Monday 22 June 2015

2015沖繩之旅:Day 5

Day 5

是日景點:Naha Main Place

我同老公傾好,其實我地去旅行都係想relax, 所以決定唔去Aeon Mall Rycom啦~因為呢個mall super大,閒閒地要行三四個鐘架!

一早去食早餐,包包又唔多食野,我都預左,papa仲自動去拎橙汁佢飲。




呢日著左FAMILY TEE


呢日天氣好好呀~好想快啲返酒店玩水!

食完早餐我地就返去尋晚去過嘅toysrus,買左一個carseat for 包包,因為日本買carseat平過香港好多,而我地又打算生第二個,所以就買個大啲嘅畀包包,第時bb就可以用宜家包包用緊嗰個 (聲明:艾利絲未有孕呀,只係計劃定)

又買左個infant carseat畀老公細佬,因為包包又就快做表哥啦~計埋呢個即將出世嘅bb,包包已經有三個表弟,生於大家族真好,有好多表兄弟姊妹一起成長。呢個carseat就貴囉,成個太空艙咁,有cover架,但呢個叔叔好錫包包,無計啦~



另外就係包包嘅highchair。其實包包一向坐Aprica highchair坐得好好,只係夏天真係熱左啲。我一心想買類似stokke嗰隻可以adjust嘅highchair, 日本人出名細心架啦~果然好多款揀,平嘅8千幾yen就有,貴嘅都只係二萬幾yen,我就揀左一款連軟墊嘅,連稅10,800yen,港幣六百幾就買到啦~


之後就買左份禮物畀包包,再買啲零食送朋友就走啦~

好啦,買咁多野我地四隻手點拎呢??(差啲連車都唔夠位)
toysrus 斜對面就係郵便局,順路就去寄埋兩個勁bulky嘅carseat!by ship大概四百幾蚊港幣!係個infant carseat重,成13kg! 而highchair係要砌嘅,好偏身嘅盒所以可以寄倉跟我地返香港。



唔去Aeon mall, 就去左隔離嘅Main Place shopping centre, 因為我地呢個trip都無咩買到野畀自己呢!呢度有好多日本牌子嘅衫褲,都有童裝同電器。我快手買左兩對made in japan嘅鞋,雖然簡單,但超舒服呀~有鞋墊嘅高跟鞋,一啲都唔攰!!呢度係tax free 架。但去畀錢時我先發現我地無帶passport喺身!(我地習慣放夾萬) 好在剛巧有香港人喺附近,大家一齊畀錢,大家都有tax free (買夠一萬yen先可以free tax)

雖然啲衫ok,但帶住包包又無咩心情睇衫,唔想悶親佢,而且6月頭無sale,加上無tax free 嘅話都唔算抵,所以我地都無咩收穫。

差不多時間食lunch, 本打算食和風亭,點知lunch時間勁多人。隔離間食吉列豬扒嘅餐廳少人啲,好快有位,所以就食呢間啦~又係坐tatami。叫左個兒童餐畀包包,滑蛋豬扒飯,好抵六百幾yen。包包都食得ok,仲飲晒杯橙汁!





另外叫左一set吉列豬扒,真係好味!呢個質素香港應該好貴呢!反而另一set豚肉飯就一般,啲肉硬左啲!





包包要餵PAPA食飯




我覺得呢間餐廳都OK呀!




食完我地就返酒店啦~包包喺車上nap左30分鐘。

其實Southern Beach Hotel喺沖繩嘅南方,即係近機場嗰邊。好近outlet同游食來系滿魚市場。我地特登揀呢間酒店, 方便LAST一日去OTS還車...

見順路,我地就極速去遊食來買手信,同去魚市場買壽司(喺隔離)!個魚市場唔大但好乾淨!




250yen一隻蠔,唔食真係對唔住自己呀~好大隻!!
不過可能已經係下午,無我地三年前嗰時咁好味。
另外就買左啲壽司估宵夜!




極速行動後,成功三點幾返到酒店!去玩水囉~

酒店有beach,呢日天氣好,個沙灘真係好好好靚呀~!!






啲水仲好清!相比恩納嘅Rizzan仲靚呢!



包包又係唔鍾意沙,我都預左。
但呢一次就算mama安撫左好耐都唔肯落水。
(呢張係包包唯一一張唔喊既相)


原因係呢個沙灘啲水好咸…… 包包塊面或眼一沾到水就喊。




所以我地玩左一陣就去返泳池啦~

咁靚嘅海灘真係好唔捨得呀~啲沙都好幼細,下次可能考慮再住呢間!

去到泳池,包包即刻開心晒!




玩到五點幾,就上房沖涼。包包呢日訓得少,又晒完玩完水,一定要畀佢nap下,打算畀佢訓到7點,再出去dinner。由於呢晚比較遲dinner, 所以包包臨訓前畀左支奶佢飲。mama我都一齊訓左陣,papa就自己落沙灘再游下水!

7點幾,本來打算去outlet行下加dinner,但原來outlet收8點…… 我地呢幾日都食太多,打算食拉麵算了,就去左小祿站嘅通堂拉麵。只係20分鐘車程。包包仲訓緊,就抱佢上車,點知到左佢都仲訓緊。而平日夜晚嘅通堂居然要等8個籌先到我地!

於是我地就放包包落stroller,去附近嘅aeon行下先,順手買啲麵包畀包包第二日上機食。

行行下見到有food court,因為包包未醒而通堂又好細唔太適合推埋bb車入去,所以就打算隨便喺food court食少少野算。

看圖點菜……
呢個魯肉飯好好味,我地食完仲買多個畀包包,in case佢醒左都有野食。(放入象印保溫)



另一個豚肉飯都ok



到我地食完,包包仲訓緊。



last 一晚喺沖繩,當然要食雪糕啦~唔使同包包share, 所以我叫左chocolate brownie, 呢個好好味呀~chocolate 好濃味!而老公就食軟雪糕。



之後就返酒店啦~

返到酒店,放包包落bb床,已經過左佢平時嘅訓覺時間!估唔到佢真係咁攰呢!(結果佢係訓到第二朝!)

第二朝就離開沖繩啦~我都要執行李,仲有我地嘅戰利品!

是日宵夜係魚市場買嘅壽司,仲有先前買畀包包嘅魯肉飯!老公話飽到訓唔到,哈哈!

包包無食dinner, 所以臨訓前沖左支奶佢飲。好左有帶多啲奶粉!

21 comments:

  1. 偷睇到包媽水著, 好FIT 呀, 羨慕死人喇
    包包搬嚟搬去都唔醒, 好乖仔喎, 通常我屋企行規係蛇仔明訓咗大家都要好輕聲好輕力, 個衰係好醒訓, 激死人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 肥晒喺肚腩你見唔到ja
      包包平日都無咁訓得,呢日實在玩得太攰!

      Delete
  2. 包媽身材咁fit, post 一張咁小呀

    ReplyDelete
  3. 包媽好fit,生多幾個都無問題

    ReplyDelete
  4. 同意樓上各位,包媽身材完全成為焦點! XDDDDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為包包得呢張相見得人,下次都係唔po啦(>_<)

      Delete
  5. YEAH﹗我都係睇到包媽水著look即刻叮一聲﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇唔到睇唔到,包包先係主角呀~

      Delete
  6. 包媽媽身材勁好又皮膚白,好靚女。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anki媽你見過我應該知我身材唔勁架喎 XD

      Delete
  7. 包媽身材好好呀x1000 XD
    naha main place都幾好行呀, 不過湊住bb又真係麻煩d, 如果淨係大人行好多野買到呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. main place真係幾多野買,但我大頭蝦唔記得帶passport,無得退稅就爭啲

      Delete
  8. 我原本都唔為意 (證明我幾專心睇包包!) 睇樓上講我又碌返去睇包媽,一個字索!

    ReplyDelete
  9. 大肚腩冇可能著到三點式,一個字索!

    ReplyDelete
  10. 包媽水著look 真係好索呀~~ post 一張咁少呀~!!!

    ReplyDelete
  11. mama 果然係辣媽, 好fit ar~

    ReplyDelete