Tuesday 23 June 2015

2015沖繩之旅:Day 6 + 戰利品

Day 6

呢日11:50機返香港啦,所以基本上係無行程。我地揀中午機係因為夾返包包嘅午睡時間。
酒店離還車點只係10分鐘車程,所以時間都好鬆動。

而且……………… 包包7點幾就精神煥發咁mamamama叫我起身 (-_-) zzz

呢日天氣好好呀, 可惜要走啦....


8:30落去食早餐,仲攞左少少飯畀包包上機食(不過最後訓左無食到)
包包又係只飲橙汁


9:30就check out啦~
還左車就坐shuttle去airport


悶悶不樂, 係咪知道要返hk啦???
(其實應該係包包太少坐巴士, 有少少緊張:P)


沿途風景好好呀.... 好唔捨得走呀....


話咁快10:00就去到機場。check in條queue好長呀。之後security check又好嚴,攪左好耐。
比起黎個時, 多左2個箱同highchair

去到等上機,包包都好開心周圍走。仲要一讚個換片室,好乾淨,仲有熱水提供。





呢程都係坐第一行,所以好舒服。第一次覺得hk airline 好過cx。包包早餐無點食野,畀左啲麵包佢食之後就暗佢訓,佢7點幾起身應該好眼訓啦~結果包包訓左兩個鐘,到佢醒時mama我去個toilet就要land啦,連食飯嘅時間都無,包包唯有食麵包~timing 非常好,包包無扭計,令我真係好想再去沖繩!

我地泊左車喺機場,所以勁快三點幾返到屋企。我叫姐姐煮定飯畀包包,一返到屋企包包就有飯食!包包返到屋企表現得好開心,我諗佢都應該有掛住屋企同佢啲玩具呢!

戰利品

Day 2 喺西松屋同toysrus買嘅,真係後悔買得太少。


帽from西松屋


水泡(仲有水袖)都係from西松屋。


涼鞋仔from西松屋
toysrus啲涼鞋仔無包包咁細size, 失望....


rain boots from toysrus


包包勁鍾意把遮, haha.....


返到屋企都成日攞住


呢隻dogdog就係toysrus買既, 包包好鍾意佢架... 宜家成日都錫錫佢架.... 



手信....
老公仲買左幾支泡盛

兩對made in japan既鞋



包包既highchair



宜家食飯唔熱啦....

包包唔鍾意食太濃味既食物, 所以都買左幾包呢隻baby food
包包平時唔食樽裝既baby food架, 但呢隻就好鍾意食...
好似100 yen一包, 好抵....
用熱水浸下就熱, 加落飯度勁方便!



11 comments:

  1. 好多戰利品呀! 個 schedule 咁 fit 真係去多幾次啦!

    ReplyDelete
  2. 好多戰利品呀! 個 schedule 咁 fit 真係去多幾次啦!

    ReplyDelete
  3. 大人細路都收獲豐富呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係買得太少,好想快啲再去!

      Delete
  4. 睇完你篇blog我都想去多次呀!!!

    ReplyDelete
  5. 很好的遊記, thx! 第時我帶劉bb 去果陣有個參考~~~

    btw, 包包真係好中意隻DOG DOG~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 沖繩真係好啱小朋友,快啲帶劉bb去啦~我一日一景點,其他時間就留喺酒店玩,bb又唔會太攰。我地都好滿意呢一次旅行,真係relax到,希望下年或後年再去!

      Delete
  6. 呢一排真係好多人去沖繩呀, 我fb 都不停有人upload...why 呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 夏天嘛,陽光&海灘!
      而且yen平呀~

      Delete