Thursday 25 June 2015

2015 端午節

呢日端午節,我地同包包去左愉景灣睇龍舟
因為包爹嘅公司每年都會參與愉景灣嘅龍舟競賽
包爹之前都玩過兩年架,但宜家weekend都會陪我同包包,無時間train

我地揸車去欣澳,再轉巴士入愉景灣
都真係幾遠架

呢日天氣真係好好,仲好熱呀~


去到我地先同老公同事打招呼
包包豬好可愛,扮怕羞
再同包包行下沙灘





天氣實在太熱,我地就搵個地方食野
包包好心急想飲橙汁!


因太肚餓,唔記得影食物XP


食飽之後就同包包睇龍舟



包包對龍舟興趣不大,但佢就好鍾意望海




咁大個沙灘,無理由唔玩下水吧
但包包依舊怕沙


 又變樹熊


本來想畀多少少時間包包warm up,同埋由mama同佢玩佢會feel comfortable多啲,但天氣實在太太太熱,我地都頂唔順,想快啲走人。

坐返巴士去欣澳,畀包包自己一個坐
好在mama有帶風扇仔


包:嘩好涼呀 

包:我個頭好熱呀


包:又幾涼喎


包:吹下加拿大先


哈哈哈……笑c我

同papa排排坐


就咁速遊左愉景灣!

8 comments:

  1. 你地好叻啦,我超怕熱,真係唔敢去沙灘啊....><""""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 為了帶bb去玩,熱一點都值得!
      小朋友總不能整個夏天待在冷氣房
      盡量早上去玩,就無咁熱
      我地有揸車,已經好好多了

      Delete
  2. 你哋咁早入埋愉景灣真係好勁﹗我今年已經起唔到身去睇龍舟啦﹗

    ReplyDelete
  3. 嘩, 見到都覺得熱呀! 以前的我, 一定唔會夏天的白天時間去SWIM 因為怕曬到愈來愈多雀斑, 而家, 個個星期為左帶劉BB 去swim, 頂硬上啦, 鬼叫佢中意玩水咩... 唯有keep 住揸防曬啦><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,做媽媽真係為左個仔乜都得!
      我去沖繩時見到啲日本媽媽件泳衣有帽同長袖架,你可以考慮下XD

      Delete
  4. 吹下加拿大..呢個好好笑...哈哈!
    包包有無曬黑呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包係沖繩已經晒黑左,哈哈

      Delete