Friday 12 June 2015

2015沖繩之旅:Day 3

Day 3

是日景點:海洋博水族館

黎沖繩又點可以唔去水族館呢?

我地呢個hea trip真係太hea, 包包8點起身,我地慢吞吞去食早餐。呢間Rizzan早餐有兩間餐廳選擇,一間日式一間西式。咁去日本緊係食日式啦~點知勁少選擇呀~包包又係唔食早餐(已飲奶奶),但就勁鍾意飲橙汁!

個蛋咁好食都只係食左一粒only....




呢日陰陰, 沒有藍天 ~ 但無咁熱都好既...


上房執下野先出門。去水族館要個幾鐘車程,去到都11點lu , 啲時間真係好唔見使呀!但包包就喺車度nap左30分鐘,都好嘅!

呢日自配母子裝~


有得去街街好開心,頂帽西松屋買架

沖繩美麗海水族館
地址: 424 Ishikawa, Motobu, Kunigami District, Okinawa Prefecture 905-0206
電話: +81 980-48-3748
(P7 停車場)

去到水族館即刻去海豚劇場旁嘅海豚瀉湖,因為11點有海豚訓練睇!我都係fb group人地講我先知!可以好近距離見啲海豚呢!包包唔太熟悉海豚,但睇到中段都已經笑晒好開心,就連我都覺得好好睇呢!
(大家去水族館記得留意TIMETABLE呀!)






真係好近好近呀....




睇咩咁入神?



好大隻烏龜呀~


之後就入去indoor睇魚魚啦~

門口有得影相,有一張細細張嘅相免費送,見影得幾好,最後買左張大嘅,都只係1000yen,平過迪士尼好多呢


入到去摸海星海參,包包好大膽呀,伸手去摸,但又少少驚,掂下縮下咁好攪笑!




入到去睇魚魚,開頭都好有興趣架,睇睇下就只係周圍行,又撩人地小朋友玩。佢宜家見到bb同小朋友都會叫人做bb架!







同日本小朋友玩~




去到大魚缸,可能真係太大,包包都無點望到,相反畀後面嘅梯級吸引左,係咁要行樓梯-_-#



之後就出返去睇海豚劇場啦~
因為好晒我地就開遮啦,點知去到劇場包包都唔肯閂遮,一閂就發脾氣喊!咁開住遮又唔可以入去cover area,所以唯有企喺遠處睇,激氣呀!

又因為太遠,包包都無咩心機睇。於是我就提議不如去餵海豚!我同老公已黎過, 所以無所謂... 所有人都喺海豚劇場,反而無人餵海豚,真好呢!

500 yen 買魚仔就可以餵啦~
包包唔夠力,有幾次條魚都唔知去左邊XD
又有少少距離,所以佢都唔算好興奮。但老公就話啲魚好腥,哈哈!



地下會時不時噴D霧氣降溫, 但包包好攪笑, 一見D霧氣會MI埋眼...
為左令佢克服, 我地就特登走去D霧氣度玩 XD


玩完就要食lunch啦~
本打算沿路搵餐廳(大概知道沿路都有餐廳),但已經一點幾,怕包包肚餓(佢朝早淨係飲奶同飲橙汁),所以喺水族館食算啦~

出名嘅魚缸餐廳係食西餐,唔太啱包包食。我地去左4/F,即係正門嗰層嘅餐廳,食日式自助餐。其實食物真係唔太特別出色,但就好家庭feel,又啱包包食,而且望住無敵海景,我地都覺得唔錯!
(我居然唔記得影相!!!!)

走之前留影, 我相信我地過一兩年會再來, 因為沖繩實在太啱小朋友啦...再大D仲多D野玩!!


我地又特登走去D霧氣度, HAHA



之後我地就離開水族館啦~包包也再次在車上睡了。

返到酒店,我地就換衫去玩水囉~

呢日少少陰天,所以水有點凍,結果包包係攬實我地唔肯落水!!腳仔更加唔肯掂沙(因為之前一晚嘅陰影?!)

睇下佢個樣幾慘慘豬!






可能天氣唔好, 個沙灘都沒有我想像中靚....


既然係咁,我地都唔迫佢,始終水係有點凍,我都怕凍親包包。於是我地就去左室內泳池玩。

池水暖暖,包包一落水就好開心,媽媽都知你鍾意玩水啦~同papa玩得好開心呢~






個水泡同水袖都係西松屋買架~

玩完就著浴袍上樓啦~呢件浴袍係朋友送嘅二手衫,包包著住好fit好可愛!
(而事實上,包包去到邊都好多人話佢kawaii架!)


搭LIFT中


我地三個沖涼後就出去食dinner了。

浜の家
地址: 2097 Nakadomari, Onna, Kunigami District, Okinawa Prefecture 904-0415
電話:+81 98-965-0870

揸車去只係10分鐘。都係人氣餐廳之一!

我地又坐tatami,因為覺得好啱包包!
包包玩完水好攰啦,所以有點扭計,喺等緊食物時就不斷要走(阿仔,未食飯點走呀~),所以唯有用奶咀塞住佢個口 。

點解你成20個月大都咁BB既???



我地叫左招牌芝士龍蝦,魚生船同埋天婦羅定食。


芝士龍蝦正!
但個魚生就一般。無咩味咁嘅。
天婦羅定食都好淡味, 咁就啱包包食~而且呢度價錢唔貴,好抵食!



好鍾意飲湯嘅包包幾日無湯飲,一見碗湯就搶住飲,但個湯個味都幾濃!


食完飯就返酒店啦~前一晚嘅煙花仲有剩,雖然有諗過包包可能驚,但我就覺得包包應該鍾意玩嘅,所以就再試下換對波鞋一齊去沙灘!

果然著左波鞋就唔同晒呀~
而mama我當然會好小心,唔好再令佢辣親!
end up 包包都好有興趣玩煙花,到玩完時仲好似有點失落呢~





是日宵夜喺酒店買,呢間酒店好大,有幾間shop,幾乎咩都有得買! 我本來想買薯片(總覺得曰本薯片好味啲),但包包見到雪糕就兩眼發光,仲一直拎住唔肯放手,係去到cashier畀錢先肯放低,之後就一直拎到上房, 好似有寶咁 XD

所以宵夜就變雪糕了~


14 comments:

  1. 個水族館好大呀,同d 海豚咁近距離接觸好正呀! 包包真係好得意,大個左好多呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同海豚咁近,連我自己都好興奮!
      係呀,包包真係大個左好多,高左瘦左

      Delete
  2. 見到你的分享, 令我想快D去多次沖繩呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去啦去啦~我都想下年再去!

      Delete
  3. 竟然無影午餐相,hea有hea好,我都想hea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為係自助, 所以一坐低就食...
      我老公唔叫唔影相架...

      Delete
  4. 水族館真係好正! 我去時都覺得小朋友黎到一定好開心~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,最正係可以咁近睇海豚!

      Delete
  5. 包包者住浴袍成個濶少咁好可愛
    我發現包包同蛇仔明喺食方面好似
    又係乜都唔食
    但就好鍾意飲湯
    同埋食雪糕
    一模一樣呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺呀!蛇仔媽如有妙法記得話我知!

      Delete
  6. 包包真係玩得好開心呀~!!

    ReplyDelete
  7. 水族館好啱小朋友去呀, 包包好ENJOY~

    ReplyDelete