Thursday 16 April 2015

2015 Easter holiday

5日假期真好!
太多blog未寫,就一篇寫晒啦~

Day 1
查實我地由台灣返來只有兩日,仲返左工,元氣都未復原,所以是日只係出街買返啲食物,同埋unpack行李,休息下咁!

Day 2
因為姑姐送左兩套海洋公園全年飛,所以就趁假期去玩下啦~呢個月係老公生日月,仲可以換4張免費飛!一於帶埋姐姐,老公家姐同佢個女(即係包包表姐)

呢日天氣好好,都幾熱呀~

9:30出門,一個鐘車程,去到排隊左好耐換飛,入到去都差不多12點啦~
(姑媽執機, OCEAN PARK無左個PARK =.=)


要先搵地方食lunch同餵包包。本來想去好靚個間海龍皇餐廳, 但好多人等位呀.... 好在有個PLAY AREA畀小朋友玩 .... 另一方面, PAPA又去大熊貓餐廳等位! 包包玩得幾開心! (其實無野玩架, 係爬來爬去)



玩到咁上下, PAPA玩個邊有位, 所以我地就去左大熊貓餐廳LUNCH...

帶埋姐姐真好,我地買完野食已餵飽包包,咁包包就唔會lur住食大人野。

OP啲野真係好貴,百幾蚊一個飯,好在味道都唔差。買飯送雪糕,天氣實在太熱,包包食左佢人生嘅第一啖雪糕!vanilla味,鍾意到要自己畢!MAMA唯有快手食晒佢!XD



食飽飽, 就去睇熊貓,點知熊貓lee埋左,好失望呀~
去其他地方玩前先搵地方換片先!
好晒呀, 帶返副超先! (係朋友送架)



換完片仲帶緊超 XD


其實包包已經好眼訓 (包包依然要一日2NAP), 但見到小火車唔多人, 玩左先!



包包食住奶咀因為佢好眼訓呀,但又貪玩唔肯訓
喺呢個軚盆嘅位置停左好耐唔肯走



夾硬帶佢去公園嗰邊玩,辛苦papa啦~


papa同包包玩,我就去排bb摩天輪,差唔多到先叫佢地過來。
 

好後悔上左去,包包扭計扭到傻,個staff第一個unload我地!落到地下,拿拿淋放佢落bb車,唔使3分鐘訓左!

天氣實在太熱,我推包包入左shop度涼冷氣,等佢訓好啲。大概半個鐘就繼續行,去新開嘅澳洲館

我地排隊,papa就睇住包包,排左30分鐘先到

見裡面有冷氣,又想畀包包睇下動物,於是整醒左佢。點知入到去好失望呀,樹熊得一隻,仲要好遠,包包應該唔知嗰舊野係動物!

影隻假嘅頂住啦


袋鼠得兩隻,仲要細細隻又好遠…… 點解呢點解呢?袋鼠係好溫馴嘅動物,點解唔畀人近啲接觸呢?澳洲動物園啲袋鼠係唔會鎖住架!
 


早知唔整醒包包啦~
 
今次我地唔過對面,因為有年票,下次再玩都得!

跟住就再去睇熊貓,因為包包好鍾意panda架,點知呢一次係影到無!!OP嘅人,可唔可以喺入口豎個牌,話人知熊貓not available呢??大人細路推晒車上左去兩次都睇唔到,真係好唔開心!

之後我地就去返海洋館,對包包黎講,有得自己行相比睇魚魚更動要 XD
暴走mode係超難影相!

 

去shop度行下,包包攞住隻企鵝周圍行。佢好乖架,我話走啦,要byebye penguin, 要clean up,佢就會去原位放低隻公仔。

 

雖然好似無睇過D咩,但都4點幾啦~ 下次再來啦~

走之前畀人捉住影相,又影得幾好喎!


年票有折,好似7x蚊就有,相比迪士尼都算平啦~ mama我好忍手,堅持只買一張相,但姑媽就畀佢sell到買左三百幾蚊野呢~



咁啱有show睇,睇埋成5點先走!

 

Day 3
清明節
 
我們家傳統,正日都去拜山。
呢日好熱,係有紀錄以來最熱嘅清明節!
我地係圍村人,拜嘅都係山墳,仙人嘅墳都喺山上,山路唔易行,唯有咩住包包,又拎遮又拎風扇,真係又熱又攰呀,包包熱到成個人濕哂!

上到山見到遠處有山火,又見到啲消防員好辛苦咁行上山救火。真係希望香港人有多啲責任心,唔好留下火種!

