Tuesday 22 September 2015

myBB.com試用:韓國GIO 超透氣排汗嬰兒床墊

本來打算試用韓國GIO PILLOW, 但去到myBB.com時反而畀左床墊我試用
對於勁怕熱既包包, 都係一件好事.... 事關我們家包爹都勁怕熱, 一年12個月幾乎有10個月都要開冷氣!

床墊SIZE就分兩種
- M:約長120cm60cm
- L:約長120cm90cm
今次包包試用既就係M SIZE.


宜家要同包包影相真係好難, 佢會走埋黎搶我相機/手機, 我唯有畀個相機仔佢玩....
(天氣熱, 在家只著底衫 XD)


包包: 媽媽, 戚察! (真實對白)


產品特點:

1. 冬暖夏涼,一年四季皆可使用
採用通風性既材料, 機能性排汗表面,夏天舒適不悶熱
冬天時身體溫度與暖氣保留在網層中, KEEP住溫度, 舒適溫暖, 若吹暖氣或蓋厚被, 也能達到透氣排汗

2. 可呼吸的床墊材質,降低窒息風險
GIO MAT表面同底面, 都是可以呼吸既網紗型AIRMESH材質, 有助降低窒息意外! 所以初生BB用都好適合

3. 材質具有高排汗性與速乾功能
採用尖端機能性COOLON材質, 具有高排汗性與速乾功能, 不用擔心引起濕疹, 保持乾爽, 訓都訓得舒服D!

4. 床墊也可水洗,徹底防螨
可以水洗, 就算BB嘔奶或瀨尿都唔怕

5. 長時間使用仍可保持彈性
採用16MMAIRMESH材質, 能夠長時間維持床墊彈性同舒適感

6. 韓國生產製造
信心保證
正面
背面

本想叫包包訓上去影相, 但佢死都唔肯.........
我試過訓下, 都好舒服
如果GIO MAT都有大人SIZE就好啦, HAHA....

包包接受新事物既程度係比較低, 就算我將GIO MAT放佢床仔佢都唔肯訓, 最後都係要放床單(咁佢就唔知)

而包包訓得都好舒服, 昨晚一覺訓天光呢, 唔知有無關係呢? (佢最近時不時都會半夜醒一兩次)



 


3 comments: