Monday 15 June 2015

2015沖繩之旅:Day 4

Day 4
 
是日景點:沖繩兒童王國動物園

之前一日去日式餐廳食早餐點知無咩野食,所以呢日就去西餐廳,真係多好多選擇!包包又唔食野(已飲奶),面包都唔食,淨係飲橙汁(>﹏<)
 
 
 

呢日天氣好好呀,有大太陽,當然要去玩水啦~
 

食完早餐就上房換泳衣啦~

呢日啲水唔凍啦,但包包起初都係樹熊一樣攬實我地
 
 
 
papa仲想放棄,但mama我唔放棄,好努力咁安撫佢,又同佢係咁玩潑水,貪玩嘅包豬終於克服左,仲玩得好開心添!
 
 
 
 
 
 
玩完水就拿拿淋幫包包沖涼再畀佢nap。呢日要check out 啦,包包nap時我就有時間執行理。呢間酒店係11點check out,但為了畀包包訓耐啲,我地就打算加錢12點先check out, 大概1000 yen。不過最後酒店無收到我地呢個charge呢!

同包包去玩,最緊要佢訓夠,訓夠就唔會扭計!

check out之後我地就去名勝萬座毛。只係10分鐘車程。
 
叉左電嘅包包好開心咁自己行!
 
 
 
天氣非常好,風景真係好靚呀~
 
 
 
 
好鍾意呢幾張相呀~
 
 
 
擺下PO屎先!
 
 
 

 
只係行一陣我地都流晒汗呀....
 
話咁快又到食lunch時間,我地去左附近既:
 
 
元祖海葡萄

元祖 海ぶどう 本店
電話: 098-966-2588


好多人既簽名
 
 
佢最出名嘅係個海膽海葡萄飯,雖然我覺得只係一般~
反而豬手, 豆腐同苦瓜蛋都好食
 
 
我呢個豚肉飯好好味呢!可能包包肚餓,豚肉,豆腐,加mama用象印焗畀佢嘅蔬菜,都食左唔少!
 
 
 
 
lunch後就去是日景點:沖繩兒童王國動物園!只係30分鐘車程。

 
 
呢個動物園幾好,唔太大,我好怕嗰啲行到腳斷嘅動物園!而且相當乾淨無異味!
 
入到去見到D好得意既電動車, 100 YEN玩一次真係好抵!!
剛巧有個香港FAMILY都一齊係度玩呢~

 
 
 
包包都對啲動物好有興趣,始終小朋友都係鍾意動物嘅!
 
 
唔同種類既MONKEY
 
 
 
 
LION
 
 
elephant
 
 
包包係台北既動物園好近距離睇過大象, 所以佢都特別有興趣
 
 
有隻象BB最近出生, 好可愛呀, 我都無見過咁細隻象!
 
 
另外一邊有個PETTING ZONE, 可以摸摸小動物!
包包見到有雞仔已經好開心, 我就拎起畀包包摸
 
 
點知佢勁大膽, 想自己捉住隻雞仔, 隻手仔咁啱lin住雞仔條頸!!! 嚇死我呀, 幾驚佢lin死人地d雞仔呀~~~
 
 
mama同佢講唔可以大力, 摸摸要gentle
 
 
包包轉個頭見到隻山羊就衝過去!
 
 
仲自己去摸佢 (仔呀仔, 你真係太大膽啦)
好在有工作人員係度, 我先放心ja
 
 
 
之後仲mou係度望隻羊 =.=
 
 
我地再去摸其他小動物
 
 
 

沿路仲有kangaroo 同馬, 如果夠高可以騎馬tim! (不過包包未夠高)
 
呢日天氣太好,行一陣我地都流晒汗!所以走lu.....

之後就去我地呢兩日入住嘅酒店(大概40分鐘車程):
Southern Beach Hotel & Resort Okinawa
サザンビーチホテル&リゾート沖縄
地址: 1 Chome-6-1 Nishizakicho, Itoman, Okinawa Prefecture,
電話+81 98-992-7500
 

相比起Rizzan,間酒店就新好多啦~
 
 
 

下午5點左右,papa話仲有少少時間,提議可以帶包包去泳池玩下水。包包更係開心啦~mama我就唔落水啦,懶得玩完又要沖涼 XP
 
 
 
 
沖完涼, 食住奶咀睇電視, 爽!!
 
