Tuesday 21 April 2015

2015台北宜蘭之旅:Day 3

Day 3
松山文創園區~ 上引水產 ~ 羅東林業文化園區~宜蘭 ~ 民宿

呢日下午要去宜蘭啦~去到民宿一肚氣,下面再講!

包包呢日7點幾就起身,照樣畀7安奶佢,點知佢飲完喊,唔夠飲!係包包人生第一次追奶飲!我就拿拿淋沖多兩安畀佢,又飲得晒!其實包包喺台灣跟我地食飯時間,佢係相比喺香港食少左一餐架,可能佢都知道所以要食飽啲先得,哈哈!
(自taipei trip 之後,包包由飲7安奶變左8-9安奶!)

我地照樣9點去食早餐,我又用象印攞左啲食物畀包包。今日包車由一點開始,但酒店要12點check out, 所以我地就出去前check out 左先啦~

跟住坐捷運去市政府站,行過去松山文化創園區都好近。呢日真係好好好天,又晒又熱,但行到老公同6299拿晒口面!

有個湖又有啲枱櫈畀人坐,hea下都好舒服!




同爺爺嫲嫲影下相先!



包少要爺爺拖喎~


見到隻狗仔,企喺度唔肯走XD


之前坐捷運時,有對couple見到包包好得意,同我地傾計,叫我地帶包包去松山呢個地方,話好啱小朋友。所以大家都一致同意黎呢度。

點知,毫無文化嘅老公黎到就彈三彈四,又話熱又話晒又話無野睇!包包又開始眼訓,所以有啲扭計,老公又忟忟地。好掃興囉!我都無心機影相!

包少有人擔遮有人抱, 你就爽啦.....


烈日當空, 晒到眼都打唔開!


做緊SNOOPY展, 好多人排隊


好唔情願咁影相!

呢個area係畀人賣自己diy嘅作品,雖然我無買野,但都好欣賞佢地嘅熱誠!


最後入左誠品行,有冷氣,老公先無咁勞嘈ja!

一入到去包包見到架車仔坐到唔肯走!



呢間誠品唔多書,主要係文化生活產品,有啲都幾得意架!食左個自家制冰其淋,點知中伏,一啲都唔好食!


行行下,包包就訓左。老公就話不如叫司機黎車我地。於是就離開呢度,都無認真行到,好可惜。等司機時啲鴨喺側邊周圍行,包包睇見一定好鍾意。


我地上左車就叫司機車我地去上引水產食lunch, 老公成日都話想黎。好大個market呀~


入到去係勁多人,好似唔使錢咁!6299就同包包(仍在睡覺)喺出面等,我地就買野一齊食。

除了海鮮,仲有好多蔬果賣



老公一心想食蟹, 但我地人多加上有包包, 唔可以喺立吞區食 (一早講左佢知啦, 佢都要黎睇下喎!)
所以都係買左D SUSHI, 魚生咁.... 搵左個位企係度食... 其實6299唔多LIKE, 係佢個仔話要黎無計....

買完野包包就醒左, 我就餵佢食今早酒店攞既食物, 同畀左少少秋刀魚佢食...
唔知係咪剛訓醒, 又或者D食物唔夠熱, 又或者佢要坐BB車食唔鍾意, 包包食得好少JA...

食到一半先記得影相!
SUSHI一般
魚生好味,帶子又大又鮮!


秋刀魚都好味, 仲好平!


食飽我地就出發去宜蘭。大概1.5小時車程。值得一讚嘅係個司機好好,有禮貌又有耐性!佢比較靜,唔會太多口水,但我有問題佢都好樂意解答。其實我驚嗰啲係咁講野嘅包車司機架!最好係架包車有埋carseat, 唔使我抱住包包。

包包nap完喺車上梗係精神啦… 難為mama要陪佢玩,唱歌,食餅餅,玩手指!其他團友就大覺訓!

好快去到第一個境點,羅東林業文化園區

台北就好晒,宜蘭呢邊反而天陰陰


不過就行得好舒服,又有微風


影下相先!



有人要落地唔肯影相!


除了好多樹,仲有架火車畀人影相


中間位置有好多枱櫈畀人坐,我地都hea左好耐!

包包又喪跑,畀papa訓話


有間好細嘅咖啡店,除了咖啡仲有花茶同其他飲品。我要左黑糖薑母茶。好薑好好味,飲完個人好暖呀~ 包包陪我地排隊~


無啦啦有個波,無人認領。包包就係咁踢,仲同個台灣妹妹一齊玩左陣呢。


呢度環境真係好好呀~



想同包包影張相都難!


最鍾意行行行!


