Tuesday 7 April 2015

2015台北宜蘭之旅:前言

CX去台北機票實在太抵,所以決定第一次同包包去旅行就去台灣。有左上一次去澳門經驗,都係同埋屋企人去好,幫手拎行李同有多啲人湊包。

6299同包包姑媽決定一齊去。
本來諗住平平地去5日,結果因為62要求住好啲,同埋老公要求行程舒服啲而做唔到平平地……慳家嘅我有點不爽,但唔使我畀錢就唔理lu....

62要求酒店要唔好太差,地點要方便同埋必須要包早餐。幾年前去過台北住西門町捷絲旅佢都話麻麻地,我就知今次麻煩啦~而且我地有5個大人,我地打算要兩間房,而其中一間係四人房或可以加床。台北酒店大多細細,仲要包早餐!我真係搵左好耐……

結果:
~ 台北住凱撒新裝修嘅房,$13xx per night,對比以往自己去台灣只係住幾百蚊嘅酒店算貴架啦

~ 機票本來一千蚊唔使一張,但老公話要時間靚嘅結果用左$13xx張

~ 雖然酒店就喺台北車站,但我地都book左車接機

~ 宜蘭三日全包車

~ 宜蘭兩晚住民宿

我公司係331年結,所以出發前好忙,諗住去過幾次台北而宜蘭又包車都無咩點plan…… 出發前兩日發現團友真係靠晒我plan行程,先草草搵定想要去嘅地方!

另一方面,就要預備包包食嘅野,因為包包仲係食bb餐。雖然預左畀佢跟我地食出面野,但希望佢盡量唔好食太油太咸。帶左兩個象印,一啲baby food同蔬菜,bb零食同玩具 (不過結果係我無咩時間整野畀包包食……)

最重要係帶左三大支水同自家水煲。

其他物品我無特別整check list,食、訓、痾、沖涼,帶平時用品就可以。另外帶衫褲鞋襪同藥物。

結果包包用品佔左3/4,老公都嚴我帶太多野!我執野執到零晨一點,第二朝5:30起身煲粥,好眼訓呀~

好啦~出發啦~


10 comments:

  1. 辛苦包媽喇, 去痛痛快快嘆吓忘記晒啲攰架喇
    期待你分享遊記

    ReplyDelete
  2. 玩得開心累都值得呀!我都有時比出面野食比妹妹,應該無咩大問題既。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包係食到出面野,只係自己唔想佢食太多油鹽

      Delete
  3. 唔好理咁多, 玩得開心就得la包媽

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然攰但都值得嘅
      只係自己本身已好忙,但仲要book呢樣嗰樣仲要plan行程,真係好好好忙囉~

      Delete
  4. 男人都係唔明, 我果時成程俾老公怨帶咁多野, 講到今時今日, 佢地唔明帶多好過帶漏的道理~
    象印同熱水煲真係好緊要, 慳好多時間, 期待包媽再分享今次旅程呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 男人係咁架,我話到時帶少左野係咪你負責呀?我老公即刻唔出聲!水煲又係,係咁話酒店有,我話酒店嘅唔乾淨佢又唔信!

      Delete
  5. 我已經放棄唔俾table food呢個原則,宜家出街都係一半自帶,一半table food,輕鬆好多! 等你寫行程~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都明嘅。所以有白飯嘅地方我都唔帶bb餐,出街食物又會先過下水先,希望盡量唔好食到咁多味精啦

      Delete