Tuesday 9 June 2015

2015沖繩之旅:Day 2

Day 2

是日景點: 西松屋&玩具反斗城
 
包包同平時差不多,8點左右起身。
飲奶奶先!


梳洗好,9點落去食早餐。包包因為唔係"空肚食早餐",佢通常食少少麵包就唔食野!仔呀仔,點解你成日唔食野架?!


最鍾意就係橙汁



呢日開始租車,10點OTS會黎酒店接我地去新都心DFS攞車。因為沖繩租車係24小時計,即係我地last day可以10點還車。租車好平呀,5日先一千港幣左右!我地仲租埋wifi router,就隨時都上到網啦~

辦完手續攞得車都11點啦~



今日嘅“景點”係西松屋同玩具反斗城!哈哈!
那覇西松屋新都心店
那覇市おもろまち3丁目4-26
電話: (098)861-8320
由DFS揸車過去西松屋只需5分鐘

一入到西松屋就好興奮,好多野買呀~





papa就負責睇住包包,我就盡力買野。
包包都玩得好開心架,周圍攪野,又撩人地啲小朋友玩,追追逐逐,追到papa叫救命呀~


其實宜家都好後悔買得太少呀~嗰時諗住會去玩具反斗城,所以忍住手買。但其實西松屋買日用品同衫褲鞋襪會多啲同抵啲,玩具反斗城就買玩具,baby food同disney product! 老公又話如果我想可以過兩日再去西松屋(點知最後無時間去),攪到我唔算買左好多!西松屋主要買左啲衫仔鞋仔,牙膏牙刷,水泡(即買即用),零食,bb日用品。

去完西松屋就去反斗城,喺西松屋後面嘅apple town商場入面。3分鐘就到。

Toys "R" Us Nahashintoshin
日本 900-0006 Okinawa Prefecture, Naha, Omoromachi, 3 Chome−3
Tel: +81 98-865-5566

入到去都無點影相,因為包包開始眼訓,要把握時間!

mama睇緊後面啲high chair,包包見到個學行車想坐,我就放佢落去,papa終於有時間休息下同去廁所,哈哈!
(最尾我係買左張highchair返香港架,遲啲分享)


行完有啲失望,想買鞋畀包包,唔係無碼就唔靚。啲玩具又好大盒,真係唔知點帶返香港所以無買。本來想買balance bike, 但啲款又唔靚喎。有啲野想買又1516。所以都唔係買左好多野。老公就話諗下先,仲有時間再返去買。呢日就買左雨傘水鞋,baby food,衫仔送朋友。

戰利品遲啲分享。

之後就喺商場食lunch。fb group見人介紹食壽司,但之前一晚宵夜食左壽司唔想又食,而且唔知包包啱唔啱食呢~其實呢個商場好多食店,好多選擇。就喺壽司店旁見到有間餐廳好多小朋友,間餐廳好baby friendly,主要食西餐,好啱包包,我地就入左去。

間餐廳叫LaLa Primo, Apple Town 2/F


第一次坐tatami食西餐!包包張baby chair好得意呢!仲有好抵食嘅兒童餐!

叫左三樣食物,全部都好好味!包包都好畀面食左好多,兒童餐仲有雪糕,包包又有雪糕食!







兒童餐只係六百幾yen




食完仲可以行來行去玩下


呢餐我地食左好耐~
唔知點解同bb一齊啲時間好唔見使,話咁快已經兩點幾!

食飽飽就上車啦~去我地呢兩日住嘅海灘酒店Rizzan。
Rizzan Sea-Park Hotel Tancha-Bay
沖縄県国頭郡 恩納村谷茶1496
電話:+81 98-964-6611

要個幾鐘車程,正好畀包包訓陣!

去到check in上到房都差不多四點啦~
間房好大,但就舊左啲!fb好多人住呢間hotel, 間hotel好大好大,一來價位平,二來房大,三來就係個好靚好大嘅海灘。



個view好正呀~好想即刻跳落水呀!



包包最愛hide & seek,睇佢幾開心!




mama出露台掠衫,佢又攪攪震


是日book左人氣餐廳琉球之牛食燒肉(喺香港叫酒店幫我地book),呢間餐廳只可以book 5:30,所以我地好快又要食dinner 啦~

著左新買嘅涼鞋仔,包包好鍾意呢~



喺酒店附近,所以我地就5:15出發。點知畀gps點我地繞左個圈,泊得車去到遲左10分鐘,張枱無左要再等位!好在我地食完lunch無耐唔太肚餓,就去對面便利店行下,順便睇下今晚宵夜食咩好,hehe...

