Wednesday 10 September 2014

中秋節快樂

艾利絲好耐無寫blog,因為忙於包包一歲生日呢!

中秋其實都無咩點慶祝,因為忙完生日會好攰,哈哈~

身邊家人好好,話驚唔知包包啱玩咩燈籠,畀左利是我,所以就由mama我買啦~本來想帶包包自己去揀,但去元朗真係又熱又迫又多人,都係下年先,反正包包都未識玩。

mama我買左個飛機燈籠,個音樂都幾好聽架(最驚嗰啲又嘈又走音嘅音樂),但可惜包包一啲都唔欣賞,我覺得可能太大個(^_^;)


包包上年嘅中秋仲係一個係咁訓嘅bb ja....

預告一下先,包包一歲生日會好順利啊,一定要好好blog低,等我呀~


16 comments:

  1. 包包中秋節快樂! 期待你的一歲生日會分享呀~~~

    ReplyDelete
  2. 個燈籠好靚呀,藍色襯晒男子漢包包 ^^
    等你share 包包一歲生日啊 ^^

    ReplyDelete
  3. 生日快樂呀包包
    祝你快高長大身體健康, 要聽爸媽話哦
    期待你的分享呀包媽

    ReplyDelete
  4. 原來過左生日啦,期待生日會post呀!
    遲來的中秋節快樂 :)

    ReplyDelete
  5. 包包生日快樂呀﹗等你出blog﹗

    ReplyDelete
  6. 中秋節快樂 + 包包生日快樂啊!!!

    ReplyDelete
  7. 竟然俾你搵到音樂好聽既燈籠. 叻叻!
    雖然今年包包仲未知發生咩事...不過個燈籠出年都應該仲啱玩!

    ReplyDelete
  8. 中秋節快樂呀:)
    快d blog 生日會啦, 張相睇到都覺得好靚~

    ReplyDelete