Friday 4 November 2016

第二胎大不同

我同老公都唔打算再生,所以呢一次決定要坐好月!!

坐月生活

上一胎頭一個月基本上係自己湊,因為無請陪月,姐姐day 10先到步唔放心加上誤信奶奶會幫手湊!

呢胎姐姐已經熟手,奶奶又會煮3餐加補品我食,所以覺得唔需要請陪月了。坐月期間,我仲堅持唔掂生水,日日飲炒米茶,12朝先洗頭沖涼,之後隔三四日先用薑水洗頭沖涼(當然每日都有抹身清潔),除了去健康院,足不出戶,連樓下都唔落,真係好乖架!

餐餐有肉有菜有白飯有湯水



原以為第二胎有經驗會比較輕鬆,但係…… 仲有包包呢…

最難頂係餵完夜奶,仲要搞掂包包返學先有得休息。又要食早飯食薑醋,泵奶餵奶(姐姐做家務就我餵奶),hur一聲又要食午飯。食完午飯先有時間訓2-3小時,又要趁包包未放學又泵奶又要幫bb 沖涼! 包包放學就要陪玩陪做功課沖涼等等。好快又到dinner。dinner後爸爸陪包包,我就泵奶沖涼/抹身,10點前陪包包睇書訓覺。包包訓著又開始每3小時餵夜奶。
(有2個小朋友嘅媽媽就會知道坐月係好難休息!)

包包返全日學都好啲,最怕佢病呀~

一出院回家,包包就病左,初時只有少少鼻水,後來還有輕微腹瀉! 原來媽媽我住院時又食朱古力又食雪糕!! 其實係6299爸爸怕佢扭計畀佢食! Weekend 加2日病假,見媽媽我全日在家,包包變得非常痴身,而我都少左好多休息時間!

到左day 20,包包突然嚴重痾嘔! 嚇到我地半夜帶佢去急症,點知博愛醫院急症勁慢,半個鐘都未分流!! 包包已經嘔埋黃膽水,嚇到我喊,我地即刻飛車去荃灣港安!! 我發誓以後都唔會去博愛!! 原來包包學校有多名學生痾嘔,應該係被傳染了。又來2天病假,最慘係包包瘦左好多,心痛死我了!

媽媽我連夜照顧包包加持續唔夠訓餵夜奶,day 22突然病倒了。全身骨痛頭痛加輕微腹瀉。幸好老公同姐姐接力,畀我連續訓左10個鐘,我又再精精神神戰鬥了!! (我病左包包都堅持痴住我訓T_T )

包包情緒

除了日常生活,還要處理包包嘅情緒。第一天momo回家,已經送上禮物,包包都好喜歡細佬,momo喊會拍拍佢話唔好喊,人地上來睇細佬又識叫人細聲啲呀~

但當佢需要媽媽時而媽媽又抱緊細佬,佢就有點吃醋。刻意好大聲唱歌講野,玩 xylophone玩具琴勁嘈,甚至發脾氣喊(當佢有點攰時)。

有幾晚半夜醒左大叫媽咪,姐姐都搞唔掂,仲要拖住我隻手成個鐘先訓返,我餵完夜奶都無得訓〒_〒 。於是我又打地舖陪佢訓左2晚,再持續同佢心理輔導,情況先有改善。

現在包包情緒已經好好多,因為佢學識左叫姐姐爸爸抱細佬,咁媽媽我就可以陪佢 ^ _ ^ 。如果得我一個,佢又好似好懂性咁乖乖等我(可能知道扭計都無人理)。我會叫佢幫忙照顧細佬,好似攞尿片,掉屎片,攞綿花,甚至一齊幫細佬沖涼! 有時bb喺換片墊,我會叫佢睇住細佬,唔好畀佢跌落地(其實係唔會跌嘅),佢又真係好緊張咁睇住架!其他人黎睇bb,佢又會叫人唔好咁嘈呀(其實係我地成日叫佢唔好咁嘈),要洗手呀等等。姑媽剛剛去完旅行,佢話下次要帶埋細佬去日本喎!

有時會畀佢抱細佬,佢抱得好緊張呢~



最搞笑係有一次我叫爸爸快啲黎幫我抱住bb先,佢就話等我黎!! 真係以為自己識抱bb咁,哈哈~
影左nb相,momo真係好可愛! 收到相後再分享!



人奶之路

上一篇都有提到,食抗生素嗰7日都無得餵母乳,其實都感覺良好,因為撞啱包包病左好痴身,我真係無咩時間,但為左keep住奶量,得閒就去廁所擠奶,擠完就只好倒左佢(或者自己飲左佢)。沒計算有幾多奶,沒有壓力。

到左第6日,先認真睇下自己有幾多奶,慘囉,兩邊加埋先一安。即刻叫99煲魚湯,自己狂飲炒米茶,仲即刻上網買左more milk plus!! (第2日就收到堅快)

上一胎經驗係我皮膚薄,埋身會好痛,但我都盡量一日一次埋身,刺激下乳房造奶。日間就4個鐘泵/擠一次奶。2日後,奶量上升一陪,即係…… 都係得2安! 幾日來都係咁。我終於知道自己係窮媽媽…… 其實我從來無咩谷奶,人地話谷奶痛我都唔覺架,但對於只係飲3安奶嘅momo,有2安係人奶都ok吖,慢慢追啦~ 連老公都話估唔到我餵到人奶,哈!

但係奶量一直無變,個人長期唔夠訓又超攰,半夜都無泵了,weekend 包包太痴身都泵少左!momo宜家食多左奶,要補奶粉又多左。到左今時今日,我只可以話盡力而為,覺得自己相比第一胎已經叻左好多! 

Momo, 媽媽希望堅持到自己返工,就算少奶到畀你當補品,都好過無啦~




14 comments:

  1. 包媽要繼續加油呀﹗其實你可以持續餵人奶到宜家,無論多與小都盡咗力畀最好嘅嘢momo,已經好叻女啦﹗要畀多D掌聲自己呀﹗
    包包係痴身D,不過都好錫細佬,慢慢畀D時間佢就會好,等momo再大D大家都適應咗,一切都會重上軌道﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝艾菲,你係我榜樣,我會加油!

      Delete
  2. 包媽冇畀醫生打擊,面對包包扭媽咪同冇得瞓嘅情況,只要盡自己能痕畀到母乳,已經好勁架啦!加油支持你!
    包包都好叻,識得搵人包細佬自己就可以獨霸媽咪 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝cathy, 你都ivy都一樣咁勁,餵到咁耐,我要加油!

      Delete
  3. 加油呀!捱過左坐月就慢慢越黎越好,我都開始要準備迎接呢種生涯呀...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 滿月啦,但一日未戒夜奶都好辛苦(>﹏<)

      Delete
  4. 加油,奶媽唔易,窮好富好,只要BB 健康就好!

    ReplyDelete
  5. 加油呀~ 我當時同你既情況一樣, 又係要等個大返左學, 先有2-3個鐘休息下~

    ReplyDelete
  6. 完全明白, 但天下媽媽就好似超人咁有超乎常人嘅能力, 包媽好叻呀, 加油加油

    ReplyDelete
    Replies
    1. 相比你地人奶媽,我真係........
      你地真係好勁呀.... 我自愧不如.....

      Delete