Friday 10 April 2015

2015台北宜蘭之旅: day 1

包包一歲半,終於可以同佢去旅行啦~

第一次就近近地去台灣試下先!我地連爺爺嫲嫲姑媽一行5人一齊出發!

我地坐CX 10:10機,因人多決定揸車,兩小時前到機場,但由T2 行去T1, check in, 過關,唔知點解攪到勁趕。出發前幾日打去hotline request第一行,但佢話要check in時先可留到位,check in時request左第一行,但佢話要去到gate先知有無。去到gate居然畀得一個位,我地決定唔要,一家人一齊坐!咁又晒左我啲時間!

好在仲有時間同包包去睇下飛機先!


睇佢睇得幾入神!



出發啦~



day 1
香港機場~ 台北桃園機場~ 台北車站凱撒大飯店~ 101大樓~ NEO19馬辣火鍋

包包未起飛前有啲扭,扭扭下就訓左,訓到落機,所以佢應該唔知自己坐過飛機。而mama就好舒服,仲睇左集檸檬嘅十二道峰味呢!

我地呢個trip以舒服為主,所以我地call左接機 (酒店就喺台北車站,其實可以坐巴士)

本打算買電話卡,但機場counter勁多人,司機好好人,話可以車我地去第二度買,慳返唔少時間!但唔知係香港人快定台灣人慢,出卡過程都好慢囉,唔怪得機場排長龍啦~

去到凱撒都差不多兩點,台灣酒店一般三點先check in ,所以未有得check in住,就去食啲野先。本打算食咖啡弄,好近酒店,點知星期五嘅下午都要等位。所以求其去左新光三越食少少野就算。最緊要餵飽包包。(包包食物:香港帶去嘅粥仔)

食完野就check in啦~
我地住嘅房係新裝修嘅,貴少少但絕對值得!地方乾淨光猛。包包好鍾意,不斷走來走去。
一早request左bb床同浴盆,一入房已準備好。但bb床同浴盆都有點舊。

凱撒大飯店
http://taipei.caesarpark.com.tw/zh-tw/






本打算畀包包小睡,但佢勁hyper唔肯訓,所以我地就出去行啦~

6299未去過101,所以就去行下。



原來101有間market place,早知唔使帶食物過來啦(for 包包),大把食物可以買!

行一陣就去NEO19馬辣火鍋dinner,呢間可以上網book枱。

馬辣頂級麻辣鴛鴦火鍋
http://www.mala-1.com.tw/

行過去大概10分鐘。行行下發現包包喺bb車訓著左!

twd 6xx 任食真係好抵,最正係好多h同m嘅雪糕!汽水啤酒任飲!食物質素都唔錯,老公同62都覺得好過香港啲任食好多!





我仲趁包包訓左食左雪糕同飲汽水先,因為佢見我食一定lur我要食埋一份!我地6個人佢畀左8人枱我地,有兩個爐!所以我地留起半個爐for包包。(包包食物:餐廳裡嘅白飯加烚魚,菜,菇同粟米)



忙於湊包無影其他食物



包包訓醒啦, 佢呢度都有BB HIGHCHAIR但就有點舊, 而且我自己會另加TOTESEAT




食完飯6299話想上101上面,老公就陪6299,我同包包姑媽就周圍行下。

香港無嘅GU,包包自由行上身,好攪笑!



食飽飽就返酒店訓啦~
包包都好快十點左右就訓左。
但mama就要洗碗,執野,煲水等等先訓得!

P.S.
呢個trip我影得好少相,因為老公同家人都唔鍾意影相,我唔叫都唔會幫我影相架。我又要湊包。特別係食飯,我餵完包包都食得7788,想影下啲美食都已經食晒落肚啦~


10 comments:

  1. 包包自動瞓著等你有得食都好好吖

    ReplyDelete
  2. 個 crib 係咪要自己 request 架?
    湊住個b, 舒服真係最重要!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 首先要request坐第一行,上左機可再request crib, 第一行先裝到,不過包包1歲半太大都唔會訓crib lu

      Delete
  3. 同意最辛苦係返酒店後要洗哂啲野同執定第日啲野先好訓。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲要個老公好HEA咁訓係度打機!

      Delete
  4. 包包好乖呀, 瞓多D覺等媽媽可以休息下~

    ReplyDelete
  5. 任食雪糕好吸引, 仲要係兩大高級品牌!!!!!!!蛇媽絕對係雪糕迷, 即刻又想去走一轉添

    ReplyDelete