Tuesday 29 September 2015

整pizza@ pizza express

好多謝肚b媽嘅安排,令我地一班小朋友有機會一齊整pizza

肚b媽仲好有心機整埋佈置呢!


呢日真係十分唔好意思,我地遲大到!
事源前一晚去婆婆度做節,好夜先返屋企,以至包包呢朝早成9:30先起身,平時佢8點就起身架,好自然午睡都攪好耐先訓著!畀佢訓左45min就拿拿聲抱佢上車!換衫換片都上車先做!
上到車papa又話要去入油 -_-#
去到apm泊車又畀架大貨車頂住。因為apm啲轉彎位好窄,架貨車要慢駛 (>﹏<)
攪到遲上加遲!

上到去pizza express大家已經整緊pizza啦~
剛訓醒嘅包包見到咁多人,完全唔知發生咩事,樹熊咁痴住mama

嗰度啲職員都好好,即刻開個位畀包包
仲有廚師帽同圍裙!
但係包包不嬲都唔鍾意戴帽,口水巾只用平時用開嗰款,喺papa夾硬黎嘅情況下就開始喊,好醜怪呀~

眼見大家都就快完成,mama我都開始著急
拿拿聲開始整pizza

好多材料呀!

 其實呢…… 剛兩歲嘅包包係未食過pizza架,所以佢係唔知咩係pizza架,可能因為咁唔太投入

好在有tareworker媽媽同我講解,我先知要做咩 XD




包包好鍾意食菇菇,我就叫佢放啲落去



仲有蕃茄

火腿同雞肉
(呢個時候包包見到papa影相,係咁叫爸爸!目的係唔畀爸爸影相呀,救命……呢隻仔真麻煩!)


又要媽媽一輪安撫,呢個時候大家都好興奮,原來cheese來了!個個小朋友都好鍾意芝士呢!

可惜"樹熊包"攬到媽媽實一實,啲芝士都所剩無幾


幾經辛苦先整好…… 呼……
排隊攞去焗囉~






又唔肯影相 -_-#



嘩,好多pizza呀,有晒number唔會攪錯!


焗緊pizza時就玩下汽球
見返元朗友anki同寶品,包包先寬容返啲ja

好開心呢日仲順道慶祝9月之星呢!
包包都係主角之一!

個蛋糕好靚呀



吹蠟燭時個個爭住吹呢~



切蛋糕啦~




可能太遠,其實包包只係掂到把刀,無切到。
到大家都切完,佢就自己去拎把刀再切
似乎切蛋糕同吹蠟燭一樣咁重要 XD




好快就焗好啦~
好香呀~
Papa話自己好肚餓,所以好快我地就ko左個pizza啦~新鮮出爐嘅pizza真係特別好食!
包包都食左一件,好鍾意呢!


最後影埋大合照!


呢個包包走時非常開心,咁慢熱,真係畀佢激死!

呢日因為包包痴媽症發作所以無點影相,特別多謝肚b媽影咁多靚相!

另外就係有幸見到好多follow 左好耐嘅blog mama同 bb,個感覺就好似見到啲明星咁,終於見到真人啦,哈哈!

好似小檬一家,大爺一家,晉晉同晉媽,自你地小朋友出世甚至你地結婚時已follow!感覺上你地比上鏡young好多呀!

希望下次可以傾多啲計呀~






















15 comments:

  1. 係喎, 話時話我地由結婚yahoo blog識到呢家都有幾年啦, 今次終於見到真身呢..hahaha
    下次出黎要再傾多啲計:D

    ReplyDelete
  2. 哇,原來你地又係在 PIZZA EXPRESS 食晒個pizza,我地都係啊,哈哈 XDDDD

    ReplyDelete
  3. 話時話果日見你好手忙腳^^包包最後開心真好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 整pizza嗰時真係好手忙腳亂!包包又扭計!好尷尬!!其實佢都開心,係初初太多人佢又唔太知自己做咩咁

      Delete
  4. 話時話果日見你好手忙腳^^包包最後開心真好

    ReplyDelete
  5. 睇到你們分享都覺得好吸引,希望下次有機會JOIN。

    ReplyDelete
  6. 最衰我地黎唔到>.<
    包包都係慢熱型??? 咁佢同Little K 可以做FD, 哈哈...
    因為佢地可能到散場先會一齊玩 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包一時時架... 人多慢D, 人少好快WARM UP

      Delete
  7. 包包咁細個都坐定整晒個pizza好叻仔呀,我個fd仲慘,個仔扭眼瞓結果要自己整埋(個仔去左瞓覺)^^"

    ReplyDelete
  8. 後生應該講緊大爺媽啦~
    我都好開心見到包包同你地,不過包包好似未係好瞓醒我唔敢撩佢,驚整喊佢。。希望下次可以同包包玩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 當然包括GEN MAMA啦... 生兩個都KEEP得咁好真係羨慕死人!!

      Delete