 
之後就去食dinner啦,呢日揀左去那霸嘅新都心食燒肉放題。

其實揸車去那霸只需30分鐘,但原來黃昏嘅那霸好塞車,足足用左一個鐘先去到呀~攪到包包又倦極睡了。結果卻是惡夢嘅開始!!

泊好車帶著包包行去餐廳,包包被吵醒了,就係因為訓唔夠,係咁發脾氣!初初就咩都唔合佢心意,唯有畀奶咀佢食。呢個時候我發現我地唔記得拎象印壺呀 (明明放左係枱)~包包因為食物唔啱食繼而絕食,我迫佢食佢就大喊,喊到全餐廳都聽到!!mama感到極度沮喪,又怪自己無記性,雖然見到好多食物,但papa都無心機食,我地都唔知幾想立即離開!
 
papa亂點, 一枱都係肉!
 
 
但錢點都要畀,mama我就即刻YouTube search 巧虎畀包包睇,先只住佢啲眼淚,再由佢靜靜睇一陣先
結果包包睇睇下慢慢就“正常”返啦~好在有隨身wifi!

佢睇YouTube, mama就有時間睇下有咩可以點,間餐廳用tablet點菜,原來好多選擇架,只係papa掛住點燒肉!我就點左個蛋花湯畀包包,又點左粟米同菜。包包終於肯食飯,又其實唔帶象印都ok! 可惜限時100分鐘,畀包包攪一攪時間無多,last order 我點左好多甜品呢!蛋糕怪包包仲自己ko左件朱古力蛋糕!又有雪糕食!

呢間餐廳都幾多野食,希望下次黎可以好好享受啦~
而包包唔夠訓真係好恐怖呢,其實上次去台灣last day都試過架,又係畀人吵醒就發脾氣!

食完飯,對面就係toysrus, 我地又入去行下,因為我地打算買carseat 同highchair!
好鍾意呢D for小朋友既購物車呀....
 
 
由於我地“本來”打算第二日去新開嘅Aeon mall Rycom,所以就“打算”第二日先買,嗰度都有toysrus, 所以行一陣睇定要買既野就回酒店了。

但係……有人喺開左車一陣先話,咁第二日咪無咩時間去沙灘玩?咁咪嘥晒?之後我地兩個就嘈左幾句…… 個行程一早plan好,呢個時候先講,但car seat同highchair係我出發前講明黎沖繩一定要買嘅,咁鄧生,你想點呀~

13 comments:

  1. 萬座毛風景真係好靚呀! 唔夠瞓真係好恐怖, 我都試過呢個經歷, 以後唔敢嘈醒諵B...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係咁啱塞車所以佢訓左,本來打算食完飯就返去訓架啦…… 我都唔想整醒佢 :(

      Delete
  2. 雖然晚餐時扭計,但包包都乖咗成日啦,而且佢都係因為瞓唔夠先扭,情有可原呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明嘅,其實包包大部分時間都乖同好聽媽媽話

      Delete
  3. 哇....好爽呀,兩父子一起游水水 ^^
    係囉,我都好怕 d bb 唔夠瞓嘈...好可怕....@@""

    ReplyDelete
  4. 隨身WiFi好緊要架,去旅行就係咁,好多突發野,就因為咁先令旅程有更多回憶。

    ReplyDelete
  5. 唔夠訓真係好恐怖呢 <-- ET 仔一模一樣!! I feel your pain!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bb嘛,其實我都盡量安排時間佢nap,只係剛游完水太攰又撞啱塞車先攪成咁

      Delete
  6. 我仔都係, 如果唔夠訓嘈醒佢, 真係想同我死過咁, 狂尖叫, 我真係好驚><

    ReplyDelete
    Replies
    1. bb嘛,訓覺好緊要架!其實我都盡量安排時間佢nap,只係剛游完水太攰又撞啱塞車先攪成咁

      Delete
  7. 包包最後都乖乖吖!!!!

    ReplyDelete