Monday 13 April 2015

試用: 噓噓樂(Sealer)透氣輕柔紙尿片

去台灣前收到噓噓樂(Sealer)送來兩包尿片, 仲有個木製玩具, 真係好開心呀!
 

一拆開個玩具包包就拎住周圍行!
 

再加送包包可愛照一張, 佢最近好鍾意帶眼鏡...
而呢個POSE係HAPPY FACE呀!



去完旅行先有機會試下呢隻尿片....
MAMA我貪心, 要左XL, 因為包包夜晚係要用XL尿片架...


包包: 等我拎塊尿片試一卜先....


一打開真係有D SURPRISE, 因為... 好. 大. 塊. 呀!
比起P牌同GOON既XL都要大呢!

彩色貼貼位好清楚, 尿片上都有寫XL, 如果好似包包咁夜晚先用XL都唔會攪錯!


打開裡面, 都幾SOFT喎! 而且唔會好厚身!
有一塊藍色吸收體, 我一望就覺得好似女人用既M巾, HAHA, 應該會好吸水呢!


好, 等包包試下先!
因為XL真係幾大塊, 所以包包著落都有少少大...
但脾位都好貼身


老公影既, 成日影到包包頭大身細!


雖然大左少少, 但都好貼身


活動自如呢!


呢個月齡最鍾意爬SOFA!


包包好鍾意包裝袋上個BB, 咁都可以玩左一陣, HAHA....




再畀個大PAT PAT 你睇, 宜家真係好百厭呢....


 而經過一晚既測試, 結果係無漏尿呀, YEAH!!
 我除左GOON之外又多一個選擇呢!
最重要係SEALER真係平好多呀!

噓噓樂(Sealer)特點:
1. 輕薄合身, 100%透氣
2. 輕柔亁爽表層
3. 彈性腿圍設計
4. 彩色魔術氈腰貼
5. 超薄亁爽吸收體
6. 創新圖案, 尿濕褪色

大家可以上噓噓樂(Sealer) WEBSITE度拎試用裝架!
網頁:http://www.sealer.com.hk/ (可免費索取試用裝)

6 comments:

  1. 包包真係好可愛,佢個happy face 冧c人

    ReplyDelete
  2. 大PAT PAT ...巨龍又係成日做呢個動作架.... XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包真係成日做呢個動作,唔知點解???

      Delete
  3. goons 幾好用喎, 不過我而家用緊花王, 諗緊轉唔轉~~ 等我apply 埋呢隻試用先~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得GOON好用過MERRIES呢, 不過個個BB唔同, 你可以試下SEALER呀~

      Delete