用WIFI連接PRINTER就PRINT到相, 真係勁方便, 但我知道我應該唔會有時間坐低PRINT相啦, 所以都係無帶!
Tablestand 個D number, 係我返工放工坐車時用APPS整, 然後用手機直接連接PRINTER就PRINT, 如果唔係我都真係無時間整呀!

想慳D, 可以用APPS將兩張相癡埋再PRINT, 咁就可以由一張4R變2張2R相啦....



4 comments: