Wednesday 2 November 2016

Momo 生產記 (下)

2016年9月29日

第二日,一早就醒左,傷口開始feel到痛。
下午老公來扶我落床
上一胎有頭暈,呢一次無啦
自己又識得就住就住,所以無我想像中咁痛
我媽帶午飯畀我,所以話媽媽永遠是最好的!
有魚有肉有菜仲有水果!!



之後老公就返屋企接包包黎睇我
感謝老公,知道我掛住個仔,又知包包好想見媽媽,一日來回兩次屋企!!

而老公唔喺度時,我就第一次去餵奶,終於可以抱下momo。好細粒,下巴仔好尖,應該無包包哥哥塊面咁包呢~ 而且真係好多毛,好似隻monkey咁 ^_^;

第二日嘅momo


包包放學後就黎到

包: 媽咪你係度做咩呀?
我: 我休息囉,訓覺囉
包: 你做咩唔返屋企訓覺?
我: 媽咪生完bb肚仔痛呀,未返得屋企
包: 我……我……我想你同我訓覺呀
(開始有少少想喊)
我: 媽咪都想同你訓覺,我好快就返屋企,你Saturaday同爸爸黎接我同細佬返屋企好唔好?
包: 好…… 媽咪我好掛住你呀
(到媽咪我眼濕濕想喊)
我: 媽咪都係呀 (再hug hug)
爸爸識做,即刻話同佢去睇bb
包包仲話媽咪你行快啲啦~

之後老公就同包包返屋企,dinner 我就叫醫院canteen ,唔想家人走來走去送飯畀我。
其實醫院食物都唔錯架
呢日個子宮位置好痛。我好早,10點就訓了。

2016年9月30日

呢日一早就去餵奶
早上傷口特別痛
食完早餐就聽醫院講座
之後就等張醫生來檢查
醫生話我子宮有可能發炎,要食抗生素
之後就話唔可以畀bb飲人奶住

我聽到即時喊左出來,我話咁我唔食藥啦
醫生安慰我話7日後就餵得,呢段時間可以照泵奶,只係唔好畀bb飲。如果真係發炎,會發燒,又痛,到時更加照顧唔到bb!

醫生走左我仲喊緊,覺得點解個天要咁對我
我仲諗住第二胎會努力啲餵人奶,初乳都唔能夠畀到momo, 嗚嗚…

半個鐘後老公到左,我又喊
老公就話咁仲好,唔想我有餵人奶嘅壓力
(上一胎餵到爭啲抑鬱)
老公覺得包包食咁少人奶都咁健康,佢唔想我辛苦,佢一直都唔太支持我餵母乳架
下午我媽會送飯畀我,為左唔想佢擔心,我好快就收拾心情,接受左呢個事實

呢日我爸都有來,去左睇momo,我爸媽係咁話momo好靚仔,哈哈~
我好衰,我話哥哥出世時靚啲,但我媽就話唔係,細佬靚啲喎!

第三日嘅momo


呢日唔帶包包來醫院了
反正第二朝就出院了
老公陪我耐啲,我地傾左好多計
諗下細佬嘅乳名呀,英文名,搞滿月定百日宴
我去餵奶時,老公仲去左買西多士畀我食,hehe

下午又有出院講座聽
老公就返屋企啦
Dinner 我都係叫canteen

2016年10月1日

食左抗生素後,子宮真係無咁痛了
呢日出院時係完全唔痛! 
尋日我媽都話我recover得快
佢話見其他人行到成隻蟹咁,哈哈

10:30 包包同老公就到左啦
BB無黃可順利出院
等埋張醫生來,埋單後就走得
等嘅時候無聊,就畀包包玩下張床,見張床識郁,佢勁開心又驚訝,好搞笑


好快我地就平安返到屋企啦~


媽媽無得訓嘅日子正式開始!


Momo: 媽媽加油!



12 comments:

  1. 醫院咁好可以比小朋友入房? 定你係一人私家房呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 私家醫院好似無理喎,我住3人房架

      Delete
  2. 咁快可以自由行,你好勁!細佬個樣都幾似包包!

    ReplyDelete
  3. 睇完好心痛,好彩你出院無事!細佬真係靚仔相!不過包包愈大愈男仔啦!大個好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包係可愛,細佬就靚仔啲,嘻嘻~

      Delete
  4. 睇完你個生momo記,好似好驚險咁不過好彩都大小平安,餵母乳同媽媽健康點計都係後者緊要D,你無健康身體點照顧兩個小朋友呢,所以你最後決定聽醫生話係啱㗎﹗支持你呀﹗

    ReplyDelete
  5. 包媽上下回生產記一樣咁驚險,所以話媽媽生bb係搵命博。你老公講得啱架,唔好為餵母乳而有壓力呢,同埋如果你老公本身唔支持,之後條路都孤獨啲。
    包媽支持你呀,最緊要大人同bb都健康!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係好孤獨,好想放棄
      真心佩服cathy mama你!!!

      Delete
  6. 餵人奶呢D盡力就可以,通常爸爸係心痛個老婆先唔支持母乳嘅~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明白佢唔想我辛苦,但咁令我更加無恆心餵落去

      Delete