我地玩左一個鐘到就走啦~

之後司機車我地去諾貝爾買奶凍卷

諾貝爾
http://www.pieart.com.tw/


買左草莓味(司機推介)同香芋(老公話要食)。夜晚食左做宵夜,好好味呀!但一定要雪,所以唔可以買返黎香港,仲要twd150 only, 好抵

除了奶凍,店內仲有麵包賣,我都買定啲麵包畀包包。包包lunch食得少,一上車就食左個麵包仔!

之後我地就去民宿啦~

之前上網搵過好多親子民宿,但原來受歡迎嘅民宿要好早book,一心想住嘅聖荷緹已經無房~

一番research後喺fb book左:
松之墅
www.songminsu.com

我地book左一間有滑梯嘅3人房同一間二人房。因為香港轉賬台灣麻煩,民宿仲唔使我地落訂

但。係。。。。

去到民宿,佢居然話無留到房畀我地!佢話可能佢太太無講低所以房間畀左其他客人!

真係好嬲好嬲呀~佢即刻幫我地搵其他民宿,仲係咁講對唔住。

之後就安排左佢表弟嘅民宿畀我地,仲話有滑梯又新裝修未有人入住過!但就由兩房變做一大房。房價當然平了,但就要我地6個人住同一房囉~

呢個moment我地都無得揀啦,唯有接受 (我後來先醒起自己無講價,佢應該收我地平啲!)

呢間民宿係:
羅東小築
www.luo-dong-villas.com/

去到民宿,好大間,大廳有幾個小朋友走來走去,應該係住客。上到房,好。大。陣。天。拿。水。味!!! 但99話算啦,住一晚唔緊要,唔想再煩了。
中間一張大雙人床,當然係畀6299訓了。


地下加床,我同老公同包包訓

滑梯上下都有單人床,姑媽選擇訓上面。下面就成了包包樂園,係咁爬入去同開燈關燈。


民宿主人整左waffle畀我地食,好香幾好味,包包都食左好多,令我有衝動想買返部waffle機!

上返房,包包當然要試下滑梯啦~但滑梯又長又斜,唔可以畀包包一個人玩,我地一個人上面,一個人中間開始接住佢先得。


其實對於包包黎講,佢已經好開心啦~


時間都唔早,要食dinner
本打算去羅東夜市,但可能lunch食得唔好,6299話想食餐廳。
我地就問民宿邊度有餐廳,介紹左一間喺附近好local嘅餐廳。
食物都ok架,唔差。仲可以揀白飯or銀絲卷。仲有飯後果送。包包就食左白飯,菜,豆腐,魚,都有過一過熱水先畀佢食。

又係餵完包包先影相,食到一半lu...


呢餐抵呀,埋單先twd1200!!

因為包車時間已過,食完就叫餐廳幫我地call的士。坐的士時個司機問我地點解住咁偏遠,話治安唔太好,叫我地一定要坐車,唔好自己行路!

到左民宿,無人!自己用key開門。隻門仲要好易開嗰隻,攪到我地都有啲驚!

上到房,發現佢唔記得畀bb浴盆呀~民宿主人唔係住呢度,但打極電話都無人聽!包包就第一次沖花灑涼!好左包包無喊!

呢日包包只訓一個nap,所以都好快訓左。但佢12點幾就喊醒,攪左成個鐘我先有得訓。


9 comments:

  1. 嘩﹗間房畀咗人都得﹗好彩最後都有房而包包都OK

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實間房真係麻麻地,好在第二日間民宿好好6299先無黑面

      Delete
  2. 其實文化區有魚有好多野睇呀!
    個蛋糕卷朱古力味都好推介架,最衰訂唔到聖荷緹啦!佢地唔會咁,不過我就見佢唔收訂勁驚好似你咁,所以去前提佢幾次仲去前講定幾點到。但包包一樣咁開心,你呢間係邊個位,我又無諗過治安,個司機又講得岩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去到文化區太晒太熱,個個都無心情行!好可惜!
      我都唔知邊個位,係司機車我地去。入夜真係勁黑勁荒蕪。係啦,我應該之前提下間民宿!其實好多民宿都唔使畀訂,係無諗過台灣都會發生咁嘅事!

      Delete
  3. 去到無留房俾你地真係晴天pig pig啊~~~~~好彩最後有民宿有房!
    天氣熱真係好易忟憎, 同無乜心情....下次揀啲無咁熱既日子再去...^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實三月都唔算熱, 係我老公特別煩 >.<

      Delete
  4. 天氣熱去旅行真係會好易行到無心機, 不過我相信包包都好開心~ 可以去唔同的地方玩~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實三月都唔算熱, 係我老公特別煩 >.<
      包包都無野, 仲好開心!

      Delete
  5. Hi...包包媽媽,,請問你仲有冇個包車司機聯絡方法呀??

    ReplyDelete