Wednesday 9 November 2016

Momo 一個月成長紀錄

轉眼間就一個月,呢一個月堅辛苦,但見到momo極速長肉,都心甘情願 ♡^_^♡


出世2.9 kg, 一個月返健康院有4.55kg,10磅啦~ 比哥哥嗰時更重呢


出世時食2安,滿月時食3.5安。沒哥哥咁食得,但就好吸收,唔通因為食多左人奶? 好易掃風,仲er得好大聲,好搞笑!


日頭好多時唔願訓或者訓幾個字就醒,又會扭眼訓。夜晚就訓得好好。一訓左就幾嘈都唔醒,所以好多時飲奶飲飲下訓左就好難整醒佢飲,好頭痛! 也因為咁,睇來有排先戒到夜奶!

包包哥哥有個特技,就係訓住飲奶,即使由頭都尾都無醒過,個咀都啜晒支奶架!

總結
初生bb,依然係大部份時間訓覺。touchwood momo 食訓痾都暫時唔太難搞! 最難頂係3個鐘一次餵夜奶!

個樣呢,雖然好多人話同包包哥哥好似,但其實我覺得momo對眼無包包咁大,但下巴就尖啲,有個蝦餃仔,頭髮都多啲,所以我覺得momo可能似爸爸多啲呢,不過bb個樣成日變,真係估唔到!

Momo相比哥哥,真係極速漲爆,滿月時面仔已經漲卜卜!

Day 1


Day 3



Day 5


Day 8
有少少黃,但ok


Day 16
下巴尖過包包哥哥架


Day 19
飲飽食醉樣


Day 27
(美圖秀秀後)


因為面仔敏感
又勁多頭泥
忍唔住帶佢去睇醫生
見到佢面仔咁,心痛死我
估唔到未滿月就去睇醫生!


Momo呢一次我地唔擺盆菜宴了
太勞師動眾,第二個男丁,62都話無所謂
所以改為擺百日宴
雖然沒有如哥哥般咁盛大延開46席,但其實擺酒樓比擺盆要用更多錢架! 所以媽媽一點都無偏心架。
滿月當日就只係簡單切個蛋糕

吹蠟燭就由包包哥哥負責!


因為未擺酒,金器沒哥哥咁多
“我是白馬王子,我滿月啦”,嘻嘻!
面仔已經好漲啦~


終於一家四口
心滿意足了!
感恩感恩!
包包momo,你地要相親相愛啊!



10 comments: