Wednesday 23 November 2016

K1 秋季大旅行

包包第一年嘅學校旅行,爸爸媽媽我地梗係要抽空出席啦~ 地點係沙頭角農莊!

前幾日包包已經知道會去旅行,最搞笑係佢問我要唔要帶篋,哈哈~

去到影張團體相先,小朋友幫手攞banner


之後就玩集體遊戲




跟住就去睇紅樹林


搵蟹仔


好努力咁搵 ^_^; 



玩怕羞草


小朋友就係咁簡單
回想自己細個都係玩花玩草玩泥沙架咋!

車迷去到邊都要揸車


用奶樽餵魚
其實我唔明點解要用奶樽餵?!



午餐食盤菜


仲有整茶果
但好睇唔好食


食完飯後就係自由時間
可以去睇動物,但來回要45分鐘!
都係睇兔仔呀羊呀咁,呢啲包包都成日見
天氣又熱,所以我地唔去啦

轉去玩彈床
包包曾經好鐘意跳彈床,但有一次畀啲大細路嚇親之後就怕左,係近幾個月先開始鍾意返
可能有同學仔一齊玩,特別開心!



好老實講,真係無咩玩
無無聊聊就買支bubble同朋友仔玩


玩下bubble玩下樓梯
好辛苦(大人好辛苦)先挨到集合時間

所有小朋友一上車就暈左

小朋友都玩得好開心
但對於住錦田嘅我地,呢度實在無咩特別,唔明點解要去到沙頭角咁遠?! 

不過小朋友開心最緊要啦

呢日好開心嘅係有幾個媽媽都話我知佢地仔仔好鍾意同包包玩,包包好搞笑一見到friend嘅同學仔就走埋去拖住人地,有啲小朋友又唔畀佢拖,佢又係都要拖喎 ~@^_^@~ 

見到佢地手拖手真係好可愛!

7 comments:

  1. 用奶樽餵魚真係幾得意喎﹗
    小朋友去旅行去邊唔重要,最緊要有朋友仔同爸爸媽媽一齊,已經可以玩得好開心

    ReplyDelete
  2. 今年睇fb多左學校去沙頭角呢度學校旅行喎...
    其實都有啲野睇下, 我地淨係去大埔海濱公園半日就完左個秋季旅行啦..haha

    ReplyDelete
  3. 第一次見用奶樽餵魚,真係有創意,哈哈哈!
    小朋友有得玩就開心,地方對佢哋嚟講真係一啲都唔重要^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第一次見用奶樽餵魚,真係有創意,哈哈哈! x 2

      Delete
  4. 我上年都係呢度.....不過當時南瓜妹得20個月多,全部都無玩!

    ReplyDelete
  5. 係你屋企仲好玩!哈哈!

    ReplyDelete
  6. 哈哈....住慣新界,會覺得呢d地方其實好似普通公園.....
    我之前住元朗,巨龍k1旅行又去左元朗,我都覺得好似冇咩特別,不過一大班小朋友在一起,佢地就好開心的 ^^

    ReplyDelete