Wednesday 16 September 2015

私家滑梯

包包嘅生日活動未寫完
打尖寫左呢篇先

今年mama送畀包包嘅生日禮物就係呢個滑梯啦
(其實仲淘左波波池但未拆未洗)

Quality都ok, 只係比我想像中細個,希望包包可以玩耐啲!




加返個籃球架先!




只係用手機影,下次再影多啲靚相先!

睇到包包咁開心,後悔無早啲買呢!

其實個滑梯只係人仔二百多元,係運落黎麻煩啲,家裡有位嘅,絕對值得買返個!

23 comments:

  1. 家裡有位嘅,絕對值得買返個\==> 呢個應該先喺奢侈品!! 哈哈
    你就好啦,屋企咁大,好多野都可以買,遲啲攪個party我哋黎啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實真係唔奢侈, 人仔二百多元ja....
      我住村屋, 無會所架, 唯有自己買黎玩!
      party無問題, 只怕你地嚴遠呢

      Delete
    2. 你誤會了,我唔係話條滑樓奢侈。。係啲地方呀!!
      香港啲屋企好難好大可以放滑樓呀。。買就唔難,放邊先最頭痛
      我哋屋企細冇可能再放條滑梯。
      好羨慕你有天台可以走動吓

      Delete
    3. 咁又係....
      其實我都好羨慕你地有會所架....

      Delete
    4. 咁你嚟下我會所,我又嚟吓sir滑梯囉

      Delete
  2. 哇, 私家滑梯太正啦, 唔洗出去排隊任玩都得, 幾時玩都得!

    ReplyDelete
  3. 好正,但真係屋企大先會買

    ReplyDelete
  4. 加個波波池喺滑梯底仲正﹗好羨慕包包有私家滑梯同波波池玩呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 波波池真係諗左好耐, 買左200個波ja....
      又係個句, 其實唔貴, 但又係要搵位放

      Delete
  5. 好正呀有個私家滑梯,睇相仲有好多地方,遲啲可以有個私家公園呀 :D

    ReplyDelete
  6. 地方咁大,支持買多d 比包包更開心, yeah

    ReplyDelete
  7. 地方咁大,支持買多d 比包包更開心, yeah

    ReplyDelete
  8. 香港真係難有位整呢個, 我地都有個,但ET仔玩幾玩就無興趣lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我盡量一星期只畀佢玩一兩次, 咁就無咁快玩厭

      Delete
  9. 一於打造個包包樂園啦~~~ 到時記得招呼埋劉bb 一齊玩~~

    ReplyDelete