包包上到山又點會乖乖地等?唯有畀啲野佢做。
畀左個掃仔佢,係咁話佢知呢度dirty, 嗰度dirty,佢就好努力掃!
今次拜山識做請請,叫做有拜下啦~

 





為尊重仙人,唔會影個墳啦。但太爺個墳真係整得好大好靚架。

Day 4
因為之前兩日太攰啦~所以是日只係去左vcity行街街。去左食toast box, 包包勁鍾意kaya toast,我畀無醬一邊佢食,都沾到少少,又有牛油,佢搶住食呀~

返到屋企我地一齊午睡,一訓就訓左3個幾鐘!包包仲食少左一餐,睇黎我地大家都好攰啦~

天氣真係好熱,包包地盆老look又出場!


 
 
Day 5
呢日約左anki同寶品玩呀!終於見面啦!
我地三個family有好多共通點,都係住元朗、住村屋、都係姓鄧!

呢日去到寶品家,寶品訓緊覺,包包就同anki玩住先。anki真係好可愛,又有禮貌,畀野佢佢會講“唔該晒”,把聲仲要勁嬌柔,講野仲好叻,生到個又乖又靚嘅女你話幾好呢~(恨女中!)

講遠左添,包包去到都好開心,因為寶品家真係勁勁勁多玩具呀!我同anki媽講笑,話去toysrus買玩具前可以先黎呢度試玩,寶品家幾乎咩玩具都有,最好係啱包包呢個年紀嘛!

佢地玩緊賣雪糕
不過包包係未食過一支支嘅雪糕,所以佢唔太知係咩黎,哈哈
兩個齊玩, 好可愛!!



anki就好鍾意個do do 機,咩都去do 下



到寶品訓醒,我地就食蛋糕啦~
寶品媽準備左candles, anki同寶品都好期待呀!
包包細佢地半年,好明顯唔太知做緊咩架,睇下佢個傻豬樣!
 
 
 
 
 
我地掛住影相之際,點知包包就去拎著左火嘅candle!好彩捉得快,但都嚇死我地幾個媽媽啦~
寶品媽再點candle
但佢又等唔切去攪啲蛋撻,要捉住佢先得
 
 
 
拿拿淋唱birthday song再吹candle (雖然無人生日XD )
寶貝們又要切蛋糕
 

切完蛋糕食得啦~
三個寶貝都自己食,好叻叻呀!

 


 



 
包包好少食咁多cream嘅蛋糕,食到lam lam 脷!最後仲食晒成件蛋糕添!
食完仲想食芝士蛋糕!唔知點解好食得!
不過食食下又走去玩


唔知係咪異性相吸,同性相拒,寶品唔太鍾意同包包玩,但佢地各自同anki玩又ok喎!
 

玩到咁上下就上二樓玩,好多玩具呀~
但樓梯迷包包淨係鍾意玩上落樓梯!
樓梯都斜, 有D危險!
見到包包開始眼訓,所以我地就回家啦~

走時都唔記得影合照。
下次再一齊玩吖!

17 comments:

  1. OH, 原來你地去左台灣, 勁呀~ 我都想帶瞕瞕搭飛機, 佢一定好開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 瞕瞕咁乖,坐飛機應該無問題啦~go go go

      Delete
  2. 包包睇嚟好鍾意甜食喎, 同蛇仔明一樣呀!!!!!!

    ReplyDelete
  3. 個復活節既節目好豐富喎~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,不過去op同拜山兩日真係勁攰呢

      Delete
  4. 大家都過咗個開心假期呀,點解包包就算化身地盤佬都咁cute㗎,kakaka

    ReplyDelete
  5. 哇~~~ 澳洲館啊,我都好想去睇樹熊啊,不過諗起一定好多人,又要排一段時間,就怕怕了....><""
    希望遲下耐左小人d啦 ^^
    哈哈~~ 睇來包包好like cream 呀,不過有cream 的cake 真係好好味呢 ^^

    ReplyDelete
  6. OP我去果日應該冇你咁熱,你果日我喺黃金海岸都熱到暈咗~
    包包吹蠟燭則則頭好可愛呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好熱!睇黎我都要隔一排先再去

      Delete
  7. 海洋公園真係幾差,好彩包包係台灣睇左啲動物。
    包包上山,我無帶anki去,我老公有日都見有山火,真係好危險,佢話大風喎。
    我真係好多謝Sue咁好客比我哋上去打攪佢,次次都玩得好開心,我覺得佢屋企可以開玩具鋪。
    我哋下次又約會啦!

    ReplyDelete
  8. 我仲敢挑戰海洋公園呀, 一黎遠, 二黎好似仲多人過迪士尼咁, 其實都好想去睇下動物, 等諵B再大D搵日閒日去先~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果唔係有年票都未必再去呢!

      Delete
  9. 好巧合呀~~ 真係同姓三分親, 包包又多2個朋友仔一齊玩喇~~

    ReplyDelete