Monday 9 January 2017

Momo百日宴

Momo 百日宴早於12月中舉行啦~
其實當日Momo只有80天大, 但因為聖誕新年檔期, 所以要提早舉行!




包包當年係滿月擺盆菜宴架
(重溫DAY 30: 滿月 (上)DAY 30: 滿月 (下)  )
但第2個仔, 我地都唔想大搞,所以只係擺幾圍大家庭食飯...


當日搵左場地佈置, 係朋友介紹, 個場真係SET得好靚!



Table Stand 係我自己淘返來架, 再加少少DIY
每圍準備左一袋仔蝴蝶酥, 其實本來打算自己再包裝一人一小袋,
點知我係完全無時間整!
蝴蝶酥係心型, 好靚又好味, 未開席已經畀人食晒! (See Vendor info)




仲加錢叫人扭左好多公仔波波
影得唔清楚, 個個都好得意架!


開席前更係要影相,影相同影相啦~





當日Momo好合作! 無扭計!
查實係佢太八卦, 周圍望唔肯訓



包包哥哥呢一日都好靚仔架!





Momo 100 Days Cake
另一朋友介紹, 又靚又好味
3D cake 雖然靚, 但唔好味, 所以選擇2D cake



主角Momo
Momo: 我靚唔靚仔呀? XD





好鍾意呢張相呀~





砌蛋糕囉!



吹蠟燭嘅責任就交畀哥哥啦!



好錫兩兄弟嘅婆婆!



Momo個樣好老積, 個個話佢唔似80日大!




開席啦....


紅雞蛋唔少得


















之後嘅食物無影,因為掛住同人影相 :P

叫包包同McQueen 影相, 佢就笑到咁 XD




包包: 我唔客氣啦~
(其實佢唔識揸筷子架)





自己MOK蛋殼食蛋


我地開餐, Momo都食奶奶!



呢日好多表兄弟姊妹黎左
包包好開心滿場走, 食得好少野





其實同親友影左好多好多相, 奶奶抱坐Momo周圍同人影相,
但親友相唔放上BLOG啦....


D佈置真係好靚, 忍唔住影呀影~







太大個, 唔能夠攞返屋企, 好唔捨得呀~



呢個小朋友話要攞晒D BALLOONS返屋企 XD



呢日真係好開心, 佈置好靚, 食物同服務都好好, 好圓滿!!
包包勁開心~! 
返到屋企已經11點, 佢唔知時間,
我話要訓覺啦, 佢仲問我媽咪點解無食飯?!
事實上佢真係無食飯, 只係食左蛋同少少餸,
可能太夜覺得肚餓, 包包係飯痴, 好鍾意白飯,
唯有開支奶畀佢, HAHA

第二朝仲玩緊D波波
呢個奶樽波我都好鍾意呀!



Also See Vendor info




未LIKE FB嘅快D LIKE我地啦!












10 comments:

  1. 包包拎晒D波返屋企,好搞笑呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢話唔想掉左佢呀, 幾經辛苦佢先肯只拎一個!

      Delete
  2. Momo真係好老積,一啲都唔似80日^_^

    ReplyDelete
  3. 想問下,你扭波仔係邊搵返來?我過2 個禮拜0係香港幫個仔搞生日,唔知仲趕唔趕得切??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我剛出左VENDOR INFO, 你FB INBOX問下佢, 佢有期就得
      你可以話IRIS介紹,問下佢可唔可以平D, :P

      Delete
    2. 即刻問下先,唔該晒

      Delete
  4. Momo 好可愛,包包好靚仔!
    啲氣球好得意呀特別係㗎 McQueen!

    ReplyDelete
  5. 個場同佈置同好靚呀!
    我覺得MOMO大個會同哥哥好似樣呢~

    ReplyDelete