Wednesday 18 January 2017

分享美贊臣Enfinitas藻油DHA


由懷孕到BB出生後餵母乳期間, 為左確保BB同媽媽我有充足嘅營養, 除左均衡飲食之外, 我覺得營養補充品係必須架! 市面上有好多林林總總針對媽媽同bb嘅營養補充品,而我呢就揀左美贊臣Enfinitas嘅藻油DHA





喺我懷孕期間,因為妊娠濕疹,海鮮牛肉雞蛋我都盡量唔食,就連上一胎成日食嘅花膠都無點食,因為一食就發,痕起上來真係覺都訓唔到,好慘!而且我係唔飲得奶嘅人(會肚痾),咩都唔食得,又點夠營養呢?!幸好自己有食營養補充品, MOMO出世時還重過哥哥0.05kg!


而且我深信,營養會透過母體"過"畀BBDHABB腦部、視網膜同埋免疫細胞構成都十分重要,通過懷孕媽咪嘅母體同母乳,BB都可以獲取到DHA,提升視力和認知能力嘅發展。


目前市面上DHA的營養品可分為「魚油」及「藻油」,魚油的組成是DHA/EPAEPA會降低血栓素A2的合成,有抑制血小板凝集的作用,可能會影響生產過程的凝血功能,造成血崩,會增加媽咪分娩時難產的風險 因此懷孕後期就不建議繼續補充含有EPA的魚油。但孕婦可選擇補充從單細胞浮游藻類提煉的植物性「藻油」,其組成只含DHA不含EPA,不影響凝血功能,是較為安全的孕婦營養補充品。


咁食幾多先夠?聯合國糧食及農業組織便建議,懷孕及授乳期的女性,每天須攝取200300 mg DHA,有助胎兒腦部及視力發展。美國一項最新研究還發現,孕婦每日攝取較高劑量的DHA,亦有助降低早產風險,即使出現早產,嬰兒住院日數亦較短!


相較之下我就選擇咗美贊臣藻油DHA啦!因為佢由高純度單細胞藻油而成,一粒有200mg DHA。每日食一粒就相等於專家建議懷孕同哺乳媽媽嘅DHA每日攝取量!所以係好適合懷孕中、餵母乳的媽媽及計劃懷孕的婦女架!而且食落去有陣天然檸檬香味,相比市面上其他品牌的味道較易入口,適合懷孕媽媽的口味~

最近睇美贊臣嘅Facebook 專頁發現有段短片介紹佢地嘅Enfinitas 藻油DHA,有專家解答媽媽們嘅疑難之餘,係122日或之前睇完片答條問題仲有機會贏取Enfinitas媽媽藻油DHA!快啲去睇下啦!



包包見到呢個藍色樽仔好鍾意,成日攞來shake shake呢!


#InspiredbyMoms #原生營養組合 #DHA #原生營養源自母愛
#
美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA #專家建議每日200mgDHA
#
準媽媽記得每日食一粒呀
#
細細粒Enfinitas媽媽藻油DHA是這樣鍊成的

No comments:

Post a Comment