Wednesday 4 January 2017

Momo 3個月成長紀錄

又3個月啦, 艾利絲媽媽已經返工了.... MOMO仍然厭奶中, 所以我沒有刻意同佢停夜奶。做媽媽嘅,寧願自己訓少啲都想bb飲多啲奶!


呢個月無返健康院,都無刻意去磅,我唔想諗佢個磅數(>﹏<)

上面提到, MOMO仍然厭奶中。現在日間大多飲3-4安, 夜晚就可以飲4-5安 (同期BB已經飲緊5-6安),仲要飲得好慢(+﹏+)
因為飲得少, 我地餐餐都用米水開奶, 希望咁會飽肚啲,又無咁熱氣!而媽媽我返工後已經停左人奶,功成身退啦~

夜晚要等哥哥訓左佢先肯訓,否則訓一陣就醒,所以大多10點幾11點先訓,都幾夜呀(>﹏<)
幸好夜晚一覺算訓得幾好,最長訓到5-6個鐘,飲完奶又即刻訓返,訓到第二朝11點幾12點,中間唔會點醒,不過醒嘅時候都中午囉~

日間就好醒訓,好多時訓30分鐘就醒,跟住又好快眼訓(~ o ~)~zZ

幸好momo都好易訓著,畀奶咀佢拍拍pat pat就訓。

行為
手仔movement多左,成日食手仔啦~
唔飲奶時會推開個樽,有時仲好大力㖭!
清醒時鍾意坐,唔鍾意訓喺度架
雖然無包包哥哥嗰時咁肥豬仔,但就無哥哥咁懶豬,玩tummy time都好落力!

好鍾意同人傾計,講咩都好易笑,好可愛,全家都好鍾意momo呢!
識得認人,認到媽媽把聲就會望去媽媽度。我抱住佢時仲會含情脈脈咁望住我,好冧架♡^_^♡

宜家媽媽我一放工就卜返屋企,返到去同Momo沖涼,有時包包扭計都要我沖,佢地沖完涼就食飯,食完飯我就極速沖涼,再同兩兄弟玩下,10點前同包包刷牙睇書陪訓。包包訓左就餵Momo飲奶加暗訓,有時爸爸搞掂有時就要媽媽出手! 到11點多先搞掂兩個,跟住煲定米水半夜餵奶,執下野咁,12點幾訓。半夜3點左右餵夜奶,4點幾例排包包會大叫媽媽! 我因為太眼訓會抱佢返我房訓(>﹏<) ,7點左右又餵奶,餵奶後就刷牙洗面換衫,8點叫醒包包,同佢換衫飲奶加心理輔導(每個小朋友返學前都好鍾意扭計),8點半出門上校車,媽媽我就卜返工。

每日咁樣真係好攰! 但一日6餐奶有3餐自己餵,起碼知道Momo飲奶飲成點!

感恩momo雖然飲得少奶,但都ok吸收,唔肥又唔瘦咁啦~但做媽媽嘅梗係想你飲多啲奶啦~
Momo你乖,飲多啲奶啦,去返正常份量就得架啦!!!


一個月啫,個樣又唔同左啦,去相~



▽ 拼埋對手就知佢幾細粒

▽朋友送嘅海綿寶寶衫


▽第一次tummy time,好努力


▽憂鬱嘅眼神


真係電c人呀

▽影相對肥脾先

▽食完奶奶有肚腩^_^; 


聖誕look,件衫包包哥哥著過架



我三個月大啦



爸爸見係聖誕節,買左個靚蛋糕!




▽一家四口




My two lovely boys


三個月大嘅我,頭仔抬得幾高!!!



8 comments:

  1. 開始同包包細個唔同樣啦~ cute!

    ReplyDelete
  2. 湊兩個係忙好多啊!媽媽加油!
    Momo 都幾肥美呀!唔好介意佢食得比其他 BB 少,可能佢吸收好呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但有時食得2安咋,好難唔擔心,但又乜都做唔到 :(

      Delete
  3. momo越大越似爸爸呀﹗厭奶都肥嘟嘟好可愛呀﹗

    ReplyDelete