琉球の牛
 沖縄県国頭郡 恩納村前兼久909-2
電話:+81 98-965-2233
6:15左右返去好快有枱啦~
仲見到好多人喺門口等位
同埋好多香港人呀~




隔離枱好好,幫我地影相


啲牛真係好味,真係入口好鬆軟,宜家諗起都流口水!因為怕燒肉唔啱包包食,我朝早已經用象印焗左啲南瓜(香港帶去)同蕃茄仔(前一晚買),加少少燒牛肉畀包包食,佢都好畀面食唔少,papa話佢果然識食!但就好曳攪呢樣嗰樣,為左有安落飯食,佢食飽就畀佢睇兒歌。

食食下我地發現前後左右都係香港人,隔離枱伯伯仲喺今朝間double tree by Hilton見過,佢同包包玩得好開心。包包又撩後面枱哥哥姐姐玩,笑到卡卡聲。到我地食完走時,包包仲親善大使咁周圍同人byebye同飛吻,個個都話佢好可愛好好玩唔怕醜呢!

之後我地就去返便利店買野食。包包有cheese cake, mama我就食薯片,papa就有杯麵啤酒!

呢日時間尚早,返到去就去酒店shop買煙花去沙灘玩。

包包著左涼鞋,一踩落沙度就呱呱嘈,樹熊上身痴到我實。我仲以為上次去完沙灘佢唔驚沙添!!到點煙花時佢都仲嚴緊自己對鞋有沙 -_-#

可能上次沙灘啲沙係濕,無咁吉腳。係mama唔好,我應該做好事前功夫,畀啲心理準備佢先!



papa見我抱得攰就接手抱佢,點知佢一直喊,我地以為佢眼訓啦,就唔再玩上房休息。


點知第二日先發現佢手仔原來畀火屎辣到呀!我即刻怪papa,因為包包喊得最勁時係佢抱包包玩緊煙花嗰時,真係心痛死我。而我都覺得包包好勇敢,因為佢好快收左聲唔再喊,第二晚我地再去玩煙花佢都無驚驚呢~

上到房食包包至愛cheese cake, 沖埋涼都成十點先訓。

17 comments:

  1. 西松屋真係好正呀! 我上次去都買唔夠, 反而玩具反斗城無咁吸引 HAHA
    好想睇你分享張high chair呀!!
    包包好勇敢呀, 唔怕放煙花! 辣親第二日又無事, 叻仔!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 西松屋真係買唔夠呀~toysrus d 野全部大大件,真係唔知點買!
      我好多相未upload, 或者寫左high chair先?

      Delete
  2. 嘩﹗咁勁抬張high chair返來﹗真係要睇吓佢真身先得﹗
    我每次去西松屋都抱住唔會再來嘅心態去掃貨,就算再來都可能有其他嘢再平可以再買,所以一定有殺錯無放過咁買

    ReplyDelete
    Replies
    1. highchair係砌嘅,所以唔難抬返香港架!無辦法,stokke太貴啦~我好開心我買左佢返香港,連屋企人都話張櫈好呢!
      有左呢一次經驗,下次一定要有殺錯無放過呀!最衰唔夠時間慢慢行呀~

      Delete
    2. 點抬呀!係架,買左啲好野真係好幸福,我架bb車到而家都有人問邊度買(^Q^)

      Delete
    3. 返到HK先砌, 個盒係好偏架
      同埋我地係泊左車係HK 機場, 所以都好方便呢

      Delete
    4. 你泊車幾錢日,好似一百蚊一日

      Delete
    5. 好似頭三曰280,之後每日100, 老公話平過坐的士,自己揸車始終方便啲

      Delete
    6. 如果自己渣車咁行去check in 遠嗎?

      Delete
  3. 愈睇你分享愈想放棄下年去9洲改去沖繩,沖繩有無得買野架?但我真係好想再去9洲玩,但又要儲錢只可以慳啲洗,不過睇你哋真係超吸引

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9洲你唔係去過咩? 6月或9月去沖繩都抵, 抵過去台灣呀!

      Delete
    2. 真係?咁有無街街架,賣碟嘅鋪頭,賣鞋嘅鋪頭就夠我買。

      Delete
    3. 無街行,主要行商場,賣碟嘅真係無咩地方,LC算唔算?平香港好多。賣鞋係大人定細路鞋?唔多但商場/百貨裡面都有嘅。其實如果唔係買bb野,我都無咩好買。

      Delete
  4. 西松屋同akachan,我鍾意Akachan 多D 款~ 但西松屋減價就抵買D

    ReplyDelete
  5. 又去旅行, 包包一定好開心呢! 可以全日同papamama 一齊~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢更係開心啦~
      不過佢開心即係我開心~

      Delete