Friday 11 September 2015

包包兩歲(1) : 907 2nd birthday party

包包兩歲生日第一擊,就係同一班同年同月同日出生嘅bb開birthday party啦~

艾利絲呢日好失敗,因燈光問題,啲相全部好黃,好左其他媽媽有share啲相!


去左其中一個媽媽嘅會所,仲帶左個scooter落黎玩。包包好似好有興趣喎!


第一次玩真係似模似樣呢


所以papa決定買一個scooter畀包包做生日禮物!


另一邊啲小朋友喺度食野。一望下,食緊薯片!
有時會覺得自己對包包食方面係咪太嚴格呢?!


其實包包都對薯片無興趣,走左去飲汁汁


再去玩sir滑梯,簡直係小朋友至愛!





得包包一個男仔,好明顯男仔鍾意車多啲!


點解咁細架車坐得落兩個人嘅…… 真係好可愛!



我地叫左外賣,食完晚飯就準備切蛋糕啦~



坐定定先!


 爸爸媽媽為左影相,唱左n次生日歌,哈哈!









之後就係小朋友最鍾意嘅吹蠟燭時間



佢地真係好可愛!

之後就個別family影相
包包對眼係無離開過個蛋糕嘅 XD



也畀多次機會佢吹蠟燭
有理由相信個蛋糕係充滿佢地嘅口水架


包包個樣好搞笑,好似好用力咁


最後一張大合照!結束開心嘅一日。


後記

我地呢六位小朋友每半年一聚
宜家大左,真係各有各嘅性格啦
諗返一年前仲係任我地擺佈
宜家,除左包包之外,個個講野叻到不得了
會爭野玩,會投訴
真係好搞笑
相比下包包反而較為文靜呢
但我又好期待包包好似佢地咁支支渣渣嘅時候

907 bb
要繼續健康快樂呀~
友誼長存

20 comments:

  1. Happy birthday to 包包~
    最緊要身體健康, 快高長大~

    ReplyDelete
  2. 包包生日快樂﹗女仔講嘢係叻D,包包好快都會變成咁﹗

    ReplyDelete
  3. 生日快樂包包,咁快就兩歲啦,我仲好似無幾耐前先睇到佢一歲rainbow生日,點會咁快架!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好開心你記得上年係RAINBOW PARTY呀!

      Delete
  4. 包包生日快樂呀。我都打算買一部scooter俾瞕瞕玩呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 買啦買啦, 我地買左啦, 包包勁LIKE呀

      Delete
  5. 哇....包包好艷福啊,有好多美女相伴 ^^
    包包2 歲生日快樂,身體健康,快高長大喔 ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝EE!
      咁岩同日出生既都係女仔呢

      Delete
  6. 包包好勁, 細細個俾女圍, hahaha
    生日快樂呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁岩同日出生既都係女仔呢
      我怕佢地大D唔岩玩呀

      Delete
  7. 原來包包的同年同月同日朋友仔都係女仔, 包包好豔福呀 HAHA
    我都無俾諵B食薯片呀, 連紙包果汁都無俾, 大個好多機會食呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 907得6個BB, 咁岩同日出生既都係女仔呢
      講得o岩呀, 所以我見到佢地食時都O咀, 不過我諗佢地都唔係成日食既....

      Delete
  8. 佢哋好可愛,我都無比薯片anki 食架,好多零食都無,糖都無粒,最多係佢老豆帶佢食麥當奴薯條

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包都係, 無咩零食, 唔係我唔畀佢食, 係佢自己唔食呢....
      尋日第一次同佢去麥當奴, 佢都唔食薯條, 但就勁LIKE橙汁

      Delete
  9. 佢哋好可愛,我都無比薯片anki 食架,好多零食都無,糖都無粒,最多係佢老豆帶佢食麥當奴薯條

    ReplyDelete