Tuesday 17 January 2017

2016 Christmas

快D紀錄返Christmas先!

聖誕節,艾利絲又請左3日假,主要係怕姐姐一湊二搞唔掂,畢竟Momo仲細,飲奶又煩。變相我就有10天假期囉~ 最開心嘅當然係包包啦~



12月23日


學校Christmas party,包包期待左好耐啦~呢日爸爸同媽媽都有陪包包返學,因為我地都好期待佢嘅表演呢!




由於學校唔想我地放相去公開平台,所以唔出太多相片了。學校嘅表演好簡單,只係小朋友上台唱首歌,果然係好純樸嘅學校! (雖然我私心的想睇多小小)





 包包同寶品好好朋友架,一見面就開心!

表演完又玩遊戲




之後就返課室食野, 食物係學校廚房準備, 無驚喜, 真係好純樸呀!





是日媽媽我只請半日假!(無假啦T_T ) 下午就要返工啦....
夜晚爸爸就帶包包去尖東接媽媽放工順道睇燈飾!







不過佢對燈飾無咩興趣,反而睇個噴水池睇左好耐, 可能未見過咁大個噴水池呢!





畀人sell,買左呢支野, 個仔鍾意慈父即刻畀錢



之後仲去左食韓燒!





呢個韓式粉絲炒牛肉好正,成為包包主食



我同老公就狂燒牛肉,我好耐未食過韓燒啦~


之後再行去海旁個邊


見到海入面有D浮波, 包包係咁話有人跌左波波呀! 笑C我!



回程時特意帶包包去坐巴士
因為包包其實咁大個都未坐過巴士,次次見到巴士都話媽咪我想坐巴士呀!今次一如所願,開心到不得了,喺車上問左10萬個點解 (之後仲記住架巴士係268B, 出街又成日問我點解唔坐巴士,又叫爸爸唔好揸車同佢搭巴士 (+﹏+) 




12月24日
約左去同學仔A屋企玩
仲約埋包包最鍾意嘅女同學仔
包包已經期待左好耐架啦


同呢兩個同學仔媽媽特別熟,因為我地都差不多時間有第二胎。所以呢日Momo都有去,而Momo係當中最大嗰個,bb仔真係好得意呀~




呢個就係包包最喜歡嘅女同學
宜家問佢邊個最靚,個答案已經唔係媽媽我啦 //(ㄒoㄒ)// 



搞左好耐先叫到3個小朋友坐定定影相



拆禮物時間到啦~



Momo都好開心呢~



朋友好好,買左蛋糕
邊個要吹蠟燭呀??



爭吹蠟燭係一定嘅 XD
睇到佢地個表情真係好想笑!



蠟燭點完再點是常識吧 \(╯-╰)/ 



 



同學仔屋企勁多玩具,包包玩到唔捨得走呀~



12月25日
Christmas正日, 係咁二同兩個仔打扮下
自己無點打扮,影完相先發現我地著紅黃藍綠四色! 其實影左好多張,但唔知點解我家三條king都好唔合作囉~


好易笑嘅momo! 件衫係哥哥架!

可愛momo!


呢日好好,姐姐放假,包包姨姨帶左佢同兩個表姐仔去玩!

包包個look我design架,hehe


雖然只係簡單去元朗食下野行下,但包包都好開心啦~ 好在有包包姨姨湊下,我就可以專心湊momo! 放假時包包成日嘈住momo又扭計要媽媽架!









之後就同表姐仔返屋企玩
夜晚我地屋企就打邊爐!



12月26日
呢日簡簡單單去左好朋友寶品玩, 本來你三個鄧小朋友既約會, 可惜ANKI媽病左....

兩個小朋友一見面好似十年無見咁開心, 真係可愛!



去左YOHO MALL II 利小館食個LUNCH先




呢度有路軌送餐, 2個小朋友都好唔得閒 XD
 
 

 之後就去寶品屋企玩, 超多玩具呀!

媽媽有帶埋MOMO去架



夜晚屋企開PARTY
有無小朋友好似包包咁唔鍾意食PARTY FOOD?
包包唔食SUSHI, 唔食PIZZA, 唔食有色飯(即係只食白飯), 所以開PARTY無啖好食.... 只食雞翼薯條, 不過有佢至愛檸檬茶一樣開心!


12月27日
連玩幾日加上姐姐放左2日假, 媽媽我實在累透, 是日在家休息, 順道拆禮物!
呢個TAYO CARPARK真係質量好好! 包包超愛!

 
 
Peppa Pig Activity Book

仲有好多禮物未拆畀媽媽我收埋左, 小朋友太多玩具啦....

HAPPY MOMO








寫住咁多先!



6 comments:

  1. 包包都好多玩具0者!momo 又係男仔,可以玩返哥哥0既玩具,唔會waste

    ReplyDelete
  2. 一個聖誕,D玩具多到唔知放邊,宜家D小朋友實在太幸福啦

    ReplyDelete
  3. 講得好啱呀!!聖誕節真係忙碌過返工!一家玩得開心就得

    ReplyDelete