Tuesday 15 November 2016

分享DHA 藻油丸

懷孕嘅時候, 好多媽媽都會食營養品補充品, 一般都會食多種維他命同鈣片。近呢兩年, 開始多左人食DHA魚油/藻油丸!

睇得電視多, 都會知道DHA係BB腦部成長嘅重要原素, 所以大部分配方奶粉都會加入DHA。DHA是腦部、視網膜及免疫細胞構成的重要成份,有助大腦、眼睛和中樞神經系統的發展。醫學科研証明,媽媽喺懷孕及授乳期通過食物及營養補充品攝取高水平DHA,母體及母乳中的DHA水平也會隨之升高,有助寶寶出生後的大腦發育!

BB未出生, 就要依靠媽媽懷孕時提供DHA。BB出生後, 媽媽就可以透過母乳畀到DHA BB呢!
不過DHA係身體唔能夠自我製造, 所以必須從飲食中攝取。 好似食魚咁, 之但係宜家香港人有幾多可以日日食魚? 到食魚時,又怕魚類有無受污染,有無毒素如水銀或鉛等等...

所以最簡單就係食DHA魚油/藻油丸! 雖然唔知食左對BB有幾大幫助, 但我相信DHA對BB係有利無害。特別係包包哥哥眼睛唔太好, 我都希望MOMO細佬視力發展得好D呢!

其實我懷孕時一直有食開某牌子DHA魚油丸, 最初食除了因為DHA對BB好之外,係因為那個牌子DHA魚油丸除了魚油外,還有月見草油。因為當時有妊娠濕疹,而月見草油可以調整女性體內荷爾蒙, 對治療濕疹有一定的幫助。(注意:請向醫生/營養師查詢)

但後來先知道DHA魚油丸同藻油丸係有分別!!

目前市面上DHA的營養品可分為「魚油」及「藻油」,魚油的組成是DHA/EPA,EPA會降低血栓素A2的合成,有抑制血小板凝集的作用,可能會影響生產過程的凝血功能,造成血崩,會增加媽咪分娩時難產的風險, 因此懷孕後期就不建議繼續補充含有EPA的魚油。但孕婦可選擇補充從單細胞浮游藻類提煉的植物性「藻油」,其組成只含DHA不含EPA,不影響凝血功能,是較為安全的孕婦營養補充品。

所以我懷孕後期就轉移食藻油丸, 到宜家餵緊人奶都有食.

至於揀邊隻DHA藻油丸好? 市面上有好多牌子有出藻油丸, 我覺得最緊要選擇有品牌、有信譽的廠商, 以確保質素!

美贊臣最新推出Enfinitas媽媽藻油DHA丸,係由高純度藻油提煉而成,仲係清新天然檸檬味,細細粒好容易入口,每粒Enfinitas媽媽藻油DHA丸含有200mg DHA,每日只需一粒就可以達到國際專家建議每日嘅攝取量,提供足夠嘅營養比媽咪同BB!



注意DHA要隨餐服用, 唔好空肚食呀!

我會繼續食藻油丸,直到唔再餵母乳為止!

送上MOMO甜甜笑容相 ^_^






#InspiredbyMoms #美贊臣Enfinitas媽媽藻油DHA

#專家建議每日200mgDHA #原生營養源自母愛

#細細粒Enfinitas媽媽藻油DHA是這樣鍊成的

#孕婦愛檸檬味是常識吧 #準媽媽記得每日食一粒呀



No comments:

Post a Comment